تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

ورود یک شاهد به پرونده قتل میترا استاد/ افشای زوایای پنهان از زندگی مقتول

مردی امروز با مراجعه به اداره آگاهی تهران؛ زوایای جدیدی از زندگی میترا استاد در اختیار پلیس قرار داد که می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده قتل کمک کند.

 رویداد۲۴ صبح امروز فردی  مدعی شد قبلا با میترا استاد ارتباط داشته و اطلاعات کاملی از مقتول دارد.  از او خواسته شد ضمن مراجعه به اداره آگاهی این اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهد تا شاید بتواند در مسیر رسیدگی به پرونده، پلیس را کمک کند.

این مرد ظهر امروز با مراجعه به اداره آگاهی تهران به گفتگو با کارآگاهان نشست و اطلاعات خود از زوایای پنهان زندگی استاد را به پلیس افشا کرد.

این فرد مدعی بود مقتول مدتی با وی در ارتباط بود و مبالغی از او و دیگران دریافت و سپس ناپدید شده است. ادعا‌های این مرد که به پلیس هم ارائه شد  محفوظ است و در صورت اخذ مجوز مقامات قضایی منتشر خواهد شد.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
1
0
خدا لعنتش کنه اگه دروغ میگه .بعضیا برا معروف شدن حاضرن پشت سر یه مرده هر تهمتی بزنن این خانم الان دستش از دنیا کوتاهه . اون اگه می خواستپولی بالا بکشه و ناپدید بشه چرا همسر همچین کسی شد که همه میشناسنش! اگه یه ذره مشکل اخلاقی داشت هیچ وقت همسر یه آدم سرشناس نمیشد .از خدا بترسید خدا نشناسا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
2
من نمیدونم این حرفا حقیقت داره یانه ولی میدونم این خانم یک اشتباه خیلی بزرگ کرده اونم پا گذاشتن به زندگی یک مرد زن دار به هم نوع خودش رحم نکرده حتی اگه اون آقا ازش خواستگاری کرده باشه کارش غیر اخلاقی بوده اونم به خاطر پولطبق مصاحبه پسرش که دعوا واختلاف سر مسایل مال بودهوطبق مصابحه که قبلا ازشون خونده بودم خیلی خود خواهانه صحبت کرده بودند که انگار لطف کردند پا گذاشتند وسط یک زندگی من اصلا از طرز مصاحبه شون خوشم نیومد چنین سرنوشتی دوراز انتظار نبود براشون خدا عاقبت هممونو ختم به خیر کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
2
۱_حتی بشرط صحت حرفهای این شاهد، مجوزی برای قتل نمیباشد. مملکت هرکی به هرکی نیست.
۲_در طول این چند سال نمونه هایی بر فدا کردن زنان برای اغراض سیاسی از این گروه داشته ایم ، مانند انتشار کشف حجاب مجری زن در سوئیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
صرف نظر از صحت و ثقم این ادعا، دلیل قابل قبولی برای قتل نیست ،راههای قانونی موجود است که قطعا شهردار سابق از آنها اطلاع داشته است.

درصورتیکه حتی مقتوله قصد اخاذیو یا هر سوءاستفاده دیگری هم داشته، میباید اطلاعات مهمی از شهردار سابق داشته ، که باید دید چه بوده اند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
1
0
بااین وجود من تمام حرف های اقای نجفی رو باور دارم و میدونم ادمی باشخصبت نجفی هیچ رمان راضی ب از بین رفتن کسی نیست پس بدونیم ک ب مغز استخونش رسیده بوده ک خودشو خلاص کروه (اقای نجفی اینو بدون ک شیر شیرست اگر چ در زنجیر )
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان