تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

چرا فدراسیون خبر انتخاب مجیدی را اعلام نکرد/ استخوان در گلوی تاج!

خبر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران درحالی به نقل از مدیر این تیم منتشر شد که سایت فدراسیون فوتبال این خبر را به طور رسمی اعلام نکرده است.

چرا فدراسیون خبر انتخاب مجیدی را اعلام نکرد/ استخوان در گلوی تاج!

رویداد۲۴ واکنش تند و سریعی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به انتخاب فرهاد مجیدی از سوی فدراسیون فوتبال داشتند و انتخاب وی را بدون هماهنگی با این دو نهاد اعلام کردند، دردسرهای جدیدی را برای فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج ایجاد کرد.

رئیس فدراسیون که به تازگی از ماجرای پرحاشیه انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان خارج شده بود، با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید وارد چالش جدیدی شد که پای او را به جلسه با مسئولان رده بالای ورزش کشاند.

پس از آنکه روز دوشنبه خبر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید اعلام شد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بدون آنکه واکنش رسمی به این موضوع داشته باشند به نقل از یک منبع آگاه اعلام کردند که هیچ هماهنگی برای انتخاب مجیدی با آنها صورت نگرفته است.

به دنبال بروز این ناراحتی مهدی تاج سعی کرد دل مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را به دست بیاورد اما دلخوری این دو نهاد بیشتر از این بود که با گفتگوی تلفنی و حتی نشست حضوری برطرف شود.

رئیس فدراسیون فوتبال حتی در گفتگو با یکی از مسئولان رده بالای ورزش اعلام کرده که انتخاب فرهاد مجیدی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال قطعی نشده و قراردادی امضا نشده است. وی تاکید می کند که در صورت نارضایتی این دو نهاد می تواند حضور مجیدی در تیم امید را منتفی کند. البته با این پیشنهاد تاج مخالفت و مقرر می شود در نشستی که ستاد عالی بازیهای المپیک در وزارت ورزش خواهد داشت این موضوع به عنوان یک مصوبه مورد تایید قرار بگیرد تا مشکل حضور مجیدی در تیم امید هم حل شود.

مهدی تاج که تصورش را نمی کرد دردسر انتخاب سرمربی تیم امید برایش بیشتر از انتخاب سرمربی بزرگسالان باشد، با این واکنش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بر سر دو راهی و بازگشت از تصمیم قبلی قرار داشت اما به دلیل اعلام نام مجیدی در رسانه ها که از سوی حمید استیلی هم اعلام شده بود، دیگر راه برگشتی ندارد و ناچار است حضور وی در تیم امید را مدیریت کند.

با این حال هنوز خبر انتخاب فرهاد مجیدی به طور رسمی روی سایت فدراسیون فوتبال قرار نگرفته و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد نمی توان حضور وی را قطعی دانست.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان