تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۸

افزایش دما در نوار شمالی کشور/ تهران گرم‌تر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دما در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز تا شمال شرق کشور خبر داد.
افزایش دما در نوار شمالی کشور/ تهران گرم‌تر می‌شود
رویداد۲۴ احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: در روز شنبه تا یکشنبه یک جریان شمالی وارد کشور می‌شود که سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارندگی‌هایی در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با افزایش دما در سواحل شمالی کشور و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز روبرو هستیم در این نقاط به طور میانگین ۴ الی ۵ درجه دامنه‌های جنوبی البرز تا شمال شرق کشور گرمتر خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در جنوب شرق کشور، در مناطقی مانند بخش‌های جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، ارتفاعات هرمزگان و شرق استان فارس نیز امروز مانند روز گذشته رشد ابر در ساعات عصرگاهی پیش‌بینی می‌شود. این ناپایداری‌ها محلی است و به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی اوقات با صاعقه همراه است.

وظیفه خاطرنشان کرد: امروز نیز هوای تهران نسبت به روز گذشته گرمتر خواهد شد و دما افزایش خواهد داشت و تا ۴۱ درجه نیز خواهد رسید.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان