تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلنوشته امیر جعفری برای پسرش آیین +عکس

امیر جعفری با انتشار این عکس نوشت:

 رویداد۲۴ "آیین ما"داشتنت دوباره‌ای برای اتفاق افتادن تمام اتفاق‌های خوب زندگیمان بود. با تو دوباره آموختیم و لذت بردیم از "جشن الفبایت" تا حالا که شروع فصل جدید از زندگیت و رفتن به دوره "متوسطه" است.

پسرم آموخته هایت را با آموزش‌های روزگار به مهر بیامیز، از شگفتی‌های علم تا فرصتی برای درک معنای زندگی و تلاشت را ارزشمندترین بدان و با ارزش‌ترین داشته ات شرافت باشد.

موفق‌ترین باشی بلند بالای جان ما

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدرضا باقرپور
|
Germany
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
1
در بسیاری از کشورها، وقتی یک سلبریتی، می خواد حرفی بزنه و جمله ای بگه، به خصوص آنجایی که می خواد در مسائل اجتماعی ورود کند، حتماً از مشاورانی که معمولاً دوروبرش هستند و در اختیار داره، مشورت می گیره. اخیراً ما می بینیم هنرمندان کشورمون، سهواً خودزنی می کنند با اظهارنظرها و رفتارهای متناقضشان؛ اینها نمی دانند که رسانه، شوخی بردار نیست و سواد خودش را می طلبد. رسانه، دو لبه تیز دارد و وقتی حرفی زده می شه، ممکنه یک سلبریتی که سال های سال، مورد نظر و محبوب و کانون توجه مردم بوده، در یه لحظه، اوج بگیرد یا برعکس، از چشم مخاطبانش بیفتد و حالا ما می بینیم این اتفاق برای برخی از این چهره ها افتاده؛ چراکه بعد آقایان رامبد جوان، پرویز پرستویی و امیرمهدی ژوله و چندنفر دیگه از آقایون و خانم ها، نوبت افول و پایان محبوبیت این آقای امیر جعفری هم رسید و این درواقع آخر خط ایشون در کشوری مثل ایران است که مردم حساسی دارد. اگر هرکسی، مشغول کار خویش باشد، چنین اتفاقاتی نمی افتد؛ چرا باید یک بازیگر که سواد تحلیل مسائل اجتماعی و رسانه ای را ندارد، به این مسائل ورود کند و در آخرسر هم، موجب صدمه به خود و بی اعتمادی و دلخوری هوادارانش بشود؟! و اینجوری، صدای عامه مردم، حتی وزیر و برخی مسؤولان دربیاد؟ شما یک اشتباهی رو مرتکب شده اید و یک نظری داده اید که حساسیت مردم رو برانگیخته اید بعدش هم اومده اید در فضاهای مختلف مجازی، دارید توجیه می کنید و کار را بدتر می کنید و این توجیه درواقع توهین به شعور مردم ایران زمینه. بازنشستگی هنری ات مبارک باشه آقاجعفری.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان