تاریخ انتشار: ۰۵:۴۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی تیم والیبال ایران بر لهستان

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از پیروزی مقابل لهستان بسیار خوشحال هستم، چون شرایط ما در این بازی ایده‌آل نبود.

 رویداد۲۴  اسلوبودان کواچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: خوشحالم که بازی سختی را بردیم. من در رختکن و پیش از شروع بازی به شاگردانم گفتم به ست‌های برده و باخته فکر نکنید و فقط به فکر پیروزی باشید.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل لهستانی که قهرمان جهان شده کار خیلی سختی بود. ما نباید توقع داشته باشیم که بازیکنان ایران همان طور که مقابل آمریکا به میدان رفتند برابر لهستان هم بازی کنند. ما در لحظات حساسی به بازی برگشتیم و این موضوع خیلی مهم است که توانستیم در این لحظه حساس امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. من به تیم لهستان تبریک می‌گویم که در این سالن و جو سخت آن بازی خوبی ارائه دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شد که تیم والیبال کشورمان تا آخرین لحظه برای پیروزی مقابل لهستان بجنگد، عنوان کرد: دوباره باید تکرار کنم که از پیروزی مقابل لهستان بسیار خوشحال هستم، چون شرایط ما در این بازی ایده‌آل نبود و در ست اول میرزاجانپور را از دست دادیم، اما با بازگشت او به بازی قدرت خط حمله ما بالا رفت و به پیروزی رسیدیم. ما سعی کردیم با سرویس‌های‌مان لهستان را عقب زمین نگه داریم، اما اکثر دریافت‌های این تیم با پنجه انجام شد که باید کاری کنیم در بازی بعد دریافت‌های‌شان با ساعد باشد. همچنین باید در دفاع و توپ‌گیری در آخر زمین عملکرد بهتری داشته باشیم. ما امروز تمام تلاش‌مان را انجام دادیم، جنگیدیم و الان هم از کسب پیروزی خوشحال هستیم. باید دوباره تکرار کنم که هنوز متوجه نشدید که چه تیمی امشب روبه‌روی ما بود و چه شرایطی به وجود آمد تا توانستیم پیروز شویم.

کواچ در خصوص اینکه آیا قانون جدید اولویت پیروزی بر کسب امتیاز چقدر می‌تواند منطقی باشد، گفت: همان طور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم به بازیکنان تاکید کردم که اصلا به این فکر نکنند که با چه نتیجه‌ای لهستان را شکست می‌دهند، بلکه فقط به فکر پیروزی باشند، اما تغییرات در قوانین فدراسیون جهانی والیبال همیشه بوده و برای این مسئله نمی‌شود کاری انجام داد. سال گذشته ما در مسابقات قهرمانی جهان و با قانون امتیاز توانستیم به جمع ۶ تیم نهایی راه پیدا کنیم، اما امسال قوانین تغییر کرده است.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند بسیار قدرتمندند، اما تیم‌هایی که در گروه دیگر هستند این شرایط را ندارند و به نوعی برزیل و صربستان که صعودشان به دور بعد قطعی شده در حال انجام بازی‌های دوستانه هستند. من نمی‌دانم صربستان در بازی با استرالیا از تیم اولش استفاده می‌کند یا تیم دوم به هر حال گروه ما بسیار دشوار است و مانند گروه‌های دیگر بازی‌هایش مانند بازی‌های دوستانه نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا برای پست پشت خط زن روی شهرام محمودی اصرار دارد و اینکه آیا بهتر نیست امیر غفور نیز به بازی گرفته شود، عنوان کرد: ما از غفور در ۴ بازی اول مقابل لهستان و آمریکا در دور رفت استفاده کردیم، اما شهرام محمودی در ۴ بازی گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و برای تیم ما امتیاز کسب کرده است.


گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
گزارش تصویری بازی ایران و لهستان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
غیر حرفه ای ها این چه گزارشی بود
فاتحه خوندین
نظرات شما
پیشخوان