تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان لغو شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از تعویق دیدار تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان به دلیل برخی مسائل امنیتی خبر داد و تاکید کرد این بازی در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان لغو شد

رویداد۲۴ بر اساس برنامه اعلام شده از سوی AFC، در آخرین هفته از لیگ قهرمانان آسیا تیم های ذوب آهن و النصر عربستان فردا و از ساعت ۲۲:۳۰ در کربلا به مصاف هم می روند. این در حالی است که امروز اخباری مبنی بر امکان لغو این بازی منتشر شد. حتی گفته می شود تیم عربستانی هنوز به عراق نرفته است.

پیگیری‌ها در این خصوص مشخص کرد ذوب آهنی‌ها هم اطلاع دقیقی از شرایط موجود ندارند. آنها در کربلا حضور دارند و هیچ مشکلی برای این بازی ندارند و از وضعیت تیم النصر هم بی اطلاع هستند.

با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا شامگاه امروز اعلام کرد این دیدار به دلیل مسائل امنیتی و میزبانی نامناسب لغو و به زمان دیگری منتقل شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در نامه ای به باشگاه های ذوب آهن و النصر اعلام کرد دیدار این دو تیم در شهر کربلا به دلایل امنیتی لغو شده است. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سرویس های امنیتی اعلام کرده اند که پیرامون برگزاری این مسابقه تهدیدها و مخاطراتی را به همراه دارد و به همین خاطر تصمیم به لغو این مسابقه گرفته است. 

در این نامه تاکید شده است که تامین امنیت جانی بازیکنان و تماشاگرانی یکی از مسئولیت های این نهاد محسوب می شود و در مورد زمان و تاریخ جدید برگزاری بازی بزودی تصمیم گیری می کند.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان