تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به رویداد۲۴ خبر داد:

یک کشته و یک مصدوم در حادثه ریزش آوار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری یک ساختمان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
یک کشته و یک مصدوم در حادثه ریزش آوار
رویداد۲۴  جلال ملکی از ریزش آوار در ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۳ تیر خبر داد و گفت: ۳ ایستگاه از ماموران آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه که در ساختمانی واقع در محله‌ی وردآورد خیابان طالقانی رخ داد به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در محل حادثه یک بنای یک طبقه قدیمی در مجاورت یک ملک گود برداری شده به وسعت حدودا ۴۰۰ متر وجود داشت، ادامه داد: در بعضی جا‌ها عمق گود برداری شده بود به ۱۰ متر می‌رسید، اما براساس آنچه که با چشم مشخص بود ایمن سازی و مقاوم سازی دیواره‌ها در گود برداری رعایت شده بود که نظرات تخصصی و کارشناسی بعد از بررسی‌های دقیق‌تر اعلام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در ضلع شمال شرقی این محل گود برداری یک بنای یک طبقه قدیمی‌ساز وجود داشت که بخش زیادی از این ساختمان تقریبا کامل تخریب شده بود و در حین تخریب اتاقکی در زیرزمین این محل تخریب شده مشاهده شد، که بخشی از آوار‌ها نیز مربوط به همین قسمت بود.
 
وی با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که کسانی در زیر آوار محبوس و گرفتار هستند، اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل مشغول عملیات آوار برداری و خاک برداری شده و در دقایق اولیه موفق شدند آقایی حدودا ۲۷-۲۸ ساله که تابعیت کشور افغانستان را هم داشت، زنده، اما آسیب دیده از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.
 
ملکی اضافه کرد: در ادامه‌ی روند عملیات آوار برداری ماموران آتش‌نشانی موفق شدند خانمی حدودا ۳۰ ساله را نیز از زیر آوار خارج کرده و تحویل اورژانس دادند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به مرگ زن جوان به علت شدت جراحات وارده گفت: یک دستگاه خودروی سواری جک هم به داخل گودبرداری به همراه آوار سقوط کرده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان