تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۸
علیپور:

به بازیکنان خارجی پول زیاد می‌دهند به ایرانی‌ها نه/ امیدوارم پرسپولیس با من همکاری کند

مهاجم تیم پرسپولیس گفت:‌ بازیکنان خارجی به اینجا می‌آیند و پول زیادی می‌گیرند اما ما بازیکنان ایرانی پول زیادی نمی‌گیریم و گله ما از همین مسئله است.

به بازیکنان خارجی پول زیاد می‌دهند به ایرانی‌ها نه/ امیدوارم پرسپولیس با من همکاری کند

رویداد۲۴ علی علیپور بعد از تمرین امروز تیم پرسپولیس در خصوص شایعه جدایی‌اش از این تیم گفت: این پیشنهادها بود اما من مدیون پرسپولیس هستم. من هرچه دارم از هواداران و پرسپولیس است. طبق قراردادی که دارم یک سال دیگر در پرسپولیس حضور خواهم داشت. امیدوارم که خواسته‌‌های من برآورده شده و یک سال دیگر در پرسپولیس حضور داشته باشم و امیدوارم بتوانم یک سال دیگر در پرسپولیس بمانم اما همه چیز بستگی به همکاری باشگاه دارد. خودتان هم می‌دانید که من پنج سال در پرسپولیس هستم اما در این مدت کوچک‌ترین اعتراض و صحبتی نکرده‌ام و این مسئله بعد از پنج سال خواسته‌هایی از باشگاه دارم و امیدوارم این خواسته‌ها برآورد شود.

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد اینکه اگر او ترانسفر می‌شد درآمد خوبی به پرسپولیس می‌رسید، ادامه داد: بله پرسپولیس به درآمد خوبی می‌رسید اما باشگاه در شرایطی است که به من و همه بازیکنان نیاز دارد اما شرایط به گونه‌ای است که باید ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد.

علیپور در خصوص اینکه گفته بود باشگاه به حدی که انتظار داشته به او توجه نکرده است، ادامه داد: گلایه من همین است چون پنج سال طبق همان چیزهایی که خودتان می‌دانید اینجا بوده‌ام اما بازیکنان خارجی به اینجا آمدند و ۵۰۰ -۶۰۰ هزار یورو پول گرفتند. مشکل ما بازیکنان ایرانی همین است که به ما توجه نمی‌شود اما بازیکنان خارجی پول‌های کلانی می‌گیرند اما دیدید که من با وجود پول کمی که از باشگاه گرفتم اما هیچ‌گاه حاشیه‌سازی نکردم.

منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان