تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

یک کاربر بیماری سرطان و وخامت حال مریم رجوی را تأیید کرد

یک کاربر فضای مجازی اعلام کرد: شوهر اول مریم رجوی و نفر دوم سازمان منافقین در جلسه محرمانه به وخامت حال مریم رجوی اشاره کرده و بیماری سرطان او تایید شده است.

 رویداد۲۴ پس از ناپدید شدن مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد مریم رجوی همسر و جانشین مسعود در این سازمان تروریستی مدتی است همچون همسرش ناپدید شده است.

اخبار منتشرشده حاکی از این است که مریم رجوی به دلیل بیماری مدتی است که در میان هواداران خود حاضر نشده است. بسیاری معتقدند او به دلیل وخامت بیماری خود امکان حضور در جمع را ندارد.


کاربری در فضای مجازی با اشاره به موضوع ناپدید شدن مریم رجوی در حساب کاربری خود نوشت:

«در شرایطی که منافقین به کادر رهبری نیاز داره مریم و مسعود رجوی غیب! شده اند و شبهات جدیدی را در ذهن هواداران ایجاد کرده اند. ابریشمچی شوهر اول مریم و نفر دوم سازمان در جلسه محرمانه به وخامت حال مریم رجوی اشاره کرده و بیماری سرطان تایید شده است.»

گفتنی است؛ مسعود رجوی بیش از دو دهه خود را سرکرده فرقه تروریستی مجاهدین خلق خواند و همزمان با سقوط صدام حسین در عراق در مارس ۲۰۰۳ به طور ناگهانی ناپدید شد و پس از آن دیگر در مجامع عمومی ظاهر نشد و مریم در رأس این فرقه قرار گرفت. در سال‌های اخیر بسیاری از کارشناسان در خصوص دلایل ناپدید شدن او گفتند و نوشتند. عدم حضور این فرد باعث شد تا شایعاتی مبنی بر مرگ او نیز منتشر شد؛ به دنبال این شایعات سازمان منافقین واکنش روشن و قاطعی در این رابطه نشان نداد و همین امر سبب شد درستی این گمانه‌زنی قوت بیشتری بگیرد.

این شایعات تا جایی ادامه داشت که در نهایت رئیس سابق اطلاعات سعودی، شاهزاده ترکی بن فیصل خبر مرگ مسعود رجوی را اعلام نمود. با این حال اگرچه هیچ اثری از سرکرده این گروهک وجود ندارد، اما مریم رجوی همچنان از او به عنوان نفر اول یاد می‌کند.

با این حال آنچه غیرقابل انکار است، این است که تاریخچه سیاه این سازمان سبب شده است که فعالیت اعضای این گروهک همیشه و همه جا مورد تنفر مردم ایران قرار گیرد، این نفرت نه‌تن‌ها در میان مردم ایران بلکه در مخالفان جمهوری اسلامی بار‌ها دیده شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمود توتونچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
2
غربیها برای احیاء سازمان منافقین دو چهره خشن و اول و هرکسی مثل اونها باشه رو حذف می کنن
سازمان الان در دست سعودی است
علی اصغر همدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
2
انّ المنافقین فی الّدرک الاسفل من النار(قرآن کریم)
منافقین در پایین ترین درکات آتش هستند.
خانم عضدانلو!!!
منزل نو مبارک.
سلام تاج زاده را به مسعودخانتان برسان!!!
حیدر حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
انان که ظلم کرده اند بزودی خواهند دید چگونه زیرو زبر خواهند شد
نظرات شما
پیشخوان