تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

حاشیه‌هایی از جام جهانی فوتبال زنان +تصاویر

مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، ۷ جولای با برگزاری دیدار پایانی در شهر لیون این کشور به پایان خواهد رسید.
رویداد۲۴ مسابقات جام جهانی زنان به روز‌های حساس و سرنوشت ساز نزدیک می‌شود. این تورنمنت که روز ۷ ژوئن و با پیروزی ۴-۰ فرانسه در مقابل کره جنوبی آغاز شد حالا به روز هشتم رسیده است.

به گزارش فرارو، یکی از شگفتی‌های مسابقات در دیدار استرالیا و برزیل رقم خورد. جایی که کانگرو‌ها موفق شدند در دیداری تماشایی ۳-۲ برزیل را شکست دهند. با این نتیجه وضعیت گروه C. مسابقات بسیار پیچیده شد. چرا که حالا سه تیم ایتالیا، برزیل و استرالیا ۳ امتیازی هستند و جامائیکا بدون امتیاز امیدوار است با پیروزی در مقابل ایتالیا هر چهار تیم گروه در پایان دور دوم ۳ امتیازی شوند.

اما در گروه A. مسابقات در پایان روز دوم، فرانسه با دو پیروزی در مقابل تیم‌های کره جنوبی و نروژ با ۶ امتیاز در صدر جدول تا اندازه زیادی صعود خود را به دور بعد قطعی کرده است. تیم‌های نروژ و نیجریه هم با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و کره جنوبی بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

در گروه بی هم شرایط همچون گروه نخست مسابقات است. آلمان از دو بازی خود دو پیروزی و ۶ امتیاز کسب کرده و بعد از این کشور، اسپانیا و چین ۳ امتیازی هستند و آفریقای جنوبی بدون امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.

در گروه D. نایب قهرمان دور گذشته مسابقات، یعنی ژاپن در روز نخست در مقابل آرژانیتن با نتیجه بدون گل متوقف شد، اما توانست در روز دوم اسکاتلند را شکست دهد.

در ادامه رقابت‌های این گروه، انگلستان و آرژانیتن هم باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. انگلستان در روز نخست موفق شده بود همسایه خود اسکاتلند را با شکست بدرقه کند.

در گروه E. که تیم‌ها تنها یک مسابقه انجام داده‌اند هلند با نتیجه ۱-۰ نیوزیلند را شکست داد و میزبان دور قبلی این مسابقات یعنی کانادا، با یک گل از سد کامرون گذشت.

در آخرین گروه، گروه F. هم مدافع عنوان قهرمانی یعنی آمریکا رکورد قاطعانه‌ترین پیروزی در تاریخ این تورنمنت را با شکست ۱۳-۰ تایلند به خود اختصاص داد. آمریکا که در فینال دور قبل این مسابقات موفق شده بود با نتیجه ۵-۲ ژاپن را از سر راه بردارد حالا باید با شیلی و سپس سوئد رقابت کند. در دیگر بازی این گروه سوئد موفق شد با نتیجه ۲-۰ شیلی را مغلوب کند.

این مسابقات که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، ۷ جولای با برگزاری دیدار پایانی در شهر لیون این کشور به پایان خواهد رسید.
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان