تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
تلاش فدراسیون برای بازگرداندن

انصراف ثامن الحجج از حضور در لیگ هندبال بانوان

حضور تیم ثامن الحجج سبزوار، قهرمان ۳ دوره لیگ برتر بانوان در فصل آینده مشخص نیست و مسئولان فدراسیون به زودی جلسه هماهنگی را با مسئولان این تیم برگزار می‌کنند.
رویداد24- لیگ برتر هندبال بانوان شهریور و یا مهرماه آغاز خواهد شد. فدراسیون هندبال طی دو فراخوان تیم‌های علاقه‌مند به حضور در این دوره از لیگ برتر را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

حضور تیم ثامن الحجج سبزوار، قهرمان 3 دوره لیگ برتر بانوان در فصل آینده مشخص نیست و مسئولان فدراسیون به زودی جلسه هماهنگی را با مسئولان این تیم برگزار می‌کنند.

طاهره مبرا ضمن تائید این خبر اظهار داشت: لیگ برتر هندبال بانوان  را مثل سال گذشته برگزار نمی‌کنیم  و بازی‌ها در قالب رفت و برگشت خواهد بود. جدول سال گذشته جدول خوبی بود اما برای تیم‌ها هزینه زیادی داشت و اسپانسرها به لحاظ مالی با مشکل رو به رو شدند.

مسئول کمیته استعدیابی فدراسیون هندبال در ادامه افزود: لیگ حداقل با 8 تیم برگزار خواهد شد اما در تلاشیم تا با جذب اسپانسر تیم‌ها را به عدد 10 برسانیم. این نکته را نیز باید در نظر داشت که در ورزش بانوان جذب اسپانسر کار چندان راحتی نیست.

وی در خصوص احتمال انصراف ثامن الحجج نیز گفت: ثامن الحجج پس از قهرمانی در لیگ گذشته اعلام انصراف کرد و بازیکنان خود را آزاد اعلام کرد. بعد از اختتامیه لیگ فصل گذشته هم زمزمه‌های عدم حضور این تیم به دلیل مشکلات مالی به گوش می‌رسید. البته هنوز انصراف خود را کتبا اعلام نکرده و بازیکنان منتظر هستند تا اگر ثامن تشکیل نشود در شهرهای خود بازی کنند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: انصراف ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان