تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۸

بیوگرافی داماد مهدی هاشمی+ عکس

سیاوش اسعدی کارگردان ایرانی می‌باشد که سابقه ساخت چند فیلم کوتاه و داستانی و چند فیلم سینمایی بلند در ژانر درام اجتماعی را در کارنامه خود دارد.
 
بیوگرافی داماد مهدی هاشمی+ عکس رویداد۲۴ سیاوش اسعدی کارگردان ایرانی می‌باشد که سابقه ساخت چند فیلم کوتاه و داستانی و چند فیلم سینمایی بلند در ژانر درام اجتماعی را در کارنامه خود دارد. سبک فیلمسازی اسعدی را بازسازی و بازنمایی از شیوه فیلمسازی مسعود کیمیایی می‌دانند که اختلافاتی جزئی در شخصیت‌پردازی‌ها با وی دارد.
 
 اسعدی حضور در فعالیت‌های سینمایی را با عضویت در انجمن سینمای جوانان ایران آغاز کرد. وی موفق شد اولین فیلم کوتاهش را در سال ۱۳۷۳ با نام زمانی دیگر باید تولید نماید. بعد از موفق شد در طول سال‌های بعدی چندین فیلم داستانی کوتاه و نیمه‌بلند را کارگردانی نماید که از آنجمله می‌توان به فردای دیروز، جردن جنوبی، پرسه، سقف، شب ساقی و آشفتگی (آخرین فیلم داستانی- ۱۳۸۸) اشاره کرد.
 
«جیب بر خیابان جنوبی» دومین ساخته سیاوش اسعدی است. این فیلم با بازی مصطفی زمانی، نورا هاشمی، امیرجعفری، بهناز جعفری، محمود جعفری، لیلا بلوکات، نادر فلاح و… در جشنواره فیلم فجر پارسال اکران شد که مورد توجه و تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. این فیلم را که به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و حسن دادخواه ساخته شد، محمدرضا مویینی و میثم مویینی تدوین کردند و ساخت موسیقی آن را پیمان یزدانیان به عهده داشت.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان