تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

نماینده مجلس: عذرخواهی صدا و سیما کافی نیست

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خواستار برخورد جدی و قضایی با خاطیان پخش اظهاراتی از یک مداح در برنامه زنده مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) از شبکه پنج سیما درباره اهل سنت شد.

نماینده مجلس: عذرخواهی صدا و سیما کافی نیست

رویداد۲۴ احمد مرادی منطقه خلیج فارس، افزود: متأسفانه رسانه ملی به جای اقداماتی در مسیر افزایش وحدت ملی با چنین اشتباهاتی سبب جریحه دار شدن احساسات مردم می شود.

وی با بیان اینکه عذرخواهی صورت گرفته خوب اما کافی نیست، اضافه کرد: باید برخوردی جدی تر با عوامل مقصر در این موضوع شود زیرا چنین برنامه ای که توهین به مقدسات را به همراه دارد به صلاح کشور نیست.

مرادی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها بر احترام به قومیت‌ها و مذاهب تأکید داشته اند، که اگر هر کسی دانسته یا ندانسته به مقدسات اهل سنت و تشیع توهین نماید، مزدور دشمن است، اضافه کرد: افرادی مغرض با چنین اشتباهاتی سبب تفرقه بین مذاهب شده و سبب تضعیف وحدت مسلیمن خواهند شد.

این عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با برخوردی جدی سعی بر عدم تکرار چنی رخدادهایی در کشور شود، تصریح کرد: نظر به ضرورت حفظ وحدت در کشور و خصوصاً جلوگیری از بروز اختلافات درونی و مذهبی و فرصت‌طلبی دشمنان نظام دستگاه قضایی باید در این خصوص برخورد لازم را انجام دهد.

وی در پایان ایران اسلامی را نماد وحدت مسلمین دانست و عنوان کرد: همواره نشان داده ایم که در کشورمان تمامی مسلمانان در آرامش و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و همواره نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه را خنثی کرده و می کنند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان