تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
جانشین ناجا:

حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست؛ زیر بار آن نخواهیم رفت

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست و زیر بار آن نخواهیم رفت. ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و مناجات شبانه مورد تاکید دین ما است، در روز‌های غیر از آن برای چه موضوعی این طرح را ادامه دهیم؟
رویداد۲۴  سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه یادواره شهدای نظم و امنیت کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی بعد از دفاع مقدس، ۴ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که ۸ هزار و ۵۰۰ شهید نیز در آن دوران پرافتخار تقدیم کشور شده است.

وی سال ۹۷ را سال طلایی پلیس دانست و ابراز کرد: در سال گذشته تلاش پلیس به نتیجه رسید و توانستیم کمترین شهادت را داشته باشیم، این در حالی است که سابق بر این در هر ماه تقریبا ۶ شهید داشتیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با ابراز امیدواری از تداوم این مسیر تصریح کرد: در سال ۹۸، پلیس ۱۱ شهید داشته که یکی از آن‌ها در کرمان به شهادت رسیده است.

سلیمانی از نظریه شورای شهر تهران انتقاد کرد و با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان طرح شبانه‌ای داشتیم تا مردم به عبادت شبانه هم مشغول باشند، عنوان کرد: شورای شهر تهران ابراز داشته که چرا این طرح ادامه نمی‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و مناجات شبانه مورد تاکید دین ما است، در روز‌های غیر از آن برای چه موضوعی این طرح را ادامه دهیم؟ ادامه داد: حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست و زیر بار آن نخواهیم رفت.

سلیمانی پلیس را مسؤول نظم و امنیت کشور معرفی کرد و گفت: پلیس، اما نمی‌تواند هر مجلسی را محافظت کند.

وی برنامه‌ریزی را لازمه نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: این اشکال ما است که قبل از تبیین و بررسی موضوعی آن را عمومی می‌کنیم و گاهی کسانی آن را به امنیت ربط می‌دهند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان