تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

گاهی کارگزاران درحرکت اشتباهی می کنندکه درجامعه شکاف ایجاد می کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور تاکید کردند: گاهی کارگزاران در حرکت اشتباهی می کنند که در جامعه شکاف بزرگ ایجاد می‌کند.

گاهی کارگزاران درحرکت اشتباهی می کنندکه درجامعه شکاف ایجاد می کند

رویداد۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند: یکی از ناطقان سوال کردند که این کمبودها در اداره‌ی کشور به ساختار بر می‌گردد یا به کارگزاران. ساختار قانون اساسی خوب است. البته ساختارها می‌توانند تکمیل شوند و نواقصشان برطرف شود؛ مثلاً یک روز مجمع تشخیص نداشتیم و امروز داریم. در همه‌ی نظام‌ها همین است. بنابراین ساختار ایرادی ندارد منتها باید کم و زیادش کرد.

ایشان افزودند: نظام پارلمانی هم که درباره‌ی آن بحث شد، ما مفصل در مجمع بازنگری قانون اساسی آن را بررسی کردیم و نتیجه این شد که مشکلات نظام پارلمانی از نظام ریاستی بیشتر است. اما ما کارگزاران اشکال داریم؛ ناتوانی و کوتاهی داریم. گاهی کارگزاران در حرکت اشتباهی می‌کنند که در جامعه شکاف بزرگ ایجاد می‌کند.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان