تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸

ادعای عجیب العربیه درباره عدم پخش تیزر ما همه با هم هستیم!

پخش نشدن تیزر فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» با این همه ستاره سینما و تلویزیون از رسانه ملی سبب شده بخش فارسی یک رسانه عربی بنویسد اسم فیلم باعث عدم پخش تیزرهایش شده است.

ادعای عجیب العربیه درباره عدم پخش تیزر ما همه با هم هستیم!

رویداد۲۴ دربخشی از خبر العربیه آمده است: در حالی که ابراهیم داروغه‌زاده، معاون نظارت و ارزشیابی رییس سازمان سینمایی ایران برای جلوگیری از تبلیغ فیلم‌های سینمایی ایرانی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان خارج از این کشور، از پخش تیزرهای فیلم‌های دارای پروانه نمایش از صداوسیما خبر داده بود، اما آگهی تبلیغاتی یک فیلم سینمایی که نامش شباهت زیادی با شعارهایی دارد که در تجمعات 88 توسط معترضان به نتیجه انتخابات داده می شد، بدون هیچ دلیل مشخصی از پخش بازماند.

غلامرضا فرجی، مسئول پخش فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم»، سه شنبه 21 خرداد 1398 (11 ژوئن 2019) از عدم پخش آگهی تبلیغاتی تلوزیونی برای این فیلم خبر داد، در حالی که این فیلم از 15 خردادماه روی پرده رفته اما هنوز مجوز پخش تبلیغات تلوزیونی آن توسط صداوسیما صادر نشده است.

او افزود: «این در حالی است که فیلم به طور کامل توسط شورای بازرگانی سیما بازبینی شده و تیزر هم به آن‌ها ارائه شده است. قرار بود نسبت به پخش آن اقدام کنند، اما تاکنون دستوری صادر نشده است».

فرجی درباره علت تأخیر در شروع تبلیغات این فیلم نیز اظهار کرد: «پاسخ این سوال را باید از بخش بازرگانی سیما پرسید زیرا تا الان فیلم‌های دیگری که نمایش آن‌ها همزمان با «ما همه با هم هستیم» آغاز شده، آگهی‌های‌شان از شبکه‌های تلویزیونی پخش شده است. ما انتظار داشتیم آن‌ها همراهی بیشتری ما داشته باشند زیرا تنها محل تبلیغات ما از همین مسیر است و با توجه به تعهداتی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازرگانی سیما داریم تا تبلیغات فیلم‌ها از ماهواره‌ها و شبکه‌های خارجی پخش نشود، توقع همراهی بیشتری داشتیم».

در ادامه این سایت دلیل پخش نشدن تیزرهای فیلم ره به انتخابات ۸۸ ربط داده و نوشته:«گفتنی است، با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1388 که به انتخاب مجدد محمود احمدی‌نژاد منجر شد تعداد زیادی از رای دهندگان که حامی میرحیسن موسوی بودند، به نتیجه اعلام شده اعتراض کردند. «نترسید، نلرزید، ما همه با هم هستیم» یکی از شعارهایی بود که در جریان همین رویداد سر داده می شد.

درحالی العربیه چنین ادعایی را مطرح کرده که این شعار بارها در این سال‌ها در فیلم‌های طنز دیگر و حتی خود رسانه ملی به شوخی گرفته شده یا فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» حتی با وجود مضمون سیاسی‌اش اکران شد.
عدم شفاف‌سازی رسانه ملی در موارد از این دست چنین تحلیل‌هایی را به همراه می‌آورد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان