تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیداری که کاملاً تشریفاتی است؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل العین

در آخرین هفته مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال میهمان العین امارات است.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل العین
رویداد۲۴ در آخرین هفته مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه هزا بن زاید برابر العین امارات مصاف می‌دهد. این مسابقه کاملا تشریفاتی خواهد بود چرا که هیچ یک از این دو تیم برای صعود به دور بعدی شانس ندارند و همچنین نتیجه مسابقه بین دو تیم در سرنوشت دو تیم دیگر گروه هم تاثیرگذار نیست.

آبی‌ها که فصل گذشته به همراه همین العین از گروه موسوم به گروه مرگ به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شده بود در فصل جاری با شکست سه بر صفر مقابل الدوحیل آغاز کرد، در ورزشگاه آزادی به تساوی مقابل العین رضایت داد و بازی رفت مقابل الهلال را با نتیجه دو بر یک برنده شد تا امید‌ها برای صعود این تیم زنده شود، اما شکست تیم تحت هدایت وینفرد شفر در دور برگشت مقابل الهلال، شرایط را پیچیده کرد.

استقلال در هفته پنجم تنها به برتری مقابل الدوحیل نیاز داشت تا به رتبه دوم صعود کند و راهیابی به دور بعدی را محتمل ببیند، اما در ورزشگاه آزادی با هدایت فرهاد مجیدی تن به تساوی داد تا امید‌ها ناامید شوند. العین با ۵ بازی و ۲ امتیاز در رده چهارم و استقلال با ۵ بازی و ۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

آبی پوشان تهرانی برای این مسابقه طارق همام و فرشید اسماعیلی را به طور قطعی در اختیار ندارند و سایر بازیکنان در سفر به امارات حضور داشته‌اند.

سید حسینی حسینی سنگربان مطمئن استقلال که از دیدار مقابل سایپا به ترکیب اصلی بازگشت آماده هجدهمین بازی فصل است؛ او طی ۱۱ مسابقه گذشته در چارچوب دروازه حضور داشته و طی ۱۷ مسابقه این فصل در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ۱۲ گل دریافت کرده و ۷ بار موفق به کلین شیت شده است. او در بازی قبلی مقابل سپیدرود هم نمایش موفقی داشت، اما در دقایق پایانی با اشتباه خط دفاعی گل خورد؛ در این بازی هم به نظر می‌رسد سنگربان جوان به مهدی رحمتی ترجیح داده شود.

وریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور ترکیب خط دفاعی هستند که فرهاد مجیدی روی آن‌ها نظر مثبت دارد و به احتمال زیاد در این مسابقه هم کنار هم بازی می‌کنند. خط دفاعی استقلال در لیگ هجدهم بهترین آمار را از آن خود کرد، اما در لیگ قهرمانان تنها طی ۵ مسابقه ۷ گل دریافت کرده است که آمار مناسبی نیست.

در ترکیب ۲-۴-۴ که مجیدی مقابل سپیدرود به کار گرفته بود؛ علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی، روح اله باقری و مرتضی تبریزی خط هجومی استقلال را تشکیل می‌دادند. سه مهاجم ایرانی در ترکیب استقلال موفق هم ظاهر شدند و حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ به نظر می‌رسد آخرین بازی آبی‌ها در فصل جاری هم با همین سیستم برگزار شود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل العین به شرح زیر است:
سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی، روح اله باقری و مرتضی تبریزی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان