تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

تجاوز دوست خانوادگی به دختر ۵ساله در بوکان

این اتفاق در حالی رخ داد که پدر و مادر کودک داخل حیاط خانه مشغول کار بوده و کودک با فرد متجاوز در داخل خانه تنها مانده بود که با گریه کودک متوجه این اتفاق ناگوار می‌شوند.
 رویداد۲۴  معاون بهزیستی شهرستان بوکان ضمن تایید خبر تجاوز به دختر ۵ ساله بوکانی توسط مردی جوان جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

مسعود شجاعی در خصوص این کودک آزاری گفت: این دختر بچه ۵ ساله توسط مردی ۲۲ ساله در حریم خصوصی خانوادگی اش در شهرستان بوکان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.

شجاعی افزود: این اتفاق در حالی رخ داد که پدر و مادر کودک داخل حیاط خانه مشغول کار بوده و کودک با فرد متجاوز در داخل خانه تنها مانده بود که با گریه کودک متوجه این اتفاق ناگوار می‌شوند.

وی گفت: بلافاصله کودک توسط والدین‌اش به بیمارستان شهرستان بوکان منتقل می‌شود که پس از ۳ روز مداوا از بیمارستان مرخص شد.

معاون اداره بهزیستی شهرستان بوکان درباره وضعیت فعلی کودک مورد تجاوز قرار گرفته بیان کرد: روز گذشته به همراه تعدادی از مددجویان و روانشاسان اداره کل بهزیستی به منزل این کودک مراجعه کردیم و خوشبختانه از شرایط جسمی و روحی مناسبی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه فرد متهم نیز کم شنوا و تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان بوکان است، افزود: این فرد دانشجو است و با پدر و مادر این کودک که آن‌ها نیز ناشنوا هستند دوست بوده و رابطه خانوادگی داشته‌اند.

شجاعی تصریح کرد: با مطالعه پرونده فرد متهم در اداره بهزیستی متوجه شدیم سابقه پرخاشگری در پرونده وی وجود دارد و ۲ سال دوران تحصیلی اش را در مدرسه استثنایی گذرانده است.

معاون بهزیستی شهرستان بوکان ادامه داد: پرونده این کودک آزاری به پزشکی قانونی استان ارسال شده و به زودی از طریق دادستانی رای نهایی در این زمینه اعلام خواهد شد.

وی گفت: بلافاصله بعد از این حادثه با هماهنگی بیمارستان و بهزیستی شهرستان کارشناسان بهزیستی به بیمارستان مراجعه و پیگیر روند این پرونده شدند.

شجاعی اضافه کرد: فرد خاطی هم اکنون توسط عوامل انتظامی دستگیر شده و حکم قطعی این فرد ظرف ۲ تا سه روز آینده بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی از طریق دادستانی شهرستان صادر می‌شود.

وی در پایان گفت: از هموطنان عزیز تقاضامندیم در هر کجای کشور متوجه کودک آزاری شدند با سامانه ۱۲۳ تماس گرفته و کارشناسان این حوزه را که به صورت فعال در حال خدمت رسانی هستند، آگاه کنند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
2
پدر ومادر چطور چطور ناشنوا بودند که با گریه کودک متوجه شدند
خبر مینویسید طوری بنویسید که شک برانگیز نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
کم شنوا بودن ن ناشنوا
نظرات شما
پیشخوان