تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

اشتباه وکیل نجفی در استناد به یک فیلم ادیت شده/ شوخی توییتر، جدی گرفته شد! +فیلم

وکیل محمد علی نجفی در یک گفت‌وگوی رسانه ای به صدا و سیما انتقاد کرده و گفته «قصد داشتیم بابت استفاده آنها از فیلم آرشیوی علیه نجفی شکایت کنیم.» اظهارات طباطبایی در حالی مطرح شده که فیلمی که از آن حرف میزند، ویدئویی صداگذاری شده توسط یکی از شهروندان است.
 
رویداد۲۴ علیزاده طباطبایی وکیل محمد علی نجفی در گفت‌وگو با روزنامه شرق درباره فیلم ورود نجفی به آگاهی به اشتباه اظهاراتی را مطرح کرده است. طباطبایی در این گفت‌وگو با اشاره به گزارش صدا و سیما از ساعاتی پس از اعتراف نجفی به قتل همسرش میترا استاد گفته صداوسیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود و همه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند.

او گفته: این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صداوسیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تأسف دارد. این موضوع باعث تخریب دکتر نجفی شد.

طباطبایی همچنین گفته ما خواستیم از خبرنگاری که این کار را کرده بود شکایت کنیم، اما دکتر نجفی قبول نکرد و گفت این خبرنگار انسان خوبی است و واقعیت‌ها کم‌کم رو می‌شود.

به گزارش رویداد۲۴ اظهارات طباطبایی در حالی مطرح شده که طی روز‌های گذشته فیلم مرتبط با حضور نجفی در کلانتری با هدف اعتراف به قتل میترا استاد، توسط یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به شوخی ادیت و صدا گذاری شده و عجیب‌تر آنکه نجفی به همان فیلم ادیت شده استناد کرده است.

پس از اعلام خبر کشته شدن میترا استاد توسط نجفی و انتشار گزارش‌های صدا و سیما از حضور محمد علی نجفی بعد از اعتراف به ارتکاب جرم در کلانتری، انتقادات زیادی در شبکه اجتماعی از نوع برخورد ماموران از نجفی مطرح شد.

بخشی از این انتقادات متوجه نحوه پذیرایی ماموران آگاهی از نجفی با چای، برخورد خونسرد نجفی در مصاحبه‌ها و خوش و بش او با ماموران هنگام ورود به آگاهی بود. همین انتقادات دست مایه صداگذاری این گزارش توسط یکی از کاربران توییتر شد که به نظر می‌رسد به اشتباه مورد استناد علیزاده طباطبایی وکیل نجفی قرار گرفته است.
 

فیلم صداگذاری شده توسط یکی از شهروندان

 

 

فیلم اصلی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
علیزاده طباطبائی وکیل همیشه در کنار اصلاح طلبان و استاد ماستمالیزاسیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
خدا کنه به خیر بگذره نجفی از گرفتاری نجات پیدا کنه سالیان سال برا کشور زحمت بکشه بعدش به خاطر یه زن معلوم نیس از کجا پیدا شده بنده خدا گرفتار بشه خدا باعث بانی رو لعنت کنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان