تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵

کارخانه سرم سازی خرم آباد احداث می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به کلنگ زنی کارخانه سرم سازی در خرم آباد گفت: ایجاد چند شرکت دارویی جدید در لرستان در دستور کار این سازمان است.
رویداد۲۴- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به کلنگ زنی کارخانه سرم سازی در خرم آباد گفت: ایجاد چند شرکت دارویی جدید در لرستان در دستور کار این سازمان است.

 محمدرضا صفی خانی عصر شنبه در حاشیه ستاد تسهیل استان در جمع خبرنگاران توسعه شرکت بایر افلاک را یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان دانست و اظهار داشت: این شرکت داروهای حیوانی تولید می کند که با توسعه آن ظرفیت اشتغال در آن بالا خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه فاز تولید داروهای انسانی شرکت بایر افلاک در حال اجراست، افزود: با حمایت هایی همچون استمهال بدهی های گذشته این شرکت به بانک عامل آن فاز انسانی آن انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان میزان اشتغال فعلی شرکت بایر افلاک را ۱۸۰ نفر برشمرد و گفت: شرکت های دارویی خوبی مانند شرکت اکسیر، داملران و بایر افلاک در استان وجود دارد بطوریکه شرکت اکسیر جزء سه شرکت برتر کشور است لذا با ایجاد طرح توسعه و ایجاد واحدهای جدید در آن ها میتوان ظرفیت این شرکت ها را بالا برد.  

صفی خانی از کلنگ زنی کارخانه سرم سازی خرم آباد در هفته جاری خبر داد و بیان داشت: کلنگ کارخانه سرم سازی خرم آباد پنجشنبه این هفته با حضور استاندار لرستان به زمین زده می شود.

وی میزان اشتغال کارخانه سرم سازی را ۱۰۰ نفر برشمرد و افزود: ایجاد کارخانه سرم سازی در خرم آباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود و این سرمایه گذار با سرمایه شخصی خود بدون استفاده از تسهیلات بانکی سرم سازی را احداث خواهد کرد.

صفی خانی ادامه داد: کارخانه سرم سازی خرم آباد شامل سه فاز بوده که فاز اول آن تولید سرم بوده و در دو فاز دیگر تولیدات دارویی ایجاد می شود.  

وی با اشاره به اینکه ایجاد چند شرکت دارویی جدید در دستورکار سازمان صنعت و معدن استان قرار گرفته است، افزود: اعتقاد دارم لرستان می تواند به قطب دارویی خوبی در کشور تبدیل شود.

منبع: مهر
برچسب ها: کارخانه ، خرم آباد ، رئیس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان