تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سرمربی قرمزها در دوراهی ماندن و رفتن

مذاکره تراکتور و برانکو چگونه لو رفت؟

انتشار غیر منتظره خبر مذاکره برانکو با تراکتور در آستانه بازی با سپاهان تصیمیم سرمربی پرسپولیس را تغییر داده است.
مذاکره تراکتور و برانکو چگونه لو رفت؟
رویداد۲۴ خبر مذاکره برانکو ایوانکوویچ با زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی که دوشنبه شب در شهرک غرب به صورت پنهانی انجام گرفت سرو صدای زیادی در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان به راه انداخته است و همین امر به نظر می‌رسد در تصمیم نهایی سرمربی سرخپوشان تاثیر گذاشته است.

این نشست که در دفتر زنوزی انجام شد چند ساعت به طول انجامید قرار نبود رسانه‌ای شود و حتی طرفین از اطلاع‌رسانی و همراهی افرادی که مورد اطمینانشان نبود خودداری کردند و همه چیز طوری برنامه‌ریزی شده بود تا نشست آن‌ها مخفیانه باقی بماند. برانکو در این مذاکره موافقت ضمنی خود را برای پیوستن به تراکتورسازی اعلام کرده بود، ولی پاسخ نهایی را به بعد از بازی نیمه نهایی مقابل سپاهان و نشست دوم که قرار بود روز پنجشنبه انجام شود موکول کرده بود.

برانکو که از مسائل مالی پرسپولیس به شدت شاکی است با وجود قراردادی که با این باشگاه برای فصل بعد دارد، ولی بند‌هایی در آن وجود دارد که با توجه به معوقات دریافتی‌اش می‌تواند بدون مشکل جدا شود و قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

با این وجود برانکو که از رسانه‌ای شدن ماجرا شوکه شده است به دلیل منتشر شدن خبر که از جانب اطرافیان زنوزی بوده است قید تراکتوری شدن را زده است و تصمیمش در این مورد تغییر کرده است و در نشست دوم حاضر نمی‌شود و بدین ترتیب به نظر می‌رسد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تابستانی به سرانجام نرسید.

البته باید دید انتشار این خبر واقعاً باعث صرف نظر برانکو از رفتن به تبریز برای فصل بعد شده یا او به دلیل برهم نخوردن جو تیمش در آستانه بازی حساس با سپاهان این موضوع را مطرح کرده است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان