تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۸

احضار عضو شورای شهر تهران به دادسرا به خاطر انتشار «ربنا» با صدای یک زن

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران به خاطر انتشار «ربنا» با صدای زن به دادسرا احضار شد. پیش از او، محمود میرلوحی، الهام فخاری و ناهید خداکرمى به دادسرا احضار شده‌اند.
احضار برای انتشار مناجات ربنا با صدای یک زن در اینستاگرام
رویداد۲۴ محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، در شب‌های قدر، مناجات ربنا با صدای خانم لیلا تهرانچیان را در اینستاگرام خود منتشر کرد، پس از مدتی نیروهایی خاص به صفحه اینستاگرام حق‌شناس هجوم برده و با الفاظ رکیک، نسبت به انتشار این پست اعتراض کردند!
 
موضوع به این حملات ختم نشد و چند روز بعد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به دادسرای ناحیه ۲۱ ارشاد احضار شد. حق‌شناس در نامه‌ای خطاب به محسن هاشمی، رئیس و اعضای شورای شورای شهر تهران، به تشریح ماجرای احضارش به دادسرا پرداخت. 
 
رئيس كميسيون فرهنگی شورای شهر و عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی در بخشی از اين نامه آورده است: در مهلت مقرر وکیل اینجانب به دادسرا مراجعه کرده و پس از طرح موضوع بازپرس مربوطه اعلام می‌دارد که اینجانب شخصا می‌باید مراجعه کنم و ضمنا لازم است وثیقه‌ای نیز به همراه داشته باشم و مقرر می‌شود در روز سه‌شنبه تاریخ ١١ تیرماه ساعت ٨/٣٠ در دادسراى ارشاد حاضر شوم.
 
اینجانب در تاریخ ۱۱ تیرماه در دادسرای ناحیه ۲۱ ارشاد حاضر خواهم شد. که البته امکان تامین هرگونه وثیقه را نیز نخواهم داشت. برخی دوستان آگاه و مطلع معتقدند این احضار در تداوم احضارهای قبلی سایر همکاران من‌جمله خانم‌ها فخارى، خداکرمى و آقاى میرلوحى و پرونده‌سازی و تحت فشار قرار دادن اعضای شوراست. (همان وعده‌اى که جناب علوى در اولین دیدارشان با شورا مطرح کردند)
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان