تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۸
در پاسخ به حواشی سریال

کارگردان سریال گاندو: خودم به حسن روحانی رای دادم

جواد افشار، کارگردان سریال گاندو تاکید کرد در انتخابات ریاست جمهوری به حسن روحانی رای داده است و ارادت ویژه‌ای به تمامی مسئولان دولت و مقامات کشور دارد.
کارگردان سریال گاندو: خودم به حسن روحانی رای دادم
رویداد۲۴ سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است. داستان این سریال درباره عملیات جاسوسی سرویس‌های خارجی در ایران است که اشارات و طعنه‌های سیاسی آن خبرساز شده است.

جواد افشار، کارگردان سریال گاندو در همین ارتباط گفت: «ضروری است که من موضع خودم را نسبت به جایگاه رئیس‌جمهوری، دولت و مقامات کشور شفاف کنم. من ارادت ویژه دارم به تمامی این عزیزان و دلیل عمده‌اش هم این است که من به آقای روحانی رأی داده‌ام. ما هیچ‌گاه در این اثر نمایشی به این موضوع اشاره نکردیم که خدای نکرده شخصیت‌ها و پایه‌های مهم نظام مانع از رسیدگی و طی مسیر این پرونده و پرونده‌هایی مشابه این هستند.»

او ادامه داد: «من به‌عنوان یک سازنده هرگز حاضر نبوده و نیستم که مقام‌های ارشد کشور یا دیگر مسئولان را در هر رتبه و جایگاهی که در حال خدمت هستند تخطئه کنم یا بیهوده به آن‌ها اتهام‌هایی بی‌پایه و اساس بزنم. ما مگر می‌توانیم جلوتر از نهاد‌هایی مثل قوه قضائیه و مجریه حرکت کنیم. طبیعتاً ممکن است پیکان و جهت دیالوگ‌ها، خلق موقعیت‌ها یا شخصیت‌پردازی‌ها به سمتی برود که فراتر از حد انتظار برخی مخاطبان است. پس این چالش‌ها و حاشیه‌ها پیرامون سریال طبیعی است.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان