تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نیروی انتظامی اعلام کرد:

پیگیری پرونده " بیرانوند" از طریق مراجع قضائی توسط پلیس

نیروی انتظامی در واکنشی به رفتار دروازه بان تیم پرسپولیس با مامور ناجا اعلام کرد: صرف نظر از اقدام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌کند.
پیگیری پرونده
رویداد۲۴ مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد: «در حاشیه دیدار تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در ۲۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی شهرستان جم استان بوشهر، شاهد رفتار ناشایست "علیرضا بیرانوند" دروازه بان تیم پرسپولیس با مامور نیروی انتظامی حین انجام وظیفه بودیم، این در حالی است که فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مامور پلیس پیش از برخورد "علیرضا بیرانوند"، تنها در حال سلفی گرفتن با" "سید جلال حسینی" کاپیتان سرخپوشان بوده و هیچ حرکت دیگری انجام نداده است. جالب آنکه این مأمور برحسب علاقه و اظهار خوشحالی از قهرمانی تیم محبوبش این اقدام را نموده و متأسفانه با وی رفتار اهانت آمیز می‌شود؟!

به دنبال انتشار گسترده کلیپ برخورد ناشایست و به دور از اخلاق دروازه بان تیم پرسپولیس، عذر خواهی "بیرانوند" از مامور پلیس به مطالبه افکار عمومی، ورزش دوستان و آحاد مردم جامعه تبدیل شد و انتظار می‌رفت که آقای " علیرضا بیرانوند " که بار‌ها و بار‌ها در مصاحبه‌های مطبوعاتی مدعی اخلاق حرفه ای، منش متواضعانه و مردمی بوده! در اظهار تاسف از این حرکت، از نیروی پلیس رسما دلجویی کند که متاسفانه این مطالبه عمومی محقق نشد و در یک اقدام ناشیانه و عجولانه، شاهد بودیم سایت باشگاه پرسپولیس از طرف "باشگاه" متن عذر خواهی را منتشر کرد و زبان گویا و رسای دروازه بانی شد که کوچکترین اقدام و یا اظهار تاسفی برای دلجویی از مامور پلیس نکرد و در پس بیانیه و کلی گویی‌های باشگاه پنهان شد.

نیروی انتظامی ضمن احترام به تصمیمات کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال بر خود فرض می‌داند از جنبه سازمانی و در راستای صیانت از حقوق کارکنان زحمتکش و خدوم خود از طریق مراجع قضائی موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.»
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ruhollah rezaei
|
Norway
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
آقای نیروی انتظامی ...قبلا و برای بقیه !! که اینهمه وظیفه شناس نبودید؟ منظورم همین **قبلا** جدید بود!!!
نظرات شما
پیشخوان