تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

اجازه استفاده از تلفن همراه برای زهرا رهنورد

به زهرا رهنورد اجازه استفاده از تلفن همراه داده شده است. همچنین به میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعلام شده در صورت تمایل با نصب ماهواره، چند شبکه تلویزیونی برای آنها قابل دسترسی است.

اجازه استفاده از تلفن همراه برای زهرا رهنورد

رویداد۲۴ سایت کلمه که عموما اخبار محصورین را منتشر می کند در خبری نوشت که ماموران به زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی استاد سابق دانشگاه الزهرا اجازه داده‌اند که در صورت تمایل می‌تواند از تلفن همراه استفاده کند.

همچنین به محصورین اعلام شده است در صورت تمایل با نصب ماهواره، چند شبکه تلویزیونی برای آنها قابل دسترسی شود. این مهمترین تغییر در وضعیت حضر محصورین در یک سال گذشته بوده است.

در روزهای گذشته قاسم میرزایی به رویداد۲۴ گفته بود رفت و آمد‌های آقای کروبی کاملا برقرار شده و هرجا بخواهند می‌توانند بروند و بیایند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
2
1
دانشگاه الزهرا که چند سال پیش فارغ التحصیل دکتری در رشته چی شناسی و انواع آن را ارایه کرده.حالا استاد همان دانشگاه بعد از عمری حق استفاده از تلفن همراه پیدا کرده.....
روزگار را ببین ...دانشگاه و استاد با هم جورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
0
خوب مملکتو نمیریخت بهم ، در ضمن وضعیت زندگی میرحسین و همسرش عالیه و فقط براشون محدویت هایی قرار دادن که خیلی طبیعیه و اگر هر کشور دیگه ایی بود یقینا برخوردهای خیلی سنگینتری باهاشون میکردن که قابل قیاس با این نیست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان