تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

زوج جنجالی برنامه هزار راه نرفته: شکایت می‌کنیم! +عکس

مهمان جنجال‌آفرین برنامه «هزار راه نرفته» که ادعا می‌کند ویدیوهایشان در فضای مجازی، مربوط به قبل از ضبط برنامه است، می‌خواهد از منتشرکنندگان فیلم‌های گذشته‌شان شکایت کند.
رویداد۲۴ برنامه «هزار راه نرفته» شبکه دوم سیما در ساعات شامگاهی پنجشنبه شب گذشته، میزبان زوجی بود که از آن‌ها به عنوان «اینفلوئنسر» یا تأثیرگذار یاد می‌شود؛ زوجی که به گفته خودشان تا آستانه جدایی پیش رفته بودند، اما با بازگشت به زندگی و توبه از گذشته بی‌قید و بند، زندگی سالم و آرامی را آغاز کرده بودند.

مراجعه به صفحه اینستاگرامی این زوج، اما چیز دیگری را نشان می‌داد. ویدیوی لایو از یک مجلس مختلط عیش و نوش و پست‌های دیگر آن‌ها موجب شد تا واکنش‌های فراوانی در سطح شبکه‌های اجتماعی علیه تهیه‌کننده برنامه و مسؤولان شبکه دوم سیما که نظارتی روی مهمانانشان نداشتند، برانگیخته شود.

زوجی که بی‌بندوباری را در صفحه شخصی‌شان ترویج می‌کردند، حالا در قامت دو تواب رودرروی مجری برنامه «هزار راه نرفته» نشسته بودند و از حجاب و پوشیدگی سخن می‌گفتند.
 
زوج جنجالی برنامه هزار راه نرفته: شکایت می‌کنیم! +عکس

پخش این برنامه، موجی از اعتراض به بی‌دقتی در نحوه انتخاب و گزینش مهمانان را به دنبال داشت. چنان که اگر دست‌اندرکاران برنامه با یک جست‌وجوی ساده، وضعیت حال حاضر این زوج را بررسی می‌کردند، حتماً نسبت به دعوت از آنان محتاط‌تر بودند.

هرچند قرار است در برنامه امشب «هزار راه نرفته» (شنبه شب) درباره این برنامه مشکوک و عجیب توضیح داده شود، اما خبرنگار فارس تلاش کرد تا با «امیر عظیمی» که به همراه همسرش مهمان برنامه «هزار راه نرفته» شده بود، تماس بگیرد. او در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره نحوه حضورش در برنامه هزار راه نرفته گفت: در زندگی مشترک با همسرم به دلیل مواجه شدن با اختلافاتی از سر لجبازی و فعالیت بی‌اندازه در فضای مجازی به دادگاه مراجعه کردیم که در جریان آن به جلسات مشاوره معرفی شدیم و پس از آن از این طریق به همراه ۱۰ نفر دیگر به این برنامه معرفی‌مان کردند.

عظیمی با بیان اینکه ضبط این برنامه مربوط به ۸ ماه پیش، قبل از ماه محرم بود، ادعا کرد: در آن برنامه حرف دلمان را زدیم و هیچ کدام از آن حرف‌ها با زندگی ما در حال حاضر مغایرت ندارد.

وی با اشاره به حواشی روز‌های اخیر و انتشار ویدئو‌هایی از این زوج که حرف‌هایشان در برنامه هزار راه نرفته را نقض می‌کرد، مدعی شد: این ویدئو‌ها مربوط به یک سال پیش و گذشته ما بوده است و ادعای اینکه این تصاویر لایو و استوری‌ها مربوط به بعد از این برنامه بوده، دروغ است.

مهمان برنامه هزار راه نرفته، هدف منتشرکنندگان این ویدئو‌ها را دشمنی با خودشان و صداوسیما دانست و گفت: با مراجعه به پلیس فتا از افرادی که با انتشار گذشته ما در فضای مجازی قصد بی‌آبرو کردن ما را دارند شکایت می‌کنیم و این موضوع را به همراه همسرم در صفحه مجازی خود امروز منتشر کردیم.

عظیمی در پایان گفت: فضای مجازی نامحدود چیزی جز حواشی نیست و زندگی ما و خانواده‌هایمان را به شدت دچار مشکل کرده است و توصیه می‌کنم مردم از این فضای ناامن مجازی فاصله بگیرند.

این زوج در آخرین پست اینستاگرامی‌شان نوشتند: «پیجو برگردوندیم ... ما هیچ دروغی نگفتیم و هیچ کاره خلافی انجام ندادیم فیلم و عکسایی ک. منتشر شده واسه قبلا بوده که تو برنامه ام حتی گفتیم ک. قبلا اینستا داشتیم و این حاشیه‌ها ام بوده تو زندگیمون ... حالا ام بنا به دلایل شخصی دوباره نصب کردیم و دو تایی فعالیت داریم ... وقتی تو زندگی کسی نیستید و از لحظه هاش خبر ندارید قضاوت نکنید ... (واقعا ما زمان ضبط برنامه اینستاگرام نداشتیم)»

این زوج با حضور در برنامه اعلام کرده بودند که از زندگی پیشین خود فاصله گرفته‌اند و سبک زندگی خود را تغییر داده‌اند. در حالی که خبرنگار فارس با مراجعه به صفحه شخصی این زوج، مشاهده کرد که با وجود انتشار پست و استوری جدید درباره حواشی شرکت آنان در برنامه «هزار راه نرفته»، همچنان ویدیو‌های بی‌حجاب در صفحه اینستاگرامی این زوج جوان به تاریخ سوم ژانویه ۲۰۱۹ (حدود ۵ ماه قبل) به این سو در صفحه شخصی آن‌ها موجود است! در حالی که آنان مدعی‌اند برنامه «هزار راه نرفته» ۸ ماه قبل ضبط شده است.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صداوسیما ، تلویزیون
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم واسه پخش سری جدید هزار راه نرفته خیلی قشنگ و آموزندست به خصوص راهنمایی های خانم موتابی و خانم فتی به این برنامه ها خیلی نیاز داریم تا طنزهای مسخره بی نمک مثل فوق لیسانسه ها . خیلی جالبه برنامه ش به خصوص قسمت هایی که اون مرکز تفرزحی زن و شوهر ها باهم بازی می کنن آدم خیلی چیزا یاد میگیره که نباید واسه طلاق زود تصمیم بگیره .وهزاران مورد مثل اونها .شاید خانم یا آقایی که از همسر هاشون جدا می شن به هوای ازدواج بهتر با کسی دیگه این یه سرابه یه سراب وحشتناک تازه بعد از اون طلاق و ازدواج مجدد می فهمن که قبلی خیلی بهتر بود شاید ایراد هایی داشت اما هزار برابر بهتر از ازدواج و شخص دوم که اومده تو زندگیش ...این یه طرف قضیه طرف بعدی اینکه شاید با طلاق عرش خدا بلرزه ولی وقتی یه جایی کارد به استخون برسه مجبور به طلاق می شی .اما پیش نهادی دارم اگه سری بعد انشاالله به زودی سری جدید خواست پخش بشه راجعه به ازدواج های مجازی که به طرز عجیبی مرسوم شده صحبت کنید .و ازدواج هایی که دختر و پسر با هم دوست هستن مشاوره قبل از ازدواج بهشون بدید خیلی نکته های ظریف و پیش پا افتاده هستن که باعث مشکلات بغرنج و حتی طلاق می شه .پسری دختری رو دوست داره می خواد ازدواج کنه باهاش اما خانواده پسر مخالفت و مدام به پسر گوشزد می کنن این دختر که با تو دوست بود مطمئن باش با کسانی دیگه هم هست و همین مخالفت ها وایراد ها باعث دلخوری وکینه می شه .خانواده هایی که این مشکلات و واسه ازدواج یا بهتر بگم تفکرهای دارن و دختر مورد علاقه پسر رو دعوت کنید برنامه .با هم صحبت کنند .چون نه میشه نگرانی پدر و مادر و نسبت به ازدواج بچه شون نادیده گرفت و نه علاقه یه دختر و پسرو به هم دیگه ممنون می شم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
1
سلام خیته نباشید چطوری میشه با برنامه هزار راه نرفته ارتباط برقرار کرد
نظرات شما
پیشخوان