تاریخ انتشار: ۰۱:۰۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

دستکاری تاریخ عقد میترا استاد و نجفی! + سند

تاریخ عقد میترا استاد که سندش توسط برادرش در اینستاگرام انتشار یافته است دستکاری شده و همین باعث واکنش‌هایی شده است. پست برادر میترا استاد در اینستاگرامش، اما و اگر زیادی دارد چرا که تاریخ هایش عجیب و غریب است.

 رویداد۲۴  در این پست به نظر می‌رسد تاریخ انتشار یک خبر متعلق به کناره گیری نجفی در روز ۲۱ فروردین ماه سال ۹۷ بوده و تاریخ عقد ۱۹ روز بعد را نشان می‌دهد که نهم اردیبهشت ماه سال گذشته است.

اما واکنش کاربران به دستکاری تاریخ عقد بوده است که هشتم به نهم تغییر یافته و علت آن مشخص نیست و خیلی‌ها این یک روز تاخیر را دارای علت دانسته اند که ابهام آمیز است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
2
7
حالا این یه روز چه دردی رو دوا میکنه.برید سر اصل مطلب
این کجا و آن کجا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
1
شاید با روزهای عده ای که باید نگه می داشت جور نبوده و مشکل شرعی پیش می اومده .
خانم نباید در ایام عده با شخص دیگری ازدواج کند، در این صورت عقد باطل است و چنانچه زن و مرد و يا يكى از آن دو، بدانند كه عده زن تمام نشده و عقد كردن زن در عده حرام است، آن زن بر او حرام ابدى مى شود.
همه مراجع: اگر عادت ماهيانه مى بيند، بعد از آنكه در پاكى طلاقش داد، بايد به مقدارى صبر كند كه دو بار حيض ببيند و پاك شود. هنگامى كه حيض سوم را ديد، عده او تمام است. اگر عادت نمى بيند، ولى در سن زنانى است كه عادت مى بينند، بايد بعد از طلاق سه ماه عده نگه دارد.
و یا......... چی بگم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
0
قولنامه ای هم که آقای استاد گذاشتن اینستا، تاریخ اجاره اسفند ۹۶ بوده.تاریخ عقد اردیبهشت ۹۷!
mutra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
1
8
آقای نجفی خدابهت صبری بده اگه صحت داره دست مسعوداستادروگرفتی شهرداری استخدامش کردی به اولین کسم خودتی که خیانت کرد جدای ازبحث خواهرت امیدوارم اگه استخدام شهردای هستی حرومت بشه چون خیلی جووناتحصیلکرده بیکارن
حال آدم بهم میخوره ازآدمی که ازهمون اول باشوهرش کلک بداره صداشوضبط کنه
اگه حرفات صحت داره مسعوداستادچقدواقعا خانم تابشیان معلم اخلاقه که هنوزبه خوبی ازشوهرش یادمیکنه وسوالم اینه اگه آقای نجفی بدبودچراخواهرتوبهش دادی دنبال چی بودی؟استخدام اعضای دیگه خونوادت باپارتی؟مال آقای نجفی؟
نظرات شما
پیشخوان