تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

واکنش حزب کارگزاران سازندگی به قتل همسر نجفی: متاسفیم!

عضو هیأت‌رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه همه اعضا از اتفاقی که درباره عضو سابق این حزب افتاد متأسف هستند، گفت: آقای نجفی را در این اتفاق مقصر می‌دانیم.

واکنش حزب کارگزاران سازندگی به قتل همسر نجفی: متاسفیم!

رویداد۲۴ فرزانه ترکان عضو هیأت‌رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به تشریح جلسه شورای مرکزی عصر امروز این حزب پرداخت.

وی گفت: جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ۸ خردادماه در محل مرکزی این حزب تشکیل و پس از بحث و تبادل‌نظر درباره اخبار روز گزارش و تحلیل کمیته سیاسی در خصوص انتخابات هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

ترکان افزود: ما برای فرصت‌سوزی موقعیت نایب رئیسی برای آقای مطهری متأسفیم و تحلیلی که وجود داشت این بود که باید سازوکار و تحلیل سیاسی بهتری صورت می‌گرفت و تلاش می‌شد که اجماعی در مجلس ایجاد کنیم که پست نایب رئیسی مجلس را از دست ندهیم.

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات محمدرضا عارف پس از شکست در انتخابات هیأت رئیسه مجلس اشاره و تصریح کرد: متأسفانه خلا نبود تحلیل درست در احزاب سیاسی و جبهه اصلاح‌طلبان نیز وجود دارد و لازم است اتاق فکری برای تحلیل سیاسی ایجاد شود تا جهت از دست رفتن فرصت‌ها پیشگیری شود.

ترکان به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی عضو سابق شورای مرکزی این حزب اشاره و تصریح کرد:‌ همه اعضای حزب کارگزاران از اتفاق تلخی که درباره دکتر نجفی افتاد متأثر و متأسف هستند. 

وی با بیان اینکه آقای نجفی را در این اتفاق مقصر می‌دانیم، گفت: باید علت و عواملی که سبب این اتفاق شده بررسی شود و بتوانیم نقدی بر تغییرات سیاسی، انتخابات و موضع‌گیری‌های سیاسی در آینده داشته باشیم که حضور نجفی در صحنه سیاسی و مطرح شدن ایشان در شرایطی که پرونده‌ای برای ایشان تشکیل شده بود چقدر به مصلحت بود و آیا صلاح بود که ایشان در عرصه سیاسی باشد یا خیر؟

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: امیدوارم که شاهد این مسائل نباشیم و دوستانی که وارد سیاست می‌شوند نیز در نظم دادن بین زندگی سیاسی، اجتماعی و خانوادگی تلاش بیشتری داشته باشند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان