تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
پس از انتخابات روز گذشته صورت گرفت

ذوق‌زدگی تندروها از ریاست جنتی بر خبرگان

در جریان انتخابات هفتم اسفند مردم همان‌گونه رهبر انقلاب توصیه کرده بودند با شوق و انگیز وارد صحنه شدند و با پایان یافتن این انتخابات هم حسن روحانی و هم اکبر هاشمی رفسنجانی تاکید کردند که رقابت تمام‌شده و حالا نوبت همدلی است.
رویداد۲۴- در جریان انتخابات هفتم اسفند مردم همان‌گونه رهبر انقلاب توصیه کرده بودند با شوق و انگیز وارد صحنه شدند و با پایان یافتن این انتخابات هم حسن روحانی و هم اکبر هاشمی رفسنجانی تاکید کردند که رقابت تمام‌شده و حالا نوبت همدلی است. 

به گزارش رویداد۲۴، با این حال به نظر می‌رسد تندروها که گزینه‌های مورد نظرشان اقبال چندانی در این انتخابات نداشتند، هنوز در فضای رقابتی پیش از انتخابات مانده‌اند که امروز از یک انتخابات درونی خبرگان به وجد آمده و ذوق‌زده بر طبل شادی می‌کوبند. 

در انتخابات هفتم اسفند او با رای مردم نفر آخر لیست تهران شد و از کل چهار میلیون و 500 هزار و 894 رای ماخوذه تنها با یک میلیون و 321 هزار و 130 رای در جایگاه شانزدهم لیست قرار گرفت؛ حتی تا ساعاتی پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات احتمال اینکه آیت‌الله احمد جنتی در لیست منتخبین مجلس خبرگان رهبری نباشد هم به‌شدت قوت گرفته بود. 

پس از این انتخابات رئیس‌جمهوری تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با هر منتخبى که نام او از صندوق آراء بیرون آید، پیمان می‌بندد تا با همکاری یکدیگر آینده‌ای پرامید و باعزت را برای ایران و ایرانیان عزیز رقم بزند.

اما به نظر می‌رسد تندروها قصد دارند تنور رقابتی که در آن اقبال چندانی نداشتند را تا جایی داغ نگه‌دارند که توفیقی نصیبشان شود. 

در این انتخابات آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نفر اول لیستی شد که انتخاب مردم بود اما این مسئله چندان به مذاق تندروها خوش نیامد و شاید همین امر باعث شد که آن‌ها همچنان به دنبال ایجاد فضایی رقابتی برای دست‌وپا کردن یک پیروزی برای خود باشند.

انتخابات درونی خبرگان این فرصت را برای آن‌ها فراهم کرد. باوجودآنکه این انتخابات به‌صورت درونی و به‌دوراز فضای رقابتی برگزار شدن تندروها سعی می‌کنند آن را به‌عنوان یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کنند تا شاید از طعم شکست هفتم اسفند اندکی کاسته شود.

روزنامه «وطن امروز» عکس صفحه نخست امروز خود را به این مسئله اختصاص داده و سعی کرده با تیتر «تکرار کنید، جنتی» به‌گونه‌ای به مردم القا کند که پیروز نهایی انتخابات هفتم اسفند احمد جنتی است.

ذوق‌زدگی تندروها از ریاست جنتی بر مجلس خبرگان

روزنامه «کیهان» نیز در اقدامی مشابه در گزارشی با تیتر «خار چشم انگلیس رئیس مجلس خبرگان شد» در بخش‌های مختلف، تاکید کرد که جنتی با رای قاطع، رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شده است.

ذوق‌زدگی تندروها از ریاست جنتی بر مجلس خبرگان

این در حالی است که روزنامه «قانون» حقیقت را به گونه دیگری به تصویر کشیده است.

ذوق‌زدگی تندروها از ریاست جنتی بر مجلس خبرگان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
میثم
|
Russian Federation
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
6
3
اگه دلتون میخواد هی نگید تندرو ها!!

تندرو در این مسیر(اسلام) بهریین هاست و اعتدال شما مورد استقبال امریکا و استکبار..

صحبت های رهبرو فقط گوش نکنید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
2
3
"حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز: اصلاح طلبان در انتخابات 7 اسفند، علیه آیات جنتی، مصباح و یزدی کودتا کردند، ریاست ایشان بر خبرگان «تو دهنی» به آن اتفاقات بود"...........................اقایان رای و نظر مردم را کودتا می دانند !!!!!!!!!!!!!!!!!!
صالح
|
United States of America
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
4
هاشمی، هاشمی است. زنده باد اصلاحات سیدمحمد خاتمی عزیز
نظرات شما
پیشخوان