تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

وکیل نجفی: قتل میترا استاد غیرعمد بوده است/ از خانواده مقتول رضایت می‌گیریم

وکیل محمد علی نجفی گفت: محمد علی نجفی قصد ارتکاب قتل نداشته و در شرایط خاص قتل میترا استاد رخ داده بنابراین قتل غیرعمد بوده است.
وکیل نجفی: شواهد نشان می‌دهد قتل میترا استاد غیرعمد بود
رویداد۲۴ لاله عقبایی -وکیل محمد علی نجفی- با بیان جزئیات آخرین وضعیت پرونده میترا استاد از عدم وجود سو نیت برای ارتکاب قتل از سوی محمد علی نجفی گفت.

لاله عقبایی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده قتل میترا استاد به دست محمد علی نجفی به برنا گفت:مسئله بارز این است که ایشان قصد ارتکاب جرم و سونیتی برای ارتکاب این قتل نداشتند. پس از ارتکاب قتل نیز؛ خودشان با پای خودشان به اداره آگاهی مراجعه کرده و خود را به ماموران معرفی کردند همه این رفتار‌ها نشانگرحسن نیت ایشان است. البته باید تاکید کنم که اسناد و مدارکی در خصوص مباحثی که در این پرونده مطرح است روزگذشته به شعبه بازپرسی ارائه شده است. امیدواریم با بررسی اظهارات محمد علی نجفی؛ نتیجه گیری بازپرس پرونده بر غیرعمد بودن قتل باشد، زیرا محمد علی نجفی قصد قتل نداشت و غیرعمد میترا استاد کشته شده است.

وی در رابطه با اینکه تاکنون گفتگویی از سوی خانواده نجفی با اولیادم میترا استاد صورت گرفته است یا خیر بیان داشت: وقوع این اتفاق بسیار تلخ است و برای خانواده "استاد" به حتم از دست دادن عزیزشان دردناک و غم انگیز است؛ هنوز اقدامی در خصوص دلجویی از خانواده میترا استاد صورت نگرفته است، ولی به حتم تلاش برای دریافت بخشش و گذشت صورت خواهد گرفت.

این وکیل دادگستری در خصوص ادعا‌های محمد علی نجفی در خصوص ارتباطات خاص مقتول با افرادی خاص تاکید کرد: در این خصوص همان سخنان آقای نجفی به نظر کافی است.

وکیل محمد علی نجفی در پایان در مورد تاریخ بعدی جلسه بازپرسی بیان داشت: هنوز تاریخ بازپرسی دوم مشخص نشده است.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
1
3
وکلای شیاد و حروم خوار ملاک پوله واسشون حق و ناحق براشون مفهومی نداره
مارال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
1
3
ندیدین باچه اعتمادبه نفسی جواب خبرنگارهارومیداد.انگارنه انگاریه نفرروکشته.اصلاح طلب قاتل.باید اعدامش کنن.باسواد مودب.چقدرخودشون روتحویل میگیرن.یه مشت مال مردم خورن اینا
حقوق دان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
2
سوالم این است که خانم محترم وکیل:قتل از دو حال خارج نیست:یا عمد است یا غیر عمد،در غیر عمد که رضایت اولیای دم،معنا ندارد،پس حتما می دانید که عمد است وبه دنبال رضایت هستید،زیرا قتل غیر عمد که رضایت نمی خواهد...
یاد بگیریم،اگر هم دفاع میکنیم،حداقل ظاهر دفاع صورت حقوقی داشته باشد...
پناه بر خدا.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
سلام
خدا وکیلی این کجایش عدالت است؟ هرکس مرتکب قتل شود سپس چون پول و نفوذ داشته باشه ادعا کنه قتل غیر عمده؟ اگر یک شخص دیگه ای بود و قانون و وکیل چند ملیونی و نفوذ نداشت و از ندانستن اینکه خودش را معرفی کنه فرار می کرذ تشخیص قاضی قتل غیر عمد بود؟ برای ادم کشی هم سیاسی بازی؟ حجالت بکشید . امثال اقای کرباسچی و روحانی و هزاران نفر بانفوذ تشخیص این نیست که باید نجفی را ببرند کاخ سعادت اباد با بادذن باد ببذنند؟ تشخیص قاضی و پلیس و غیر و ذالک همین بود؟!اینه که خیلی ها نه قانون این مملکت را قبول دارند و نه پلیس و قاضی و نه قوه قضاییه و..!11 اعدام و دار برای بدبخت بیچاره ها است نه پولدارها و نه سیاسی ها!!
خجالت داره!!!!
نظرات شما
پیشخوان