تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳۴۵ نظر

در صداوسیما چه خبر است؟ / توهین حیرت انگیز در برنامه زنده تلویزیون! +فیلم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴۵
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
93
152
خاک عالم توی سرش واقعا اگر از جهل و تعصب گفته خدا اهلش کنه اگه از عمد گفته خدا جوابشو بده این چه حرفیه خجالت نمیکشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
معلومه که ازروی کینه گفته
همه این کارها سازمان یافته هست، صدا وسیمای تفرقه افکن ایران هم توسازمانشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من ایرانیم چرا پرچم منو اینجوری زدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا حرف مفت میزنی اگه اینجا ایرانه و رهبر ایران هم سید علی خامنه ای است هیچ حرف ضد وحدتی از عمد تو صدا و سیماش نیست
Amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
چیگفته مگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلام و رحمت خداوند متعال بر شما ای خواهر آزاده منصف که زبان شما گویای حق و فارغ از تعصب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
خاک دو عالم تو سر تو
خیییلی دمش گرم
میبینمت اون دنیا درچه حالی هستی
خدا هدایتت کنه
باعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
77
127
حالا به فرض که تلویزیون هم پخش نمیکرد آیا این ادبیات و این توهین ها در سطح جامعه مداحین و منابر و تریبون ها هر روز اتفاق نمیفته؟ باید اصل مساله رو درست کرد. مساله اینه که امروز قاطبه افرادی که تریبون در اختیار دارند به خودشون حق میدن به هر کسی حسب سلیقه خودشون توهین کنند و تاسف مضاعف اینکه نهادهای نظارتی نیز عملا همسوی با این جریانات افراطی هستند وگرنه چرا وقتی یک شخصی مثل راءفی پور هر حرفی میزنه به زن مردم توهین میکنه هیچ اتفاقی نمیفته؟ مساله اینه که افراد تندرو که غالبا زبان بدنه افراطی و اقتدارگرا هستند تحت حمایت هستند.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اولا رائفی پور به هیچ زنی توهین نکرده!! اگر منظورت مهنازجون و باران جون هست که اینا کلا خودشونو درحد ترامپ میدونن. جدیدا هم که مهناز افشار تو توئیتر فتوا صادر میکنن با توجه به یک اکانت فیک و دروغین !!!!
دوم رائفی پور تاکنون در زندگیش 3 ساعت برنامه در تلوزیون نداشته !!!
سوم اینکه رائفی پور تاکنون به مقدسات اهل سنت یکبار هم توهین نکرده !!! این اینترنت بفرمایید جستجو کنید!!!
من نمیخوام اینجا از کسی یا جریانی حمایت کنم و قطعا افراط گرایی رو قبول ندارم ولی اینکه بیای موضوع رو منحرف کنی بکشونی به سمت دیگری باز هم قبول نیست!!!
صدا وسیمای ما قطعا میلی است نه ملی .من میپذیرم !!! صداوسیمایی که میاد به زور دوتا مانتو میچپونه به دختر مجری و میگه برو جلو دوربین درحالی که شخصیت مجری اصلا این چنین نیست . صداو سیمایی که بعد از این همه سال جرأت نکرده سه تار و تار مظلوم ایرانی را نشان دهد و بچه های ما را به سمت موسیقی ایرانی سوق دهد و با چند مداح مدیحه سرا میخواهد بچه ها را در مقابل "جنتلمنه" مسلح کند!!!
صداوسیمایی که نظرسنجی به راه انداخت و مردم به برنامه ی نود رای دادند ولی چون باب میل فلان شخص نبود فردایش فردوسی پور را انداختند بیرون. هزار نقد میشود به این صداوسیما وارد کرد. صلاح کار را خودشان بهتر میدانند! زمانی که گوش شنوایی ندارند!!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بزرگ ترین توهین رو دروغگوهای بی وطنی مث تو میکنن که میگی استاد رائفی پور به زن مردم توهین کرده تو که جیگر جواب دادن به سوالات منطقی استاد رو نداری و جیره خوار جریان وابسته به شبکه نفوذ و نفاقی حق داری هر مساله بیربطی رو به استاد ربط بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
استاد رائفی پور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
همان استاد عرفات پور هستن دیگه نه؟
۸۸
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگه رائفی‌پور‌‌عرفات‌پورهست‌
خودت‌یه‌آزمایش‌دی‌ان‌ای‌بده
سیدمحمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
استاد رائفی پور بسیار انسان محترمیه ، تا بحال به هیچکس تو هین نکرده ، همیشه حرفاش حرف حقه،هرکس مخالف جناب استاد رائفی باشه قطعا منافقه. هرکس ادعا داره بره باهاش مناظره کنه با هر دین و فرقه و کتابی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این چه نوع مداحی که توهین به مادر تمام اسلام میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حالا ما به خاطر این که حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام به ما یاد دادند که چون عایشه همسر پیامبر بودند نباید توهین بشه، توهین نمی کنیم.
ولی مادر تمام اسلام و ام المومنین، حضرت خدیجه کبری بودند نه ایشون.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
مهناز خانم باعث قتل یک طلبه بیگناه شده یه نفر هم قصاص میشه اونوقت چسبیدی به رائفی پور
امثال رائفی پور نباشن کی میخواد این چپ و راستیا رو رسوا کنه
کی توهین کرد؟ خودش با زبون خودش گفته منظورش چی بوده.
فعلا که مردی پیدا نشده بشینه با رائفی پور مناظره کنه. برو یه کم حرفاشو گوش بده بعد نظر بده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
معلومه نه تا حالا یه سخنرانیشو گوش دادی ونه شناختی جز دروغایی که شبکه های اونوری میگن داری
اتفاقا خیلی رو این مسئله حساسه چون خودشم میگه هزارتا کانال وشبکه دارن رصدش میکنن که یه سوتی ازش بگیرن تا الانم هیچ حرفی نزده که خلافش دربیاد بهترین استاد وتحلیل گر داخل ایرانه
بعدشم منظورت اگه سلبریتی هاست که بنظرت ابرو دارن کمپین راه انداختن که منو هم زیاد کردن واسه هر فیلم کوتاه لاپابی وسینمایی یع کله به عوامل باید میدادم.با اون سنشون خجااتم از خانواده شون نمیکشن.
مام اگه زودتر جنبیده بودیم اسممون تو لیستشون بود
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
74
97
چطور میتونن اسم خودشونو بذارن انسان بعد مسلمان ..‌آخه این چه مدل از دین هستش ..حق دارن جوانهای ما که از دین متنفر هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اینکه مردم از دین متنفر هستن وجود موجودات پلیدی مثل تو هست
pr
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
چه ربطی داشت ناشناس به حسن؟ چجوری قضاوتش کردی که پلید هست؟؟؟؟؟ جالبیم ما ایرانیا به خدا .... همش در حال قضاوتیم و خودمون از همه بدتر
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
دین از نظر شما لباس زیره اره که یدفعه یه پست یجا میبینه از دین زده میشه یه فیلمم ببینه کلا مرتد میشه جماعتی که سواد رسانه ای کلا براش مث فحش مینونه

هر وقت دیدی یکی با دوتا حرف ونظر کس دیگه از دینش زده شد یا مث اینایی که میگن اخوندا اعتقاد مردمو از بین بردن وهرکس دیگه که نمیخواد نور خدارو ببینه و جلوش مقاومت میکنه نونی که خورده مشکل داشته مث اونایی که جلو امام حسین تو کربلا صف کشیدن که امام دلیلشو شکمهایی که از حرام پر شده گفتش
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
72
106
آفرین !!!
با همین فرمون برید جلو !!!
وحدت وحدت که میکردید این بود دیگه؟؟؟
همین کارها رو کردید که هیچ کشوری چشم دیدن ایران رو نداره!!!
پاسخ ها
۹۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
منظورت‌کدوم‌کشورهاست؟نکنه‌اسرائیل‌وآمریکاو‌سعودیهاواماراتیها‌ رامیگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چهل سال است‌ رادیو تلوزیون به همه مذاهب توهین می کنندکلا تلوزیون ورادیو دست یک جناح خاص است وباعث شده مردم به مهوارها پناه ببرند
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
جناب 99 شما چند تا کشور رو نام ببر غیر از لبنان و یمن که رابطشون با ما خوبه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
45
83
واقعا جای تاسف داره.مدیران تلویزیون که با سانسور کردناشون اجازه دیدن یه فوتبال رو به مردم نمیدن،اینجا انگار خواب بودن.
حالا افکار این شخص که اسم خودشو گذاشته مداح بماند.
رضا
|
Sweden
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
204
111
دمش گرم.خوب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
به همين خيال باش
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خوب کرد!!!!!توام برو توصف تا نوبتت بشه
Shwan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اره انگار توام یکم مشکل داری عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بله بسیار خوب بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
هیچ کسی حق نداره به دین و مذهب کس دیگه توهین کنه ولی ظاهرا شما داری انجام میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اشتباه مثبت دادم، هزاران منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
حرف بدی نزد. قاتلین ائمه اطهار اینپاکترین انسانها نا نجیب نیستند؟؟
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
آره والا دمش گرم گل کاشت
ناشناس
| France |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
جناب شما که داعیه ی شیعه بودن داری
به نظرت امیرالموننین اگه بود دهنش رو گل نمیگرفت؟
مگه بعد از جنگ جمل ام حسنین رو همراهالمومنین نفرستاد؟
یکم تعقل لطفا
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خاک !!!!!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آره خوب کرد چقدر عقده داری؟ نکنه سوره نور رو نخوندی اصلا میدونی قران چیه؟
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
چ نفهمی هستی تو خدایا این هم از مسلمان هات تحویل بگیر یک حیوان بیشتر از ایشون میفهمند
میلادعرب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
116
76
سلام
مگه چی گفته حالا اینقدر گندش کردین صدا وسیماهم دنبال زیر بغل مار میگرده شب خوش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بی غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اولا کلمه ها و عبارات دشنام اونم اینقدر زننده استفاده کرده که اخلاق عمومی رو لکه دار می کنه دوم و بدتر ازون اینه که این اراجیف رو در یک مجلس مذهبی که به نام امامان هست زده مردک نفهم سوم اینکه حرف زشت رو به نزدیکان پیامبر زده اخه اینا شعور ندارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
هیچی روزی صد بار اهل سنت به شیعه، به ائمه اطهار، به مردم شیعه توهین میکنند توی همین مملکت شیعه نشین هیچ کس صداش در نمیاد. اونوقت خدایی نکرده یک شیعه یک حقیقت تاریخی رو بخواد بگه همه بهشون بر میخوره. آیا این شیعه بودکه با فراموشی واقعه عظیم غدیر باعث اختلاف در دین اسلام شد با سنی ها؟؟
عبد الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
145
130
گفت نانجیبة، چه توهینی؟ حق شیعه نیست که به قاتل امامش اهانت کنه؟ چرا توهین به اهل سنت باشه؟ مگه اهل سنت مسبب قتل امام معصوم ما هستن؟ از نظر منه بچه شیعه دمش گرم اصلنم توهین به برادرا و خواهرای عزیز اهل سنتمون نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
برای شما نمی دونم
ولی برای ماخیلی سخته که به همسر پیامبر صلی الله علیه وسلم توهین کنند
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نباید باچنین الفاظ کنایه واری گفته بشه. ما کاری به مقدسات اهل سنت نداریم و نباید به خلفای اونا توهین کنیم چون شرایط منطقه داغونه و هر جرقه ای هرچند کوچک و مذهبی خطرناکه. اگر میخواید از حضرت مجتبی تعریف کنیم دلیلی نداره به بقیه توهین کنیم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آی شیعه دو آ تیشه آ یا اگه در خانواده سنی بدنیا آمده بودید هین عقایدی داشتید و داشتیم قطعا خیر: پس خیلی تند نرسد . دوم خدا میگه به مشرکین و کفار هم توهین نکنید چرا که آ نها به خدای شما توهین نکنند. آ یادر سیره پیامبر و ائمه توهین پیدا می کنید؟ گیرم که توهین کردید چه اثری در تبلیغ و معرفی شیعه دارد؟ بجز افزودن دشمنی و بریده شدن سر شیعیان در افضل نقاط دنیا ؟ چرا از ولی امر که این عمل را حرام میدانند متابعت نمی کنید؟و آ یا مکتب غنی شیعه برای پیشرفت و تبلیغ نیاز به توهین و فحش به دیگران دارد؟ کانوا دعاة الناس بغیر السنتکم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اینجا دیگه خواهر برادر نکن هر کی به بزرگان اهل سنت اینجوری فحاشی کنه نه برادره نه خواهر البته سنی ها دیگه عادت کردن هر توهینی و بشنون و باید سکوت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
توهین کردن فقط باعث کوچک شدن شخص میشه چه حق داشته باشه چه نداشته باشه بیاید معقول باشیم واین تفکرات از ذهن پاک کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
فکرت مریضه هیشکی حق نداره تواسلام به کسی احانت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
یعنی به 3 تا خلیفه ا 2 3 اهل لعنت بفرستی و به زن پیامبر توهی نیست اصلا من موندم این چه مسلمونیه که به زن پیامبرت توهین کنی تا الان فکر کردین ؟// بعد از 1میلیارد مسلمون فقط ما فهمیدیم که درست و اشتباه چیه این همه بزرگان خود ما از مولوی سعدی حافظ ... همه جاهل بودند تفکر بسیار ارزشمنده
حیدر امیرالمومنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سلام
اقایی که میگی بین ۱ میلیارد ادم فقط ما فهمیدیم درست و اشتباه چیه ، امام حسین تو کربلا ۷۲ یار داشت و لشکر یزید بالغ بر ۳۰ هزار ، پس میتونیم بگیم که لشکر یزید حق بوده چون تعدادشون بیشتر بود ؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آخه تو کی هستی
قاتل امامون یکی دیگه بوده جاهل،
هیچ اهل سنتی تو رو برادر و خواهر خودش نمیدونه ،
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگه کسی به مقدسات شما توهین کنه چه حکمی واسش صادر میکنین؟
چه زیبا گفت سالار شهیدان که هر آنچه را برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند. کاش همگیتون در عمل هم پیرو امام حسین (ع) می بودین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ابله
سنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
همه اهل بیت و خلفای راشدین و اصحاب رسول الله مورد احترام صدرصدی و جایگاه ویژه نزد اهل سنت هستن اهل سنت یارکشی نداره همه رو به روی تخم چشاش میزاره و همشون بزرگ مان خاااک بر سر تفرقه افکن از خدا بی خبر منافق جیره بگیر استکبار خااااک و لعنت بر ذهن گنگی که اصحاب شریف رو اهانت کنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
130
94
دمش گرم....احسنت.....
پاسخ ها
امیرحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متاسفم تاامثال شماهستیدچطورصداوسیما توهین نکنه خداوندلعنتتون کنه بعدهم دم ازوحدت بزنیدخدایااینهادیگه کی هستن خودت به راه راست هدایت کنه شمارواگرهم قابل هدایت نیستید نثلتون رونیست ونابودکنه پیروان واقعی نه توهین میکنه نه اجازه میده به کسی توهین بشه
ناشناس
| Czechia |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اسمت حسینه
برو سیره سالار شهیدان امام حسین (ع) رو بخون
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
افکار هر دوتاتون‌ اشتباهه
هم‌شیعه‌هم‌سنی‌باهم‌برادرن‌
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مداح به این میگن کارش حرف نداره ، شیعه واقعی یعنی این
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
50
41
ما که نفهمبدیم منظوزش با کی بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
براتون متأسفم که اینقدر بی اطلاع هستید و یا خودتون به ندانستن میزنیدن
شخض
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تو اسنراحت کن
نظر متفی به این ادراک ::یعنی چه
چیزی نگفت این بنده خدا
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
67
50
خوب گفت دمت گرممممم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
زر زیادی نزن
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
67
63
من نمیدونم چرا به بهانه وحدت دنبال نفی حقایق تاریخی هستیم ؟ خوب نباید لعنت بشن کسایی که قاتلین حجت خدا روی زمین هستن ؟ اسمش میشه توهین ؟ وحدت با کیا ؟ کسایی که حاضرن شیعه نابود بشه ؟ کسایی که دستشون با وهابی تو یه کاسه است ؟ دمش گرم این مداح که غیر از حرف حق چیزی نگفت
پاسخ ها
شخصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
احسنت. واقعا حرفت درسته. خود پیامبرمون فرمودن،لعن الله من تخلف من جیش الاسامه،اولین نفر خود پیامبر اونارو لعنت کردن.
ناشناس
| France |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
امامای ما مگه لعنت کردن؟
اگه رهرو ائمه ای که توهین رو بد دونستن
اگه امام از جای دیگه آوردی که اعلام مذهب جدید بکن
دختر امیرالمومنین(ام کلثوم) زن خلیفه دوم بوده خبر داری؟
امام علی لعنتش میکرده؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
کدوم حقایق؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
احسنت بنده خدا چند جمله از زیارت عاشورا خوند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
56
53
حرف حق زدن چه ایرادی داره؟ چطور اونها فتوا به قتل شیعه میدن ایرادی ندارد اونوقت ما واقعیات تاریخی رو بگیم بده؟ لابد منظور این صدا و سیمای ظاهراً شیعه اینه ما بریم سنی بشیم تا وحدت حفظ بشه!! خوب به اسم وحدت دهن همتون رو بستند. اینقدر بی حیا شدند که تو مملکت شیعه نشین اینطوری نظر میدن و یک.شیعه رو تحقیر میکنند.. خاک بر سر مسئولین به ظاهر شیعه بی غیرت ما
علی طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
33
33
این مداح جوان اصلا کار خوبی انجام نداد باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت حتی طرف مسلمان نباشد
حتما مسئولین جلوی‌ این بی احترامی‌ها‌را‌خواهند‌گرفت‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
55
49
اینقدر به اسم وحدت دهن شیعه رو بستند که امروز این صدا و سیمای بی غیرت ما اجازه میده تو مملکت شیعه نشین به یک شیعه اینطور بی حرمتی بشه.
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اصلا انگار تو باغ نیستی!
این شیعه یا شیعه نما با این کارش به همه ی شیعیان هم بی احترامی کرد.
چون کسی که مداحی میکنه نباید به فکر این باشه که حالا مجلس خصوصی است و میشه هر حرفی بزنیم.
شایدم به عمد این کار رو کرده باشه مثلا به قصد انتقام از دشمنان اهل بیت ولی با این کار مجوز داد به وهابی ها و تندروهای اهل سنت برای توهین و خشونت و ...
ما شیعه ایم و حرمت همسر پیامبرمون رو نگهمیداریم و چنین تهمت بزرگی رو نسبت به پیامبرمون بر نمیتابیم
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
شیعه نشین که هیچ اگه رئیس جمهور هم باشه باید بهش توهین کرد داره ب همسر پیامبر توهین میکنه ها امام علی خودش مگه نگفته هرکسی ب عایشه همسر پیامبر توهین کنه از ما نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
39
49
من ک چیز بدی ندیدم حرف بدی نزد ب وحدتم توحین نشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
35
46
حرفی نزد که مستقیم اهانت باشه.
ما توی زیارت عاشورا هم به همین نحو لعن داریم.
نمی خوام دفاع کنم ولی تولی و تبری از فروعات دین ماست.
یه کوچولو به وحدت مسلمانا کار نداره
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
42
28
حاشا به این غیرت با این وضع انگار روزه هم هست مرتیکه الاغ از نظر من به شدت محکومه والا چه آدمایی گیر میان با چه تکبری هم حرف میزنه اگه منظور بدی داشت الله جوابشو بده ومن الله توفیق
پاسخ ها
۹۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
واقعا که ادب نداری
برازنده‌یک‌مسلمان‌نیست‌
خودت هم شدی عین‌ آون آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
توهین نکن
از چی می سوزی
یاعلی
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
32
31
خاک تو سرت واسه ادبیات سخیفت از اینا نگیرین اینا‌مداح پولکی ان هرکی استخونی بهشون بده به ساز اون میرقصن. امروز جامعه بیشتر از هر روزی نیازمند وحدت و همدلیه
پاسخ ها
۸۸
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مگه‌به‌خودت‌استخوان‌بدن‌میرقصی‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
24
42
سلام، من که توهینی توی این فیلم ندیدم و اگر شبکه پنج خودش الکی شلوغش نمی کردم هیچکس به خودش نمی گرفت ولی با این کارش کاری کرد که اهل سنت نسبت به این موضوع حساس بشه. حالا یکی توضیح بده که توهین به چه شخصی کرده؟ اگه گفته نانجیبه منظور زن امام حسن بوده که حرف درستی زده خب کسی که شوهر خودش رو بکشه چی میتونه باشه و اینکه چه ربطی به اهل سنت داره ناراحت بشن؟ یکی توضیح بده منظورش با کی بوده
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
24
23
توهین به اهل سنت فقط توو حرفها این اقا نیست
اقای پور ازغدی و رایفی چی!
حتی اساتید دانشگاه توو رشته ای معارف هم جلو خودم اینگونه می گویند
عبدالله ابروشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
29
17
ادم اینقدر بی شعور.نوبره والا
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
25
27
توهین نبود مساله رو سیاسی نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
30
29
گیرم اصلا توهین نکرده
اما این چه دینی هست که توهین کردن و ناسزا گفتن خوب میدونه
تو کریسمس همه اجناس قیمتشون نصف میشه که همه توانای خرید داشته باشن بعد تو اسلام عیدنوروز قیمتا ده برابر زیاد میشه که نتونی برا بچه ات لباس بخری و از خجالت سرخ شی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
آسمون و زمین با ربط و بی رطب بافتی که بگی مثلا اسلام بده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
13
46
اگر مسئولین سایت یکبار زیارت عاشورا می خوندید انقدر ناراحت نمی شدید
اون هم که امام باقر سفارش کرده
هر چند که شماها فقط سفارش امریکا رو قبول می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آفرین
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اگه به مسئولین بی غیرت باشه زیارت عاشورا رو هم به خاطر اون ملعون ها تحریف میکنن
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
13
12
دامن زدن به بی ادبی یک نفر باعث ایجاد تنش بین دو قشر شاکله کشور میشه... ول کنین بابا چقد آتیش بیار معرکه این...
یه حرف مفتی زده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
تو خوبی
خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
20
14
این نوع گفتمان وادبیات وحتی تفکرموردتاییدحاکمیت است وحتی موردپشتیبان.شایددرظاهرحکومت این جورانسانهارومحکوم کنه ولی درباطن خودخوشهال است.علت قصوردرمجازات این چنین افرداهم همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
حاکمیت مطلوب شما حتما رضاخان هست که مجالس رو ممنوع می کرد !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
15
32
وقتی پای صحبت علما و مداحان در مساجد و تکیه ها بوده باشید اون موقع میفهمید که این آقا اصلأ توهینی نکرده بعضی موقع ها توی این امکان حرفهایی زده میشه که صحبت این آقا پیشش مثل تعریف است
منصف
|
Canada
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
11
24
فتوای تمام مراجع عظام‌ تقلیددرقم ونجف ومقام معظم رهبری بصراحت برحرام اعلام نمودن خلفاوام المومنین وبزرگان اهل سنت میباشدوتقریبافردشناخته شده که فتوای مغایردارندوهمین سب وفحاشی و...را به اهل سنت اذن واجازت میدهندآقای شیرازی که فردشناخته شده مخالف جمهوری اسلامی هستند
واین مداح مقلد آقای شیرازی هستندوسوال اینست که این فردکه نظراتش کاملامغایرنظرات نظام وتمام مراجع تقلیدقم ونجف هست چگونه وارد سیماشده وتریبون دستش دادن
سعودی ودشمنان ایران ملیاردهادلاربرای همین قراردادن شیعیان درمقابل تمام جهان اسلام خرج میکنندوبعد سیمای جمهوری اسلامی عملاریشه نظام رامیزندوبایدمراکزنظارتی بسیارهوشیارباشندوذره یی مسامحه دربرخوردبامدیران بیعرضه یی که چنین اقدام ضدانقلابی وصدمه زننده کارشانست رانکنند
وبرهم زنندگان وحدت شیعه وسنی رادراین شرایط خطیروحساس واین افرادجاهل را رسوا نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
تا وقتی چهارده معصوم هستن بقیه کی هستن
زیارت عاشورا هست
خدا میان ما و شما قضاوت میکنه ،منتظر باشید
یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
3
7
سلام ببخشید یکی میشه دقیق بگه موضوع چی بوده و چی گفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
14
9
این این منافق کی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
28
18
هم تو بی شرفی هم شایان مصلح
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اتفاقا شرف رو امثال اینها دارند که طبق دستور قران به کسانی که پیامبر را اذیت و آزار رساندن لعن میفرستند
خدا جزای خیرش دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
23
17
اگه شماها مسلمانید در قرآن از ازواجات مطهرات بعنوان امهات المومنین یاد شده. واقعا جای تاسف است. توهین کسی به مادرش نمیکنه. مگه اینکه مسلمون نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
منظورش جعده قاتل امام حسن بوده
برداشتم این بود
اشاره به همسر پیامبر نشد در ویدیویی که دیدم
اینقدر شلوغش کردن فکر کردم چی گفته!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
28
22
متاسفم برای این مداح
که کارش رو بلد نیست مداح یعنی مدح کننده نه اینکه بدگوینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
19
25
هیچکس با هیچ بهانه حق توهین به هیچ کسی ندارد.بسیاری از این آقایون بیمارند و در هر جا و هر زمانی هم بیمار داریم.مگر حضرت علی و حضرت زهرا را اهل تسنن از خودشان نمی دانند والله قسم ارادت واقعی اهل تسنن بدون نمایش و واقعی به این عزیزان بیشتر از برخی متعصبین کوردل است که به اسم عشق بی بی زهرا و فقط برای کسب پول و منال سو استفاده میکنند و فقط توهین بلدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
توهینی نشده درضمن شما خودت داری به دیگران توهین و تهمت می زنی پس ! عیب کسان منگر و احسان خویش سر فرو بر به گریبان خویش ! محبت اهل بیت و دشمنان اهل بیت در یک جا جمع نمی شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
25
24
لعنت بر وحدتی ها ، سر سفره معاویه و مدعی حب مولا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
تو الان خیلی شیعه هستی برادر من؟
حب مولا از نظر شما یعنی شاخ و شانه کشیدن برای بقیه ؟
به سیره ی امیرالمونین بیشتر دقت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شما افراطی که از پاپ هم کاتولیک ترهستید یکم عقل ندارید ! یکم مطالعه کنید ! که تقیقه جزو فروع دین هست و مثل نماز واجب .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
وحدت حول مشترکاته.
احترام هم در حد احترام به زوجات پیامبر و عدم توهین به خلفای سه گانه است.
همین و تمام.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
احسنت بر شما ، وحدتی ها از ناصبی ها بدترن بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
16
26
بزرگش نکنید اصلا هم به کسی توهین نکرد مگه اینکه بعضیا به خودشون بکشن یا ریگی به کفششان باشه وحدتی که با یه کلمه حرف بخواد بپاشه همون بهتر نباشه چون توی سختی و فشار خودشونو وا میدن دمش گرم خوب گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
الله جوابت رو بده ان شا الله
سید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
10
63
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد وآخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعأ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
مئه مره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
34
24
با این کامنت ها هر گاه ما سنی ها هم به شیعه ها توهین کردیم اینطوری براش دلیل میاریم که هیچی نبوده حقشونه. اخه این چه دین و مذهبیه که اجازه توهین داده بخدا کافر ها هم توهین نمیکنند دیگه بماند شیعه مذهبی را هم یدک میکشد خداوند عقلتان دهد که هر چند میدانم عاقل نمیشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کامنتهایی که تند و زننده است از طرف شیعه نیست. اینهارو مزدوران و کاسبان تفرقه مینویسند.
البته شیعه توهین به خلفا و همسران حضرت را حرام میداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
28
9
لعنت به بی غیرتای امثال ایشون
جواد جوهری
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
19
17
اینا افرادی هستند که در میدان جنگ حضور ندارند...
مدعی ولایت هستند اما از دستور آقا سرپیچی می کنند من به عنوان یک مدافع حرم اعتقاد دارم بهونه به وجود اومدن داعش اینا هستند خون شهدا به عهده این آدمهای افراطی هست . اون عزیزانی که میگن مگه چی گفت... لطفاً توجه کنید اولی و دومی و سومی ؟؟؟!!!!! رهبرمون رو خواص تنها گذاشتند....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
برایم عجیبه شما که مدافع حرمتی حرم هستی چطور از کانادا کامنت میگذاری!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
فکر نکنم مدافع حرم باشی.
چقدر بی بصیرت و بی اطلاعی.
داعش را آمریکا و اسرائیل بوجود آوردن با عوامل وهابی.
بیخود به شیعه نچسبون.
خودتم مدافع حرم جا نزن.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
12
22
جز راست نباید گفت؛ولی خب هر راست نشاید گفت.
پاسخ ها
فرهاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
میاد روزش داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
راستش من فکر کنم منظورش از نانجیبه جعده بود. نه همسر پیامبر.
ما به همسران حضرت توهین نمی کنیم. امام خامنه ای حرام اعلام کردند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
7
15
متأسفانه هنوز خیلی ها معنی سکوت علی را نفهمیدند حفظ. دین اسلام و وحدت مسلمانان. البته اگر پخش زنده بوده صدا سیما مقصر نیست
حیدر امیرالمومنین است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
24
51
سلام
به منکر علی(ع) بگو نماز خود رها کند ...
حرف حقی زده بنازم به غیرتت . اهل بیت ما به خاطر این اولی و دومی و سومی چقدر زجر کشیدن و شهید شدن ...
کسی که شیعه حیدر باشه تو دلش از این ها بیزاره ..
یاعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خاک بر سرت کنم با این طرز فکرت
حیدر امیرالمومنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مادر ما ، بی بی دو عالم فاطمه زهرا به دست کی شهید شد ؟
عدنان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
یکم برو مطالعه کن و فقط اون چیزی رو که به خوردتون دادن رو قبول نکن.ان شاالله که خدا هدایت کنه...
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
شیعه واقعی حضرت علی (ع) خیلی بزرگه. حضرت علی(ع) درود و سلاو رحمت و رضوان خدا بر او باد نیازی به چنین شیعه هتاک، لعان و بی ادبی ندارد و از شما و امثال شما بیزار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حالا باید هرچی تو دلت بود به زبون بیاری آدم عاقل؟؟؟
ما در مورد تاریخ حاضر به گفتگو و دفاع از حق ائمه هستیم. اما جای بحث و گفتگو محافل علمی است. و رسانه محل تاکید برنقاط وحدت است. نه جای بروز افتراقات.
اگرچه بنظرم زیاده روی در برخورد شد.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
11
32
سلام دوستان، در این فیلم کجای حرفهای ایشان توهین به عزیزان اهل سنت می باشد؟
مگر برادران و خواهران اهل سنت به جعده قاتل امام حسن احترامی قائل هستند که أین گونه آتش بیار معرکه شده اید!؟
یا به اشعث پدر جعده و یا به معاویه ملعون احترامی قائل هستند!؟
بنده چندین دوست سنی دارم و چندین سال با این عزیزان زندگی کرده ام، تا آنجایی که بنده می دانم اهل سنت عزیز به هیچ یک از این شخصیت هایی که نام برده شد ارزش و احترامی قائل نیستند.
پس خواهشا بدون تحقیق آتش بیار معرکه نباشیم.
یاخق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شما با کی از اهل سنت دوست هستید که برای ابوبکر و عمر و عثمان و امهات المومنین احترام قائلم نباشه.این حرفها رو از کجا میارید واقعا توهین به این عزیزان توهین به همه اهل سنت هستش و ان شا الله که الله سبحان و تعالی خودش جوابش رو میده.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
17
27
دمش گرم و اصلا هم به برادرا و خواهرای اهل سنت اهانت نکرده . مگه اونا قاتل امام ما هستن؟ آخه چه ربطی داره؟ من که ببینمش دستشو می بوسم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
14
14
این حادثه مظلومیت شیعیان را نشان میدهد.چون هربیهویتی برخودش اجازه میدهد که بعنوان‌ زبان بلندگوی شیعه با اظهار نظر سخیف بدنبال منافع مادی خودش باشد ای خدای شیعه وسنی ریشه این ابن الوقت هارا بخشکان .آرمین یارب العالمین...
غلام علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
16
47
وحدت یعنی خفه خون گرفتن شیعه وحدت یعنی لال بمونی حقیقت نگی متأسفانه درتنها کشور کره زمین که اسم امیرالمؤمنین حیدرکرار از منارهای مسجد اسمش شنیده میشه تو کشوری که اسمش کشور فاطمه زهرا سلام الله است وقتی به قاتلش چیزی که لایقش میگی باید عذر خواهی کنی قربان مظلومیت امیرالمؤمنین یافاطمه زهرا فقط شرمنده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
حق با جنابعالي است. شيعه به اذان افزوده، البته مشابه همين كار را هم اهل سنت كرده و به اذان هم افزوده هم كاسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بنده خدا ! هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ! تقیته دینی و دین آبائی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
درود بر شما حقیقتا شیعه مظلوم است .
Hassan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
غلام علی باید انسان متقی ، شریف ، نجیب و پرهیزگاری باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
غلام علی باید انسان متقی ، شریف ، نجیب و پرهیزگاری باشد. اما شما غلام علی نیستید بلکه غلام شیطان هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
32
21
واقعا جای تاسف داره که تریبون مملکت رو میدن به همچین افراد پستی. اینها و بقیه افراد اینچنینی آبروی شیعه رو میبرن. بنده از همه برادران اهل سنت عذرخواهی می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
الله محفوظی کنه برادر.بقیه هم هدایت ان شا الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
بابت لعن به جعده قاتل امام حسن عذرخواهی میکنی؟!
البته لعن جعده اشکال نداره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
10
34
وا مگه چی گفته جز زیارت عاشورا : اللهم خص انت اول ظالم باللعن منی وابدا به « اولا » ثم اللعن « الثانی » و الثالث » و « الرابع » الهم العن « یزید خامسا» .... توجه کردید اولی و دومی و سومی که مشخصه چهارمی هم که طبق روایت معاویه هست پنجمی هم که یزید. الآن مشکل چیه؟ عزیزان فقط مشکل دارید عاشورا میخونید؟ زودتر تکلیفتونو مشخص کنید اینوری هستید یا اونوری ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ما سنی ها تو هیچ کدوم از دعاهامون توهینی به مسلمانان صدر اسلام خلفای راشدین و اهل بیت پیامبر نکردیم. دیگه تو کدوم دعا نفرین دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خب اهل بیت بیچاره و مظلوم که کسی را آزار ندادن حقشون پایمال شد و شهید شدند البته من توهین به افراد رو تایید نمی کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
احسنت چیزی غیر زیارت عاشورا نگفت این مداح عزیز❤️
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
زیادی شلوغش کردن. هرچند بهتره رعایت بشه.
ضمنا به همسر پیامبر اشاره نشد. جعده بود. اونم نمیدونم دیگه چی بگم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
به نازم به مظلومیت آقا امیرالمومنین و یاران به حقش
روزی خوارج هم با این استدلال که باید حسابت رو از معاویه روشن و دقیق مشخص کنی امام را کافر و مهدور الدم خواندند
به امید روزی که همه مسلمانان صاحب بصیرت بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
29
12
واقعا جای تاسف داره چرا یه مذهب باید بر پایه تنفر ترویج بشه اونم تنفر از یاران و زن پیامبرش !!!!!!!!! جهل خانمان سوز است همین همه کشورهای خاورمیانه از ما متنفر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شما بهتره دروغ نگید چون هیچ اسمی از کسی برده نشده است ! درضمن منظور قاتل امام مجتبی بوده است که همسرایشان بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ببخشید شما؟؟؟؟
کدوم مذهب بر اساس تنفر تبلیغ شده؟؟؟
وهابیت، داعش، القاعده
ولی شیعه تولی و تبری را باهم داره. و بر اساس محبت اهلبیت و حقانیت و عقلانیت تبلیغ شده و کشور ایران در خاور میانه و در دنیا محبوبیتی کم نظیر داره.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
21
12
امان از ابلهان مقدس نما و منافقان اهل ریا ..!
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
22
14
وای خدا اگه یکی بیاد به شیعه ها توهین کنه خودت خوشت میاد؟ شیعه و سنی و مسیحی و ... نداره. احمقای نژادپرست همه جا هستند این اقا و داعش و ترامپ چه فرقی با هم دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ترامپو اشتباه اومدی . اخبار ایران دروغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خداوند در قرآن مومنان رو از توهین به بت های مشرکان سه بت قریش هم منع کرده با توهین کردن نمی شود هدایت کرد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
9
20
کجاش اهانت بود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
19
10
ما این مردک رو اصلا آدم حساب نمیکنیم که حرفاش برامون مهم باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
13
12
اگه توهین به کسانی که قبولشون نداریم کار درستی بود خود امامان ما اینکارو می کردن درحالیکه هیچ حدیث موثقی نداریم که یکی از امامان بزرگوار ما به این افرادو توهین کرده باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
6
10
به نظر من هم توهین به عایشه صحیح نیست اگر تاریخ را نقل بکنند و از کارهایی که ایشان در مخالفت با دستورات رسول خدا بگویند بهتر است
ابن عباس در هنگام دفن بدن مطهر امام حسن علیه السلام وقتی عایشه جلوی تابوت را در حالی که سوار بر استر بود گرفت، گفت
تجملت تبغلت و لو عشت تفیلت لک التسع من اثمن و فی الکل تصرفت
یعنی : دیروز سوار بر جمل شدی و امروز سوار بر استر و اگر زنده بمانی سوار بر فیل می شوی. ارث تو از رسول خدا فقط یک هشتم از یک نهم بود ولی در همه ی ماترکِ رسول خدا تصرف کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
بله کسی که ناسزا میگه و حرف زشت میزنه فرهنگ و درون خودشو به نمایش میگذاره
من منتقد کارهای بعصی از بزرگان هستم ولی با فحش دادن آدم فقط خودشو حقیر میکنه مرد باشه بگه اینا اینکارا کردن کسی هم نمیتونه بگه نخیر نکردن
بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
4
13
مشکل ما اینه زمانی هم که حرف حق میزنیم و حق داریم بد حرف میزنیم حرف ما نا حق دیده میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آفرین بد دفاع کردن از حقیقت و بیان زشت خودش بیشترین ضربه رو به دین زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
6
22
لعن در زیارت عاشورا آمده.
در روایات هم لعن کردن این ظالمان توصیه شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
لعن در زیارت عاشوراست یعنی بعد از ذکر ستمهایی که بر اهل بیت رفته بعدشم اسمی نبرده گفته خدایا لعنت کن کسی را که بر ال رسول ظلم کرد
این خییییلی فرق داره یه جوجه بیاد اول مراسم ولادت امام حسن که جشنه یهو حرف زشت بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
لعن با توهین فرق داره بعدشم اینکه چه کسی بگه و با چه نیتی و اصلا این حرف اندازه دهنش باشه یا نه
یوسف علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
ابله متعصب، نمی شود یک دین و مذهب را چه شیعه و چه سنی را با لعن و تهمت و فحاشی تبلیغ و ترویج کرد. مثل این می ماند مغازه داری بخواهد با زور و فحش و بد دهنی و بی احترامی به مشتری ، کالای خود را بفروشد. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ یک دین و مذهب را باید با رحمت و مهربانی و عطوفت اسلامی ، ، احترام به عقاید دیگران، عدم زور و اجبار ، و با تساهل و تسامح تبلیغ کرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
7
7
بیییییگ لایییییک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
10
17
به نظر منم توهینی نشده کاری به اهل تسنن نداره، چرا اهل تسنن راحت از عقایدشون دفاع میکنن وما این حق نداشته باشیم از امیر المومنین دفاع کنیم
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
شما اینقدر متعصب ، جاهل و بی انصاف هستید که متهم را جای شاکی می نشانید و شاکی را جای متهم قرار می دهید. تعصب افراطی و کور کورانه به شما اجازه نمی دهد درست قضاوت کنید.
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
تو و امثل آن مداح لعان و هتاک که به عقاید اهل سنت توهین و بی احترامی می کنید ، آن را دفاع از خود می دانید. تو چقدر جاهل و بی سواد هستید که تفاوت بین حمله و دفاع را نمی فهمید.
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
14
20
سلام . من خودم یک شیعه هستم اخیرا به خاطر سفر کاری به یک منطقه سنی نشین در ایران رفتم خدا را گواه می گیرم که رفتار و اعمال سنی ها بسیار خداپسندانه تر از شیعه نما ها هستند . احترام و متانت در رفتار وگفتار سنی ها و عفت کلامشان بسیار بهتر از مناطق شیعه نشین است. ما شیعه ها فقط با افراطی گری وبعضی انحراف ها از اصل موضوع داریم اصل اسلام را به زیر سوال می بریم از خداوند می خواهم دین اسلام از دست افراطیون شیعه نما ضربه زننده به دین اسلام در امان نگه دارد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
سلام نگار خانم محترم، درود بر شرف شما که منصفانه و بدون تعصب نظرات خودت را بیان کردید. شما به معنای واقعی شیعه واقعی و پیرو راستین حضرت علی ( ع) هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
9
6
سلام بی احترامی به مقدسات اسلام وشخصیت های اسلامی باعث خارج شدن فرد ازدین خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
درود بر شما ای مرد آزاده و فهیم. واقعا هم همینطور است. کسانی که به یاران رسوا لله ( ص) و اهل بیت پیامبر اهانت می کنند، از دایره اسلام خارج هستند. چه شیعه باشد یا چه سنی فرق نمی کند.
محسن
|
France
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
11
21
خیلی هم حرف خوبی زد.
لعنت به غاصبین ولایت خدا مگه حرف بدیه؟
پاسخ ها
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدا گفته هیچکسو لعن نکنین،خدا خودش بالای سر،میدونه چیکار کنه نمیخواد شما کسی رو محکوم کنی مخصوصا در اون زمان ک نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
معلوم نااهل متعصبی مثل شما می گویید خیلی هم حرف خوبی زد. جسم و ذهن و افکار شما مملو از کینه و تنفر و عداوت وتفرقه افکنیی است. هیچ نور ایمانی در قلب تو یافت نمی شود
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
3
9
با چه چیزها و چه کارهایی سرگرمشون کردن و از اونور دارن غارتشون میکنن و هنوز نفهمیدن و بعضی ها هنوز دارن در مورد چه چیزها بحث میکنن...
محدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
8
7
هدایتش کنه خدا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
8
23
چیز بدی نگفته...
بر دشمنان امیرالمومنین امام علی(ع) لعنت
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
آره من هم می گویم لعنت بر دشمنان حضرت علی (ع) اما قبل از همه بر تو چون شما دشمن واقعی امیر المومنین (ع) هستید.
..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
3
14
اگربادقت خوب فکر کنیم میتوان منظورایشون و فهمید
منظور ایشون این مداح بنده خدا لعنت به دشمنان اهل بیت علیهم السلام بوده
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
6
15
من فکر توهین کردن اساسا کار خوبی نیست. ولی یه سوال دارم چند روز پیش یه کلیپ از داعش دیدم سر دو جوان شیعه رو به خاطر اینکه پرچم داعشو پاره کرده بودن با اره برقی بریدند.حالا برادر اهل سنت این کار رفقای شما بده یا کار یک مداح مخلص اهل بیت که بخاطر ظلمایی که به اهل بیت ما شیعیان کردن بده؟ خدا شاهده هنوز یه اهل سنت ندیدم از داعش با این همه جنایات وحشیانه که روی همه جنایتکاران دنیا رو سفید کردن بدشون بیاد.حالا این برادر گفته از سه نفر بدم میاد جنایت کرده؟بخدا قسم اگه شما اهل تسنن دستتون باز بود همه ما شیعیان را سر می بریدین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
افراط و تعصب مذمومه چه داعشی باشه چه به اصطلاح شیعه نماها
علی
|
Germany
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
7
17
این مداح حرف اشتباهی نزده اعتقاد واقعی شیعه رو گفته..
صدا وسیما نباید پخشش می کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
غلط کرده گفته.اعتقاد ما با مسیحی ها هم کلی فرق داره پس چرا نمیشه به اعتقاد اونا توهین کرد ،ضمنا شیعه و سنی رو بذارید کنار ما مسلمونیم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ! یکم عقل داشتن هم بد نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
7
6
منم به قشم زیاد رفتم مردم خوب ومهربانی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
9
15
خدا اونایی رو که میگن چرا چنین حرفی زده هدایت کنه واقعا که .مگه شما شیعه نیستید مگه زیارت عاشورا نمیخونید مگه توش لعن نیست مگه اهل وبیت رو قبول ندارید کی اونا رو اذیت کردن .کی اونا رو ازار دادن کی کشتنشون.کی لگد زد به در حضرت زهرا رو شهید کرد.کی اهل وبیت رو دونه دونه شهید کردن .چه برادری .اگه شیعه هستیدامام ما علی واولاد علی هستش.حب علی وبرائت ازدشمنانش است.امام صادق راکه قبول دارید بعد نمازش چهارمردوچهارزن رالعن میکردن.خدا هدایتتون کنه واقعا برا شیعیانی که چنین تفکری دارن شرمنده ام .شرمنده ام ازحضرت زهرا که چنین شیعیانی دارد
علی
|
Germany
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
5
9
در این موضوع عذر خواهی صدا و سیما خیلی بدتر و پستر بوده چرا که اولا اهل تسنن تلویزیون و برنامه ای ما رو زیاد نگاه نمیکنن چه رسد به مداحی و ثانیا مداح چون اسم نبرد از خلفا حساسیت خاصی نداشت ثالثا : این کار صدا و سیما دامن زدن به حادثه ای هست که خیلی حساس نبود ولی الان حساس تر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
واقعا راست میگی هاااا من که خودم دیدم اصلا متوجه نشدم چون نوشته بود توهین توجهم رو جلب کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
18
12
لعنت خداوند بر آنهایی که افتخارشان اهانت به سه نفر از امام های ما سنی ها هست . در باب موضوع داعش اخه به اسم سنی این کارو میکنند بعدشم بخشی از اهل سنت هم دارند با داعش میجنگند بعدشم اهل سنت چه کوچک چه بزرگ داعش رو قبول نداره یکمی هم انسان باشید خودتان را جای اهل سنت بزارید اگه به مقدسادتان توهین میشد چه حالی میشدید کافیست کمی انسانیت داشته باشید
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
13
14
دم اهل سنت گرم ک توهین نمیکنن،بعدشم چرا توهین کنن،هم خلفا هم اهل بیت ع مال اوناس،شیعه واقعی اونان،نه ما عملا داریم میبینیم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اهل سنت کیا رو میخوان لعن کنن.امامای ما رو که مظلوم بودن وبه دست خلفای اهل سنت کشته شدن.اهل بیت محمد ال محمدبدست اونا ازار واذیت شدن .پس چه لعنی دارن که بدن.جای خجالت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اولا خودت رو شیعه جا نزن ! دومن اهل سنت به کی توهین کنن !؟ همون طور که 70 منبر در زمان بنی امیه امیرالمومنین و صدیقه طاهره رو لعن می کردن لعن کنن ! یعنی وصی رسول خدا و سیده نسا اهل جنت رو لعن کنن !؟ عترت رسول خدا رو لعن کنن ! مگر چه ظلمی کردن به کسی !؟ حتی در حق دشمنانشون که حقشون رو غصب کردن هم ظلم نکردن و همیشه مظلوم بودن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
16
12
خداوند عقل بدهد به این مداح فتنه گر بی سواد بر خلاف فر مایش رهبر معظم انقلاب عمل کرده و اهل سنت با غیرت و مرز داران واقعی را ناراحت کرده عایشه مادر مو منان و راست گویان است منافق تاب نمی اورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
2
11
بابا بسه توروخدا ببینید هنوزم میتونن ماها رو با این چیزا به جون هم بندازن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
7
8
عالی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
4
5
لطفا بسسسسسسسسسسسسس کنید
به خودمون بیایم
تا کی میخوایم با این حرفها به جون هم بیفتیم ؟
بعله ما یکسری اختلافات جدی در بعضی مسایل داریم اما برتدریم از یک دین هستیم اگر قرار به این واکنشها بود همون صدر اسلام دو نفر به روی هم شمشیر می کشیدند اما نکردند چرا؟؟؟؟
بی‌نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
20
8
اصلا‌غلط‌کرده‌که‌توهین‌میکند‌کاش‌دستم‌بهش‌برسه‌سرش‌روسینه‌اش‌است
اmohamadsaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
10
8
اگه به توهین شایان مصلح برخوردمیکردن این مداح این کارو نمیکرد فقط یه عذر خواهی ساده دردی دوانمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چه دوره ای شده هرکی از حاش پا شده توهین میکته به اعتقادات بقیه چقدر تا بحال به مقدسات شیعه هم توعین شده
اینکار ناپسنده و عیچ نتیجه ای جز دشمنی و کینه نداره به محترمات و مقدسات مردم نباید بی احترامی کرد هرچند که مخالفش باشیم رد کردن و قبول نداشتن یه چیزه توهین چیز دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شما خودتون مشکل دارید تا یک فحش رو می دازن بر می دارید ! نمی دونم هرکس گفت اولی و دومی و سومی منظورش شمایید !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
8
2
یه دیوانه یه سنگو میندازه تو چاه صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن
آخه الان چه وقت این کار بود
حق و حقیقت آشکاره نیاز به حمایت امثال ماها نداره و الله متم نوره ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
10
4
چقدر پول گر فته این بیشعور این حرف زده لعنت خدابه امسال اون
اهورا
|
United States of America
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
8
6
باعرض سلام بنده شیعه هستم ولی به هیچ وجه توهین ب هیچ قشری رو قبول ندارم

سعی کنیم دیدمون بازباشه وبه راحتی ب کسی توهین نکنیم متاسفانه تو کشور ما ب راحتی ب مسیحیت کلیمیت اهل سنت زرتشت وهمه ادیان و مذاهب توهین میشه وخودمونو سینه چاک علی میدونیم درحالی ک تاجایی ک عقل ناقص من میکشه حضرت علی هیج وقت بکسی توهین نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
کلا ملت عصبی شدن شما راست میگی تا هرچی میشه رگبار فحش و توهین و بی حرمتی سرازیر میشه
هرچی که پیش میاد یه عده فقط اهانت می کنن معلوم نیست چشونه ملت
موضوع ورزشی سینمایی سیاسی مذهبی هرچی میگی یه عده فقط فحش میدن و میخوان نابودت کنن
مرصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
8
9
سلام من خودم از اهل سنتم حنفیه

این اولی و دومی و سومی و نانجیبه کیه؟
اگه صریحا به اسم توهین کرده باشه باید صدا وسیما جوابگو باشه نه به اولی و دومی
چرا تا اسم اولی و دومی و ... میاد به خودمون میگیریم
چرا هر کی یه عطسه ای میکنه خلاف وحدته؟
لطفا ظرفیتتونا بالا ببرین
خصوصا برادرا خودم
پاسخ ها
عبدالغفور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
شما خودت را بیخود اهل سنت جا نزن.
سنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
11
7
هرکسی با اصحاب رسول الله و ازواج پاک و مطهر رسول الله مشکل داره در حقیقت با خود حضرت رسول مشکل داره و هر کسی با حضرت رسول مشکل داره در حقیقت با خدا و قران مشکل داره و دیگه عاقبتش هم مشخصه
منافق و از دین خارجه و غلام حلقه به گوش استعماره و این رو بدونید دین خدا پیروز است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
گل گفتی واقعا
متاسفم همه شون عقلی نیست دیگه جاهل شدن
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
7
3
خداوند سبحان پرده گمراهان ومنافقین مسلمان نمارا پاره میکنه وانها را رسوا میکنه کلیپ های زیادی از رسوای مداحان در امده که پی میبریم اینها اجیر شده اند. کدام مداح را دیدید که مجانی بره برای مداحی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
12
11
معذرت میخوام از همه برادران و خواهران اهل تسنن که با مااهل تشیع در این سرزمین زندگی میکنند و ازاین خاک پاک پاسداری میکنند,برادران اینهاکه میبینید عده ای بیسواد و کج فهم هستند که تشخیص جا و زمان ندارند,ما و رهبرمان از این جماعت کم فهم در عذابیم
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
درود بر شما ای آزاد مرد ایرانی آزاد اندیش بدون تعصب
دوستدار ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
سلام برادر عزیز و گرامی ، شما نه تنها نباید از اهل سنت عذر خواهی کنید، بلکه همه اهل سنت به شما برادر شیعه واقعی حضرت علی ( ع) افتخار می کنند. کسانی باید شرم کنند و خجالت بکشند که طبل بد آهنگ فتنه انگیزی و تفرقه را به شدت می کوبند. و از همه بدتر اینکه خود را اسلام ناب و محب واقعی حضرت علی (ع) هم می دانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
9
7
انشاءالله خير نبينه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
بمیر بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
5
11
سلام به نظر من که اگر اسم میبرد میشد قضاوت کرد ولی اون بند خدا اسم کسی نبرد که فقط کسانی که به اهل بیت رسول خدا (ص)ظلم کردند لعنت فرستاد بر هر انسانی واجب هست کسی که ظلم میکنند باید لعنت فرستاد خدا لعنت کند کسی که اقا امیرالمعمنین و دختر رسول خدا که سلام خدا بر او باد را اذیت کردنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
کسی که در خواب میشه او را بیدار کرد. اما کسی مانند شما که خودشو به خواب زده تا قیامت هم نمیشه بیدارش کرد. مگر نه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
اگر بگویم تو خودت را به خواب زده اید، کاملا اشتباه است. بلکه در خواب غفلت و جهل و نادانی و تعصب افراطی و کور کورانه غوطه ور هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
7
4
فک میکنی خیلی مسلمونی؟ واقعا که بی شعوری؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
4
9
قابل توجه آقای مداح و پیروانش,اول وآخر کلام خداست ,آیه145سوره نسا, منافقان در پایین ترین درکات جهنم هستند و هیچ یاوری برایشان نخواهی یافت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
5
سلام..
همگی..تمامی شما مسلمانان..
بجای دادن نظر شخصی که مطمعنا اگه سواد اکادمیک و یا حوزه داشته باشید میدانید غیر معتبر است...سکوت کنید..و مطالعه برای پیشرفت اسلام..
کاری که ابن هیثم ..رازی ..ابو ریحان و.... کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
داداش آخه ما ملت اگه حرف نزنیم بقیه فکر می کنن لالیم اینه که باید حتما یه نطقی بکنیم تا بگیم ما میفهمیم بقیه نفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
شما که باسوادی بدون کلمه ی مطمینا نوشته میشه نه مطمعنا
آتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
5
سکوت..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
4
9
سلام دوستان بزرگوار. نظرات همه شما رو خوندم. نظر همه شما بزرگواران محترم است .من یک شیعه هستم. اتفاقا بیشتر مداحان هم با شخص بنده بخاطر تبادل شعر و نوحه روابط تنگاتنگ دارند. بماند. اما بعد، توهین کردن به هیچ دین و آیینی صحیح نیست. این آقا چه در منبرهای خصوصی و چه عمومی و چه در رسانه ملی مسیر را کاملا اشتباه رفته. یکی از دوستان بنده اهل سنت است. خدا گواهه میگه ما سنی هستیم. اما اگر هر سال به زیارت امام رضا علیه السلام نروم انگار چیزی گم کردم. بیایید با حکومت عشق و مودت و دوستی و برادری رشته های انس و الفت را محکمتر کنیم. توهین و فحاشی به دیگران نهایت ضعف فرهنگ رو میرسونه. انشاءالله همه ما در مسیر پیشبرد اهداف فرهنگ غنی اسلام با بصیرت و ثابت قدم باشیم. تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
کاش همه مثل شما ببینند و حرف بزنند
فعلا که داد و بیداده
د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
5
9
من که خودم شیعه هستم ودوستان سنی زیادی دارم تا حالا تو هیچ مجلسشون بخصوص مولودی خوانیهاشون توهین نشنیدم و مجلس روضه هم ندارند،دوستان خودشو می دونند روضهامون چققققدر از این شکر ها توش است.
چندین ساله باهاشون دوستم هیچ وقت برای خلافای راشدین مجلس روضه و....نگذاشتند وبه احترام هم از اونها وهم امامان یاد مکنند وبرای محرم احترام خاصی قایلند اما به روش خودشون به استقبال محرم میرند
داعش که سنی نیست به اسم اونها همه رو سر برید،هر کی دم دستش بیاد میکشند،توعراق کوردها که این همه شهید دادن همه سنی هستند.
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
7
6
ترامپ یادش داده ..حتما کار امریکاس
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
4
6
اسم که نبرده فرض کنید منظورش ترامپ و بولتون و نتانیاهو بود ولی مردمی که نشستن وقتی فحش شنیدن باید اعتراض یا ترک مجلس میکردن چون فحش دادن حرام و گناه است و نشانه ناتوانی میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
طرف خودش ضایع شد اول که جو داد گفت دست هاتونو بیارید بالا مردم دستهاشونو گرفتن بالا اما وقتی توهین کرد همه دستها اومد پایین فقط یه نفر هنوز دستش بالا بود
آخه چه خیری داره اینکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
7
0
چرا توهین کرده
حسین حسین نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
6
5
خدا لعنت کنه برهم زنندگان وحدت را که رهبری و امام برای ان بسیار کوشیدند و میکوشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
3
شماها که باهم جنجال میکنید وبه هم توهین میکنید خیلی خوبید برید تومون خودتون رو جمع کنید اون اگه گفته ملعونین این حرف توهین هست شماها که بغیر از دشمن خدا واهلبیت دارید توهین میکنید یعنی به هم دیگه حالا این وسط یک مشت احمق پیدا شدن رهبر ایران هم کشیدن وسط دیوانه اید مگه نمیتونید خفه بمونید میترسید بگن لالید هرچند لال باشید بهتره
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
3
5
سلام. خوبه حتی در مقابل بی ادب هم مودب باشیم. مداحی در اصل، کار با احساسات مردمه و البته در زمین دین و با ادبیات دینی، و کاملا مورد تاییده. ولی نیاز به فهم درست دینی داره که متاسفانه برخی مداحان در این زمینه ضعیفن و فقط بر مدار حب و بغض و جهت جذب مخاطب سخن می‌رانند، نه مصالح جامعه؛ ولی اون حرفِ اون بنده خدا که گفته «رائفی پور به زن مردم توهین میکنه» (که منظورش از زن مردم لابد مهناز افشاره، و منظورش از توهین هم لابد تعبیر «مهناز جون و باران جون» تو بعضی از سخنرانی های استاد رائفی پوره) به نوبه خودش اوج کج فهمیه، که این مساله رو در حد یک مساله ناموسی(مثل یه دختر باز و زن باز که برا ناموس مردم ایجاد مزاحمت میکنه) پایین آورده و تقلیل داده، درحالی که استاد رائفی پور در جایگاه یک روشنگر اجتماع(مانند پیامبران که برای روشنگری فکر مردم باید بت‌ها را میشکستند.) لازمه با چنین تعبیری به مخاطب بفهمانه که جایگاه یک سلبریتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
7
3
به نظر من مقصر واقعی کسانی هستند که پای صحبت اینها میشینند بعد صدا وسیما مقصر هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
12
3
هر حرف درستی رو هر جایی نباید زد. اشتباه از صداوسیماست که پخش زنده داشته. آقای قدمی هم که داماد احمدی نژاده و این حرکتا ازش بعید نیست.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
3
13
وحدت رمز پیروزی مسلمانان هست. شیعه و سنی فرقی نمیکنه . اختلاف افکنی فقط خواسته ی دشمن هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
6
حالا هی بزنید تو سر همدیگه
بابا پدر ماها رو همین درگیریها دراورده
آخه عقلم خوبه
مولا امیرالمومنین خار در چشم و استخوان در گلو سکوت کرد برای حفظ جان و خون مسلمین برای اینکه مردم به جان هم نیفتند برای اینکه هزاران خیر در این صبر ایشان بود
حالا شماها هی دری وری بگید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
2
5
ملت سرکارید
هنوزم سرکاریم همگی
هنوزم حق و حقیقت غریب و مظلومه
هنوزم با یه جرقه وحشی میشیم و همدیگه رو میدریم
تا کی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
3
10
اول و الثانی و الثالث ترجمه زیارت عاشوراست به بهانه وحدت میخواید زیارت عاشورا رو هم تحریف کنید
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
7
5
امان از جهل
امان از نژاد پرستان فاشیست عیران
که حتی مذهب و دین را هم آلوده نژادشان کرده اند.
و به همه توهین میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
13
9
وقتی بعضی از نظرات و میخونم افسوس میخورم به حال خودم که همیشه به شیعه ها به چشم برادر خواهر نگاه کردم البته رویم به اون بچه شیعه هاییه که سخنان این مداح و تایید و تمجید میکنن میگین اسم نبرده خب هر شیعه و هر سنی ای میدونه اولی و دومی و سومی کیه عایشه همسر پیامبر و با همسرلوط مقایسه کردید در حالی که خدا در قران همسران پیامبر را ام المومنین نامیده و همسر لوط را کافر ولی بعضی ها هم حقیقت و گفتن من هیچ وقت زیارت عاشورا را نخوندم مثل اینکه لعن و نفرین صحابه ی ما برای اونها مثل صلوات فرستادن اجر داره!!!! اقایی که میگین اون ها کی و دارن لعن کنن حضرت عمر که جانم به فدایش به دست ابو لو لو مجوسی که تو ایران بارگاه براش درست کردید در نماز صبح به شهادت رسید ولی نه روضه خانی داریم براش و نه مراسم لعن و نفرین به خدا واگذارش کردیم بیشتر از این چیزی نمیگم البته میدونم داریم شیعه هایی که واقعا شیعه ی علی هستن و زبانشون پاک از دشنام
حسین رحمتی
|
Canada
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
7
7
خود اهل سنت هم نمی دانند نسبت به این مسئله چه حکمی بدهند زیرا بسیاری از بزرگان اهل سنت با بسیاری دیگر بعد وفات پیامبر صل الله علیه واله وسلم با هم جنگیدند و همدیگرا را کشتند . مثلا کسانی که جمع شدند برای کشتن عثمان همگی از صحابه بودند و يا ىشنام عمرو عاص به ابو موسي اشعري و جنگ هاي بسيار بين صحابي
ولذا نسبت به این مسئله اهل سنت فتوای مشخصی ندارند ونمی توانند حکم ثابتی نسبت این ساب صحابه بدهند
واین که می بینید که در منطقه جنگ های شیعه سنی براه انداختند به بهانه سب صحابه بهانه ای بیش نیست برای جنگ با شیعه و خصوصا مقاومت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آره دادا اینجور خودتو گول بزن به بعضی کامنتا باید خندید
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
اولا توصیه ای که به شما دارم اینه که هیچگاه بدون دلیل و سند معتبر چیزی ننویسید. دوما سعی کنید پیش یک روان شناسی یا یک روان درمانگر مراجعه کنید تا از این همه آشفتگی ذهنی رهایی پیدا کنید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
6
باسلام من خودم دراین جلسه حضور داشتم
اولا احد قدمی مداح مهمان بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
11
15
سلام‌من خودم اونشب درجلسه حضور داشتم
اولا احد قدمی مهمان اون مجلس بود و‌نمیدونست‌پخش زندس حتی ماهم نمیدونستیم مجلس رو آنتنه
دوما نمیشه گفت امام حسنو نستجیر بالله برق گرفت که...
نانجیب هم زن حرامی امام حسن منظور مداح بود اصلا اگر عایشه هم منظکرشه خوب کرد ک‌گفت مگه همین عایشه ام الفساد مگه با خلیفه چهارمه همین اهل سنت وارد جنگ نشد؟؟خلیفه چهارمه حق داشت یا عایشه؟؟این اهل سنت دینشون پره تناقضه
خود امام حسین تو گودال قتلگاه اولی ودومی رو بخاطر رکز سقیفه لعنت کرد
زیارت عاشورا رو هم نخونید چون ب وحدت آسیب میرسونه
بابا بفهمید خود حضرت آقا پنج شیش شب برای مادرش ایام فاطمیه روضه میگیرن تو بیت بعد یه مشت آدم نخود آش میشن...تو‌میفهمی یا نایب امام زمان؟؟
ان شالله آقا ظهور میکنند و بساط هرچی سنی و هر فرقه دیگه ای رو جمع میکنند و انتقام خون مادرمونو میگیرن...
یا منتقم انتقم...
ظهور حجت صلوات
پاسخ ها
مسلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ما که مدعی پیروی از امام علی هستیم باید یادمون باشه که امام علی بعد از جنگ جمل عایشه را چون همسر پیامبر بود با چهل سوار زن که لباس مردانه پوشیده بودند با احترام راهی مدینه کردند که گزندی به او نرسد و توهینی به او نشود


در این زمان بی شک از این نوع جلسات انگلیس که سر دمدار تفرقه بینداز و حکومت کن هست بیشترین بهره را میبرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
افرین.شیر مادرت حلالت.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
معلومه آدمهای جاهل و متعصبی چون تو پای منبر چنین هتاکانی می نشینند و آن را مایه مباهات و خیر ونیکی این جهان و جهان آخرت هم می دانند. تو دارای روان و افکار پریشان و پلیدی هستید. که به جز نظر و افکار پوسیده ی خودت هیچ نظر و عقاید دیگری را قبول ندارید. از پراکنده گوی های مطالبت مشخص که چقدر ذهن درهم ریخته و آشفته ای دارید.
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
4
12
چه خبره شلوغش کردید ... اولا اسم نیاورد .. دوما هنده جگر خوار رو گفت نکنه شک دارید هند جگر خوار حروم زاده است ؟!!!
۵۵
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
6
9
ما خیلی از مردممون سنی ان اگه بخوان اینطور داخل تلویزیون توهین کنن کم کم داخل کشور بین شیعه وسنی اختلاف بزرگی میفته و شایدم شورش بشه .آمریکا و اسرائیل دنبال همچین موقعی ان که به ایران صدمه بزنن.
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
2
13
***دوستان شما فعلا سرتون گرم نزاع و درگیری طائفه ای و تحقیر همدیگر باشه تا دزدان مملکت رو راحت به غارت ببرن...حتما سیاست این هست که بین شیعه و سنی و بین ترک و فارس و کرد و لر و....اختلاف باشه. همانطور که در صدا و سیما به ترک و لر و کرد اهانت میکنن تا مردم به جان همدیگر بیفتن....آگاه باشید جز وحدت و همدلی نمیتوان در مقابل مفسدان ایستادگی کرد....تا زمانیکه از منطق و عقل استفاده نکنیم محکوم به ذلت و زیر سایه استبداد و استعمار خواهیم بود.یا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
8
21
سلام من اهل سنتم عاشق امام علی وحسن وحسین وتمام صحابه،اهل سنت هیچ غرض ومرضی ندارند
شبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
11
سلام، به نظرم هیچ توهینی نشده ، اگه دوستان منفعل خود فروخته به این میگن توهین ، پس اطلاع بدید دیگه توی سیما زیارت عاشورا پخش نشه، اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد ،،، ص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
شبیر واقعا ذهن خبیث و شرور و شیطانی دارید. نمیشه گفت خدا شما را هدیت کنه. چون قابل هدایت نیستید.
M
|
Germany
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
11
دمت گرم شیرمادرت حلالت
سیما
|
Germany
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
11
4
اهل سنت به احدی اهانت نمیکند و به همه شخصیتهای اسلامی به دیده احترام می نگرد این همه اسمهای فاطمه و علی و حسن و حسین به صراحت گویای همین موضوع هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
3
5
مگه میشه صداوسیما کسی رو بدون شناخت بیاره اجازه بده بره سرپخش زنده مگه میشه اون مداح نفهمیده باشه این جملاتش چه تبعاتی داره براش.آبی که ریخته شد رو نمیشه جمع کرد دوستان.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
10
2
عزیری که میگی عثمان رو صحابه کشتن
مگه شما اونجا بودی ؟؟؟؟
کلا عادتونه که بنا به هوس خودتون حرف بزنید
همینطوری یه چیزی میپرونید.
خودتون بیاید مناطق سنی نشین ببینید چه تفکری دارن اونوقت قضاوت عادلانه میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
14
20
خدا خیرش بده عالی بود کیف کردم. یاعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بله معلومه کینه داریم چون سیلی به صورت مادرمون زدن ضمنا آدم نمیتونه در عین حالی که امام حسن و امام حسین و امام علی علیهم السلام رو دوست داره،علاقه به قاتلینشون هم داشته باشه
خالدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
5
7
سوره نور آیه 26
الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُولَئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ﴿۲۶﴾
زنان پليد براى مردان پليدند و مردان پليد براى زنان پليد و زنان پاك براى مردان پاكند و مردان پاك براى زنان پاك اينان از آنچه در باره ايشان مى‏ گويند بر كنارند براى آنان آمرزش و روزى نيكو خواهد بود (۲۶)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
3
3
یه مشت عقب افتاده هه
ناشناس
|
France
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
1
انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
8
4
کاش میشد این مداح عزیز رو دید و یه کم باهاش گپ زد،مطمعنا بعد از گپ زدنمون نظراتش رو جوری تغییر میدادم که دیگه از این حرفا نزنه
یاسین قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
10
8
بعضی نظرات رو میخوندم به عنوان یک اهل سنت و پیرو پیامبر شرمم آمد در بین شما دارم زندگی میکنم! کوچکترین فحش و بی احترامی 30 سال زندگی به یک شیعه مذهب نکردم! ولی در نظرات نوشتن که تا کی باید دهن ما در مقابل سنی ها بسته باشه!!! آفرین به شما ، اگر دین و مذهب شما این چنین است آفرین به شما! مطمئن باشید یک روز در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهید بود.. اینقدر ناآگاه هستید آیه 8 سوره بینه رو نمیبینید؟؟ آیات سوره نور رو نمیبینید؟؟ خداوند خالق آسمان و زمین از اصحاب و یاران پیامبر راضی و خشنود است و وعده بهشت می دهد، از همسر پیامبر راضی است و شما مخلوقات گمراه و ناچیز ناراضی هستید؟؟؟ عجبا ... انسانیت را معنا کردید واقعا ! آفرین...
عمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
16
9
لعنت خدابرشما که خودتون رادراسلام به نام شیه جا زدید وبه اسلام از هرطرف ضربه می زنید
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
5
4
یه کم به انسانیت فکر میکردید بخدا همه چیز درست میشد
گمنام اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
10
6
نظر همه ما نظر رهبری هست

حضرت آقا فرمودند حای در مجالس خصوصیتون اونها رو لعن نکنید

حالا مداح و سخنران ما باید بصیرت داشنه باشن

هر کی مداح شد که خوب نیست
با هر کی سخنران شد که خوب نیست

همه بابد ببینیم ولی امرمون چی میگن

اگه واقعا خوبن پس حرف حضرت آقا رو باید عملی کنن

حالا شما بزرگواران خون خودتونو کثیف نکنید و وحدت خودتونو حفظ کنید و بهم چیز نگید
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
احسنت بر شما


متاسفانه چیزی که مد نظر نیست نظر رهبریه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
واقعا احسنت برشما حرف درست وشما زدید
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
1
9
احسنت.اگه ما وحدت را در نظر نگيريم به اسلام ضربهميزنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
4
13
امان از دست وهابیت تندرو
فرهاد صمدی نارمکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
8
4
اگه راست میگن در مورد وحدت بین مسلمین بیان ثابت کنند الآن وقته شه برای ثابت کردن ادعاء هاشون درمورد وحدت و برادری یه بین مسلمین یاعلی مدد
سرباز عمر و عثمان و ابوبکر و عایشه صدیقه رضی الله عنهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
21
5
اولین بار نیست که به ما توهین میشه ما دیگه به توهین و اعتراض نکردن علمای خودمون عادت کردیم.
پاسخ ها
فرهاد صمدی نارمکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
عزیز دلم این کارهای زشت وشیطانی روبه حساب شیعیان نزار اونای که این رفتار هارو می کنند شیعه ومسلمون که هیچ اصلاً انسان نیستند به تعبیر قرآن اینهاهمان من الجنة والناس اند .یاعلی مدد.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
8
21
سلام برادران اهل سنت برای پی بردن به حقایق میتوانند به چندین جلد کتاب الغدیر علامه امینی رجوع کنند واحادیثی که از خود کتابهای اهل سنت در مورد حق خلافت امیرالمومنین علی (ع) با ذکر منبع کتاب وحدیث گردآوری شده رجوع کنند پیامبر در لحظات آخر عمر مبارک فرمودند کاغذی بیاورید تا در آن چیزی بنویسم که بعد از آن گمراه نشوید که خلیفه دوم مانع این کار شد.
حضرت فاطمه(س) تا پایان عمر مبارک از دست خلیفه اول ناراضی بودن به خاطر قضیه باغ فدک کتاب شبهای پیشاور هم کتاب جالبی می باشد منازعه برادران اهل تسنن در شهر پیشاور با یک عالم شیعه درمورد همسر پیامبر ایشان متاسفانه در دوران خلافت امام علی (ع)بسیار با ایشان مخالفت نمودن و یکی از مسببین جنگ جمل بودن که باعث کشته شدن افراد زیادی شدن که حضرت علی (ع) به احترام پیامبر با ایشان کاری نداشتن وحتی بعد از جنگ با تعددای از زنان با ظاهر مردانه او را تا مکه اسکورت نمودن و ایشان با امیر المومنین که خلیفه زمان خود بودن جنگیدن و این موارد در منابع اهل تسنن نیز ذکر شده است نکات بسیاری وجود دارد ولی متاسفانه تعصب زیاد باعث نپذیرفتن حقایق دین می شود.
شهیادشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
5
13
دمش گرم حق مطلب رواداکرد
پوریا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
4
10
یکی توضیح بده بگه کجای حرف مداح غلط بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
3
8
اینکه اصلا اسم نبرد
حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
3
13
ما توی زیارت عاشورا هم به همین نحو لعن داریم
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
شیعه واقعی علی( ع) هرگز توهین و ناسزانمی گوید. اما دشمنان اسلام و حضرت علی علیه السلم چرا سب و ناسزا می گویند
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
2
4
پروژه بدنام کردن صدا و سیما از چند سال قبل زده شده
اول با برنامه چند سال قبل ( عموها ) از شبکه دو در توهین به ترکه
دوم . در برنامه کودک در عید نوروز با آوردن نقشه ایران و اسم بردن از تمام قبایل بجز عربها در خوزستان ‌. و در گیری در خوزستان
سوم . در فیلم تلویزیونی نسبت دادن ایل بختیاری و لر به کاسه لیسی انگلیسها . ناراحتی تمام ایل بختیاری و لر در تمام کشور
و ..... الان هم مداح .... پروژه در حال تکمیل شدن . دعوا شیعه و سنی
نفوذیها در کل و جای جای کشور . اول و آخرین نقطه صدا و سیما
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
8
2
خدا از شما نگذره
آیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
4
6
شما میدونستید اصلا تموم ای کارا برای این هستش که به جون هم بیفتیم؟ بیاین یکم عاقل باشیم و به یه سری از مسائل توجه نکنیم
بهزاد
|
United States of America
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
1
میدونم بی وجودتر از این حرفا هستید که پیام سانسور نشده و مغایر با منافع خودتون رو تو گپ بزارید
در هر حال خدا قوت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
2
2
ببخشید من این فیلمو چند بار دیدم ولی نفهمیدم کجا توهین کرد آیا ادامه داره فیلم.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
1
2
به نظر منم این مداح نباید توهین می‌کرد، اما اگر قراره قضیه برادری باشه باید دو طرفه باشه نه فقط از جانب شیعه ها،اونا هم نباید هرچی دوس دارن بگن، دیدم که میگم
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
4
2
من شیعه هستم ولی ازبرادران اهل سنت معذرت میخوام وبه اونایی که میگن کارخوبی کرده بگم شماچه شیعه های هستید که نهج البلاغه رانخونید چون دران وقتی امام برای جنگ. باشامیان رفته بودند اونا به سپاه امام توهین کردند وبه همین دلیل دونفر ازسپاه امام به اونا توهین کردند وقتی حرفاشونو شنید خیلی ناراحت شد وگفت کاش بجای دشنام برای اونا دعا میکردید اماالان شما داریدخودتونو شیعه علی میدونید ولی به برادران اهل سنت توهین میکنید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
سلام آرزو خانم خواهر محترم.
سلام و رحمت و برکات خداوند برشما ای شیعه واقعی حضرت علی(ع) به خدا شیعه واقعی حضرت علی شما هستید. نه هتاکان، لعانان و فحاشان
ررل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
1
4
بله وحدت داریم به خاطر اینکه همه ایرانی زاده منظور در ایران زاده شدیم در ایرانی بودن مان نه در عقاید ما در عقیده وحدتی نیست سر ما نه جان و وجود ما فدای هر قدمت یا علی (ع)ای خلیفه راستین و نه ترس در جنگ ها و تو هیچگاه فرار نکردی مثل 123و از رسول خدا حمایت کردی اگر نبود تو و شمشیرت اسلام نبود اگر مسلمانی به خاطر علی(ع) است چون او بالاترین صفت را دارد چون معصوم است و 123 معصوم نیستن و این واقعیت است
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
4
1
برادران بیایید باهم دست برادری بدهیم .وضع مملکت رو با چنین سخنان بیهوده ای ب مخاطره نا ندازیم .همه ما ایرانی هستیم و اجدادمون بر روی همین خاک دفن شده اند و ماهم مثل آنها چن روز مهمان وب همان خاک مقدس بر خواهیم گشت .دشمنان ایران دنبال همچین تفرقه هایی میگردن و دنبال یک همچنین راهی جهت ضربه هستن بیایید و مثل یک انسان واقعی همانطور ک قبلا کنار هم مثل برادروخواهر زندگی کرده ایم ادامه بدهیم و اجازه ندهیم دشمنان ایران و اسلام ب پرنفوذ کنن..آن کسی ک حاظر است بخاطر
یک مسا له و یک انسان تفرقه میان میلیونها انسان بیاندازد .ب نظر حقیر کافر و مشرک هست حالا این برادر مداح ما واقعا بیاییم مثبت اندیش باشیم خدایی ن اسمی بردن ن چیزی .بیایید پشت رهبرمان ک با تکیه کرده است را خالی نکنیم ک خالی کردن پشت رهبر ب منزله انحراف از راه حق است و در چنین شرایطی ب خودتان بیایید و بدانید ایران ب حق امام علی و الله همچنان پابرجا بوده و خواهد بود ..درود بر رهبر بزرگمون سید اولاد پیغمبر خامنه ای بزرگواری و عالم و عارف..یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
3
1
خدا این فرد و هفکرانش را از هر مذهب و فرقه ای به راه راست هدایت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
3
3
دنبال تفرقه نگردین تو این هاگیر واگیر
اگر منظورش جناب خلیفه اول و دوم و سوم بود خب اسمشون رو واضح می گفت اما وقتی اسم نیاورده شما چی رو می خواهید تو دهنش بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
البته خودت خوب می دانید منظور او چی بوده و یقیناا با او هم عقیده هم هستید. ولی تظاهر می کنید که او منظورش چیز دیگری نبوده. خودتی
Esi
|
France
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
4
3
خب اولی دومی سومی شاید منظورش ابوسفیان معاویو یزید بود.ولی خودشون ربط دادن به خودشون به هر حالا اونا جز مرتدین هستن ک به گفته پیامبر عمل نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
8
2
خیلی غلط کرده که همچین حرف فتنه انگیزی گفته
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
5
2
جالبه از سمت قوه قضاییه میگن هتک حرمت حتی اگر از تلویزیون پخش نشه برخورد می کنیم. اونوقت کل فضای مجازی از توهین بازیکن فوتبال به اهل سنت پره و هیچ کاری نکردن.
جالبه ملت همه خواهان ادامه برنامه نود بودن مدیر شبکه و رئیس صدا و سیما نظرات میلیونها نفر چه شیعه و چه سنی رو زیر خودشون گذاشتن و نشستن روش آب از اب تکان نخورد و البته هزاران مثال اینچنینی.
اونوقت حالا اینجا میخواد خوش خدمتی کنه به اصلاح رئیس شبکه ۳.
اوضاع مملکت ما در حال حاضر چیزی جز ریاکاری نیست.
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
1
عجیبه
امیر سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
8
5
من شیعه ام و همزمان دوست دار صحابه کرام پیامبر از جمله ابی بکر عمربن خطاب عثمان شهید . خلفایی بااخلاص که برای پیش برد دین زحمت کشیدن. ضمنا ذوستدار مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی منادی وحدت مسلمین در منطقه محروم و عقب نگهداشته شده بلوچستان تلاش میکند
زنده باد سنی زنده باد شیعه زنده باد اسلام زنده باد خامنه ای زنده باد مولوی های مخلص اهل سنت
شیعه علی ابن ابی طالب علیه السلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
5
3
هر کسی که موجب اختلاف بین شیعه و سنی شود، نمی تواند ادعای مسلمانی داشته باشد. از امام جلوتر حرکت نکنید. چطور ادعای شیعه بودن داریم وقتی میدانیم مولایمان ۲۵ سال خانه نشین بودند تا بین مسلمانان درگیری و نزاع پیش نیاید و درخت اسلام هنوز تنومند نشده، قطع نگردد. حرکت جلوتر از امام جائر نیست.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
1
7
بسم الله الرحمن الرحیم
الهم عجل الولیک الفرج
به خدا سوگند که از این امر و از این کار بالا تر وجود ندارد همان گونه که مولایم امام جعفر صادق علیه السلام فرمود.اما همان طور که فرمودند باید در خفا صورت گیرد.در مورد برخورد با مداح هم باید به یک تذکر بسنده کرد غیر از این باشد در شیعه گری این افراد باید شک کرد وباید به حراسند از روز رستاخیز.وسلام علیکم ورحمته الله وبرکاتو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
1
3
فقط اینکه از خدابترسید
شینا
|
France
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
1
یکی بگه منظور این مداحه کی بود؟ چقد بی سوادی شماها
سید محمود حاج سید جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
5
1
نفرین و لعنت خدا بر کس و کسانی که به اعتقادات و ایمان افراد در هر مذهب و باوری توهین میکنند.
هیچکس حق جریحه دار کردن عواطف و باورهای هیچ انسان دیگر را ندارد.
درود خدا بر آن انسانهایی که سعی در برداشتن بار مشکلات مردم و ایجاد رضایت برای مردم رادارند حال میخواهد سنی باشد یا شیعه. غیرمسلمان باشد یا مسلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلام و رحمت بی پایان خداوند متعاب بر شما آقا سید بزرگوار و آزاده . به یقین می خواهم عرض کنم شیعه واقعی و راستین حضرت علی (ع) و اسلام راستین شما هستید. نه مغرضان لعان و فحاش که به جز لعن و نفرین و تهمت زدن و تفرقه افکنی چیز دیگری بلد نستند. کاش همه شیعیان جهان و به ویژه ایران مثل شما فکر می کردند.
ساسان
|
United States of America
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
3
دقیقا به چه کسی و چه توهینی شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
1
خب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
1
ای بابا تموم نشد این قیل و قال
؟!
علی
|
United States of America
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
6
5
تا وقتی جهل و نادانی حاکم باشه توهین هم حاکم هست.داشتم نظراتو میخوندم خیلی ها میگفتن چه اشکال داره به قاتلین اهل بیت توهین کرده!!! عزیز من خلفای راشدین و ام المومنین کدوم یک از اهل بیت به قتل رسوندند؟!!!اگر منظورتون حضرت زهرا است که عالم و آدم میدونن بر اثر بیماری به مرگ طبیعی از دنیا رفته و اگر منظورتون امام حسین که اون مربوط میشه به دوران یزید و خلافت بنی امیه که هیچ ربطی به خلفای راشدین و ام المومنین نداره..عزیزان من جهل و نادانی تا کی؟؟یکم تحقیق کنید و تواریخ معتبر اسلامی رو مطالعه کنید تا اسلام واقعی یاد بگیرید و از شرک و خرافات خودتون دور کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
عالم و آدم میدونند؟!؟!؟!
شمام از قصا اسمت علی هست
خب دیگه چه دروغی ؟
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
2
1
به خداقسم ایناهم همین رامی خواستندکه ماشیعه هاوسنی هارابه جون هم بندازند،وگرنه مداحی که سابقه درخشانی نداره ومقلدایت الله شیرازی که طردشده ازکشوروهمه مراجع هست رانمیاوردندکه مثلامداحی کند وبعدش خودشون اینطوری به عمدحرفای این آقارابزرگش کنند،توراخداعاقل باشید.حالاچه شیعه چه سنی،ماجوانای ایران بایدپشت هم باشیم ونذاریم این جورآدمابازیرکی مارابه جون هم بندازند.
یاحق
یه نفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
1
1
حالا شمابه بزرگیتون ببخشید.بابا ولللللل کنید هما چیو شماها گنده می کنید که یارو ازکارهم برکنارمیشه.گفته باشه هم شماها نباید کشش بدید بسه دیگه اه .همه چیمون درسته این یدونه نادرست!!!!!!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
1
0
سلام به دوستان آقا اینا میخوان اختلاف ایجاد کنن من خودم اهل سنت هستم ...این بابا اصلا به ما سنی ها بی ادبی نکرده که...یه عده اومدن بگن مثلا سنی ها ناراحت شدن بهشون توهین شده..که اختلاف درست کنن هرکسی که این تخم نفاق و کاشته نه سنی بوده ن شیعه ..اصلا مسلمان نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
2
0
ملت برادران خواهران عزیزان هموطنان خانما آقایون هرکی اصلا!
بسه دیگه
انگار یه مرضی افتاده بینمون خوشمون میاد بهم بپریم بسه دیگه
یکی یه زری زد شنونده باید عاقل باشه از هر دو گروه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
من فقط در یک نکته با شما موافقم و اینکه کسانیکه چه از مذهب شیعه و یا چه از مذهب اهل تسنن باشند اگر اختلاف درست کنند مسلمان نیستند. . اما شما به هیچ عنوان سنی مذهب نیستید.
راننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
2
0
خب مدیر شبکه هم برکنار شد ولی سوالی دارم از شاکیها به ایشون و ایاط ئظام اهل سنی که نظرشون در مورد رقص مخنلط در مدرسه اونم در ماه رمضان چیه؟
میلااااااد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
1
1
200 تا کامنت خوندم ولی بازم متوجه نشدم توهینی که توی این کلیپ صورت گرفته دقیقا کجاست. و فکر کنم خیلی افراد دیگری هم که مثل بنده زیاد اطلاعات دینی ندارند واسشون همین سوال پیش اومده که مگه این فرد چی گفت؟
لطفا یکی که از قضیه کاملا آگاه هست بیاد شفاف سازی کنه به زبان ساده و بگه که اولا این اولی و دومی و سومی که میگه یعنی چه کسانی؟ و توضیح بده از کجا معلوم که این 3 نفر که اسم برده ربطی به اهل سنت و این چیزا داره
دوما این نانجیبه که شخص مداح میگه اشاره به چه کسی هست و چطور میشه ثابت کرد که منظور این فرد همسر محترم پیامبر هست؟ و اصلا همسر پیامبر چه ربطی به اهل سنت داره؟ مگه همسر پیامبر فقط برای اهل سنت عزیزه و برای شیعیان عزیز نیست؟
لطفا قشنگ توضیح بدید تا بنده و دوستان دیگری که مثل من گیج شدن و ربط این قضایا به همدیگه رو نفهمیدن از گیجی در بیایم. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
1
اصلا درست نیست چه شیعه چه سنی مذهب ها به عقیده هم بی احترامی کننداصلا این توهین ها باعث دوری این 2مذهب ازهم میشه و زمینه فتنه درکشور میشه فراموش نکنید تنهاراه نابودی امت ماجنگ بین خودمون هست ویکی ازنشانه های قیامت برادرکشی مسلمانان سنی وشیعیان هست ایناهافقط به اسم شیعه هستند ولی نمیدونن شیعه بودن ینی چی واقعا متاسفم برای همیچین آدم های بی سوادی یه همچین آدم هایی پیدامیشن که باعث ایجادداعش میشه
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
4
2
صد رحمت بهت. قربون دهنت
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
6
0
اولاَ اگر از منابع خود سنی ها مطالعه کنین متوجه میشین که خلیفه دوم چجوری بوده وخودشون هم قبول دارن این مسئله رو.

دوماَ یادتون نره عایشه به جنگ با امام المتقین برخاست فکر نکنم همسر پیامبر بودن از این گناه پاکش کنه

سوماَ یعنی ما تو کشور شیعه نباید به غاصبین خلافت اماممون لعن بفرستیم که تفرقه نیوفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
2
0
توی زیارت عاشورا هم به این لفظ اولی و دومی اشاره شده که خیلی واضحه که چه کسایی را میگه
بعدش هم تبری یکی از فروع دینه و واجبه مثل نمازه و اینکه ما لعن کنیم دشمنای خدا را اشکالی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
1
لعنت خدا بر دشمنان صحابه باد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
نباید لعن علنی کرد.
Peyman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
متاسفانه این فیلم نباید پخش میشد
این مسائل باید در خفا انجام بشه
نظرات شما
پیشخوان