تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

بیرانوند به باشگاه: این جریمه خیلی سنگین است، من ندارم

طبق قانون چنانچه علیرضا بیرانوند این جریمه ۵۰ میلیون تومانی را به حساب فدراسیون فوتبال نریزد نمی‌تواند برابر سپاهان اصفهان به میدان برود.

بیرانوند به باشگاه: این جریمه خیلی سنگین است، من ندارم

رویداد۲۴ همان‌طور که می‌دانید کمیته اخلاق در خصوص تخلف اخیر علیرضا بیرانوند و برخورد او با مأمور نیروی انتظامی در بازی با پارس جنوبی جم، حکم جریمه ۵۰ میلیون تومانی و محرومیت ۶ ماهه تعلیقی صادر کرد.

دیروز اخباری منتشرشد مبنی بر اینکه طبق قانون چنانچه علیرضا بیرانوند این جریمه ۵۰ میلیون تومانی را به حساب فدراسیون فوتبال نریزد نمی‌تواند برابر سپاهان اصفهان به میدان برود. روز گذشته با یک فرد حقوقی صحبت کردیم که این قانون را تأیید کرد. این گلر ملی‌پوش در بازی با السد قطر از ناحیه مچ پا مصدوم شد، اما با فیزیوتراپی و تمرین زیرنظر پزشکان خودش را به آمادگی رساند و در تمرینات گروهی شرکت کرد. حالا او باید جریمه ۵۰ میلیون تومانی را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند تا بتواند در نیمه‌نهایی جام حذفی به میدان برود.

در همین ارتباط شنیدیم علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفته جریمه مالی ۵۰ میلیون تومانی سنگین است و او نمی‌تواند این مبلغ را پرداخت کند! بنابراین باشگاه پرسپولیس اگر می‌خواهد در نقش جهان از علیرضا بیرانوند استفاده کند باید این جریمه ۵۰ میلیون تومانی را پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس هم بر این اساس لایحه‌ای تنظیم و برای کمیته استیناف ارسال کرد در حالی که پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان اجتناب‌ناپذیر است.

در واقع اعترض بیرانوند و باشگاه پرسپولیس محرومیت تعلیقی ۶ ماهه گلر ملی‌پوش نیست بلکه جریمه ۵۰ میلیون تومانی است که هر دو اعتقاد دارند برای هل دادن یک سرباز کمی زیاد است. پرسپولیسی‌ها می‌گویند در همین فوتبال بازیکنی توی گوش داور زده ولی فقط ۵ میلیون تومان جریمه می‌شود و چرا باید علیرضا بیرانوند ۵۰ میلیون تومان جریمه شود؟!

اگر باشگاه پرسپولیس نتواند بابت این جریمه ۵۰ میلیون تومانی تخفیف بگیرد آنگاه با سازمان لیگ مکاتبه می‌کند که این پول از محل درآمد‌های تبلیغاتی این تیم در سازمان لیگ کسر شود.

نظرات شما
پیشخوان