تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۸

کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند؟/ خط قرمز کالدرون روی با تجربه‌ها؟

در صورتیکه باشگاه پرسپولیس بخواهد بازیکن جدیدی را جذب کند، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کند.

کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند؟/ خط قرمز کالدرون روی با تجربه‌ها؟

رویداد۲۴ پرسپولیسی ها که درصدد حفظ بازیکنان گذشته شان هستند و در کنار آن می خواهند فوتبالیست های جدیدی را جذب کنند، با چالش جای خالی در لیست تیم شان قرار دارند و  از این پس در صورتیکه بخواهند بازیکن جدیدی را جذب کنند، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی  علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند.

البته در کنار این بازیکنان آدام همتی، بشار رسن، محمد امین اسدی، حمید طاهرخانی، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و ... سهمیه‌های زیر ۲۵ و ۲۳ سال محسوب می‌شوند که باید دید آیا گابریل کالدرون به این بازیکن احتیاج خواهد داشت یا اینکه با آزاد بودن آن‌ها و رفتن به تیم دیگری موافقت خواهد کرد.

رضا شکاری که با سرخپوشان به توافق رسیده و به زودی قراردادش را امضا می‌کند، سهمیه بزرگسال نیست و در سهمیه زیر ۲۳ سال جای دارد، اما بازیکنان دیگری که پرسپولیس درصدد جذب آن‌ها است، سهمیه بزرگسال محسوب می‌شوند و به همین دلیل سرخپوشان باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کنند تا نام بازیکن جدید وارد لیست شود.

محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، یک مهاجم خارجی و به احتمال زیاد یک بازیکن دیگر مدنظر پرسپولیسی‌ها هستند و در صورتیکه بخواهند پیراهن این تیم را برتن کنند، باید دیگر بازیکنان جدا شوند.

شنیده می‌شود کالدرون ۲ بازیکن با تجربه پرسپولیسی‌ها را نمی‌خواهد و هرچند باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده، اما باید دید با آمدن ستاره‌های جدید به پرسپولیس، چه بازیکنانی جدا خواهند شد.

راه حل دیگری که پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند، ارسال درخواست به سازمان لیگ بود تا بتوانند بازیکن بیشتری جذب کنند که هنوز سازمان لیگ پاسخ رسمی خود را رسانه‌ای نکرده است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان