تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۸

حضور کاررا در پرسپولیس منتفی شد/ کالدرون فعلاً گزینه اصلی جانشینی برانکو

حضور مربی ایتالیایی روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شد.
حضور کاررا در پرسپولیس منتفی شد/ کالدرون فعلاً گزینه اصلی جانشینی برانکو
رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید است. پس از رفتن برانکو، پرسپولیسی‌ها مذاکره با چند مربی را در دستور کار خود قرار دادند و در همین راستا مدیران باشگاه در هفته‌ای گذشت به ترکیه رفتند و با چند مربی خارجی مذاکره کردند. یکی از این افراد، ماسیمو کاررا مربی پیشین تیم ملی ایتالیا و یوونتوس بود.

مسئولان پرسپولیس سه شنبه شب با این مربی ایتالیایی صحبت کردند، اما در نهایت به دلیل برخی مسائل از جمله اختلافات مالی و اختلاف در بند‌هایی از قرارداد حضور کاررا در پرسپولیس منتفی شد.

در کنار کاررا، کالدرون و لمونیس یونانی دو گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس بودند. از چاچیچ نیز به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی برانکو یاد می‌شود که البته با دو گزینه دیگر مذاکرات جدی‌تری صورت گرفت.

گفته می‌شود در حال حاضر گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پیشین تیم‌های الهلال و تیم ملی عربستان گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است. مبلغ درخواستی این مربی پایین‌تر از سایر مربیان است و فعلاً او شانس اول حضور روی نیمکت پرسپولیس به شمار می‌رود.

مسئولان پرسپولیس با ارسال ایمیلی به گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه خواهان دریافت پاسخ آن‌ها شدند و قرار است ظرف یکی دو روز آینده پس از جمع‌بندی، نام سرمربی جدید را اعلام کنند.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان