تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
اختصاصی رویداد۲۴؛

طاهر موهبتی رئیس سازمان تامین اجتماعی می‌شود

طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی منصوب می‌شود.

طاهر موهبتی رئیس سازمان تامین اجتماعی می‌شود

رویداد۲۴ سازمان تامین اجتماعی پس از درگذشت محمدتقی نوربخش ماه‌ها توسط محمدحسین زدا به عنوان سرپرست اداره شد و از آن زمان حکم ریاست برای آن صادر نشده است، با این‌حال اطلاعات خبرنگار رویداد۲۴ نشان می‌دهد طاهر موهبتی به عنوان رئیس سازمان منصوب خواهد شد.

طاهر موهبتی پیش از این به عنوان مدیرعامل بیمه سلامت فعالیت کرده و از چهره‌های شناخته شده در صنعت بیمه به شمار می‌رود. موهبتی در دوره سید حسن قاضی زاده هاشمی مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت را برعهده داشت و پس از آن به عنوان مدیر عامل بیمه سلامت منصوب شد و حکم او در دوره وزارت سعید نمکی نیز تمدید شد.

در دوره وزارت ربیعی، اختلاف وزارت کار و بهداشت بر سر موضوع طرح تحول سلامت بسیار بالا گرفته بود که با این حساب، انتصاب مدیرعامل بیمه سلامت به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی را باید به عنوان راهکاری برای حل مشکلات باقی مانده میان دو وزارتخانه در نظر گرفت.

حضور طاهر موهبتی در معاونت امور مجلس وزارت بهداشت نیز باعث خواهد شد به حسن رابطه میان تامین اجتماعی و مجلس شورای اسلامی برای رفع معضلات بیمه‌های عمومی امیدوار بود. ضمن اینکه اداره سازمان تامین اجتماعی به مدت چهار ماه با سرپرست، چالش‌های زیادی ایجاد کرده بود.

اطلاعات خبرنگار اجتماعی رویداد۲۴ حاکی است که نامه معرفی طاهر موهبتی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی به دولت ارسال شده و منتظر تایید هیات وزیران است.

پیش از این نام چهره‌هایی همچون غلامرضا سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی، محمدحسن زدا سرپرست کنونی سازمان، مصطفی سالاری استاندار گیلان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به عنوان گزینه پیشنهادی برای ریاست سازمان تامین اجتماعی مطرح شده بود اما در نهایت طاهر موهبتی به عنوان رئیس منصوب خواهد شد.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
توانایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
2
4
سلام.انتخاب اقای موهبتی بسیار به موقع است
کارافتاده تامین اجتناعی
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
3
1
چرا مگر آقای زدا نمیشه بنظر ما ایشان لیاقت دارن چون ثابت کردن که دلسوز تامین اجتماعی هستند با تامین اجتماعی از ایشان خیلی راضی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
1
3
کاردانی مهندس موهبتی بر هیچ کس پوشیده نیست و ایشان منشاء تحولات بسیار بزرگی در بیمه سلامت بوده اند. به امید موفقیت روزافزون ایشان در تأمین اجتماعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
1
2
انشاءالله جناب اقای موهبتی در جهت حل مشکلات وگرفتاریهای خیل عظیم بازنشستگان تأمین اجتماعی که جزو مظلومترین ومحرومترین اقشار حقوق بگیر هستند , گامهای مؤثر ومفیدی بردارند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
جناب موهبتی در بیمه سلامت گیر کرده .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان