تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خلیلی:

خودم برای برانکو بلیت برگشت گرفتم

محسن خلیلی در خصوص شایعات پیرامونش گفت: من ۱۱ سالی می‌شود افشین قطبی را ندیده‌ام و ارتباطی هم با ایشان نداشتم.

خودم برای برانکو بلیت برگشت گرفتم

رویداد۲۴ طی یکی دو روز گذشته خبری در فضای مجازی پیچید مبنی بر اینکه محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس با افشین قطبی برای جانشینی احتمالی برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده است.

خلیلی، در واکنش به انتشار خبر مذاکره او با افشین قطبی گفت: این خبر دروغ محض است! من ۱۱ سالی می‌شود افشین قطبی را ندیده‌ام و ارتباطی هم با ایشان نداشتم. البته احترام خاصی برای آقای قطبی قائل هستم، چون مربی من بوده و امیدوارم هر جایی هم که هست موفق باشد، اما مسئله این است که ما مربی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما یک مربی موفق داریم که ۳ سال توانسته پرسپولیس را قهرمان کند و نیازی هم به مربی جدید نداریم. آقای برانکو هنوز یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و من و ایشان هم با یکدیگر در تماس هستیم. حتی خودم برای برانکو بلیت برگشت گرفتم؛ او سرمربی پرسپولیس است و یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. برای شایعه‌سازان هم متأسفم که چنین خبر کذبی را منتشر کرده‌اند.

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان تأکید کرد: اولاً ما سرمربی داریم و دنبال سرمربی نیستیم. در ثانی اگر بنا به مذاکره با یک مربی باشد مدیرعامل باشگاه مذاکره می‌کند که این اتفاق هم نیفتاده است. من سرپرست تیم هستم با وظایفی مشخص و باز هم این خبر را تکذیب می‌کنم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان