تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده مردم نطنز درگذشت

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به علت بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت.
نماینده مردم نطنز درگذشت
رویداد۲۴ مرتضی صفاری‌نطنزی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به علت بیماری قلبی دار فانی را و داع گفت.

نماینده مردم نطنز از مدت‌ها پیش به دلیل عمل جراحی قلب در مجلس حضور نداشت.

صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته روابط خارجی این کمیسیون بود.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس نیز ضمن تأیید این خب گفت: آقای نطنزی شب گذشته دارفانی را وداع گفته و مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر وی فردا (پنجشنبه، ۶ تیر) در حوزه انتخابیه آن مرحوم در نطنز برگزار می‌شود.
 
صفاری نطنزی دیپلمات بود و تجربه سفیری در چند کشور را داشته است، وی همچنین رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.

مرتضی صفاری نطنزی در ۷ اردیبهشت ۱۳۳۵ در محله علیای نطنز به دنیا آمد، وی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اسپانیا از سال ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۳، مدیر کل کشور‌های مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غرب وزارت امور خارجه از سال ۱۳۸۳ الی ۱۳۸۹، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قزاقستان از سال ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۳، ریاست اداره اول اروپای مرکزی و شمالی وزارت امور خارجه از سال ۱۳۷۴ الی ۱۳۷۹، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مجارستان از سال ۱۳۷۰ الی ۱۳۷۴، معاون اداره دوم سیاسی و رئیس اداره دوم اروپای شرقی در وزارت امورخارجه تهران از سال ۱۳۶۶ الی ۱۳۷۰، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست از سال ۱۳۶۰ الی ۱۳۶۶، کارشناس ارشد نهاد نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ بوده است.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمد زمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
0
خدا رحمتش کند عاقبت انسانهای شریف و پاک و متدین و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزار به ملت آرام گرفتن در دل تربت زلال و سعادتمندی است .روحش شاد .تسلیت به خانواده صبور و جهادگرش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
خدا رحمت کنه آقای نطنزی رو... خدا به خانواده اش صبر بده قطعا خدمت در نظام جمهوری اسلامی همراه با تلاش مضاعف و حرص و جوشهای زیادی است و قسمتی از ناراحتی قلبی ایشان هم در پی این تلاش ها بوده است خدا پاداش این همه زحماتی را کشیده اند به ایشان بدهد
عباس فخرابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
خدمت بیت محترم صفاری
سلام
رحلت جانسون پدر بزرگوار و سفیر دوران خدمتم در کشور قزاقستان را خدمت شما تسلیت عرض میکنم.با تشکر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان