تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

۱۵۰ هزار کودک پیش‌دبستانی در معرض سوء‌استفاده جنسی

بر اساس تحقیقاتی که روزنامه تایمز انگلیس انجام داده است، سوء‌استفاده جنسی از کودکان در مرحله پیش‌دبستانی به یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولین تبدیل شده است.
رویداد۲۴- بر اساس تحقیقاتی که روزنامه تایمز انگلیس انجام داده است، سوء‌استفاده جنسی از کودکان در مرحله پیش‌دبستانی به یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولین تبدیل شده است.

موضوع سوء‌استفاده جنسی در حالی به یکی از مباحث هر روزه‌ در غرب تبدیل شده است که این پدیده دیگر حد و مرزی نمی‌شناسد و هیچ‌کس - از بزرگ و کوچک - از گزند سوء‌استفاده در امان نیستند.

بر اساس گزارشی که روزنامه انگلیسی ایندیپندنت منتشر کرده است، موضوع سوء‌استفاده از کودکان پیش‌دبستانی یکی از دغدغه‌های امروز این کشور است.

خانواده‌ها، والدین، مسئولین آموزش و پرورش و مدارس همه و همه در این رابطه اظهار نگرانی کردند.

بر اساس تحقیقاتی که در این رابطه انجام گرفته است، در حال حاضر نزدیک به 150 هزار کودک در انگلیس در معرض خطر سوء‌استفاده جنسی هستند.

با استفاده از داده‌هایی که به واسطه آزادی درخواست اطلاعات، به دست روزنامه تایمز انگلیس افتاده است، نزدیک به نیم‌میلیون کودک در 114 حوزه شهری در انگلیس در سال‌های 2009-2010 متولد شدند که از این میان 115 هزار و 735 نفر در سال گذشته برای گرفتن خدمات روان‌شناسی و مشاوره به خدمات اجتماعی مراجعه کرده‌اند.

در حال حاضر و به‌واسطه تجربه رسوایی سوء‌استفاده جنسی از کودکان که در سال 2008 در انگلیس رخ‌ داد، فضای ترس و وحشت در میان کارکنان مهدکودک‌ها و عموم مردم حاکم شده است.

بر اساس گزارش تایمز، مددکاران اجتماعی تحت فشار شدیدی هستند که تمامی موارد هشداری را که به آنها مراجعه می‌شود، به دقت بررسی و اطمینان کامل حاصل کنند که کودک در خطر نیست.


منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان