تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۸
آزمون:

مربی خوبی به جای کی‌روش آمده

مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت:‌ خیلی خوشحالم که ویلموتس به تیم‌ملی آمد و باید بگویم یک مربی خوب به جای کی‌روش به فوتبال ایران آمده است.

مربی خوبی به جای کی‌روش آمده

رویداد۲۴ سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش تیم زنیت روسیه در خصوص وضعیت این تیم گفت:‌ شرایط تیم ما خیلی خوب است اما در برخی از بازی‌ها در لحظات آخر نتیجه را کسب نکردیم هر چند که بازیکنان خیلی خوبی داریم و چند بازیکن خوب هم خریده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم در ادامه نتایج خیلی خوبی بگیریم و در رقابت‌های اروپایی هم خیلی خوب بجنگیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده باشگاه لیورپول خواهان جذب این بازیکن شده، گفت: من واقعاً نمی‌دانم که بحث لیورپول چقدر جدی است و وظیفه من نیست که در این باره  چیزی بدانم.

آزمون درباره اینکه کار کردن در لیورپول سخت‌تر از زنیت است،‌اظهار داشت:‌ 100 درصد رقابت آنجا خیلی سخت است اما اگر پیشنهاد رسمی وجود داشته باشد، باید باشگاه‌ها با هم هماهنگ شوند هر چند که باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

آزمون درباره پیشنهادهای سلتیک و لاتزیو هم افزود: درباره سلتیک باید بگویم که خبری ندارم و نمی‌دانم پیشنهاد داده‌اند یا نه، اما اگر پیشنهادی هم باشد، به خود بازیکن نمی‌گویند و پیشنهاد مستقیما به باشگاه داده می‌شود تا توافقات به دست بیاید.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان درباره وضعیتش در تیم زنیت هم افزود:‌در تیم ما مهاجمان خوبی حضور دارند و هر بازیکنی می‌تواند در این تیم خودش را نشان دهد. من در این تیم جا افتاده‌ام و بازیکنانی کنارم بازی می‌کنند که به من کمک کردند تا با فضای اینجا آشنا شوم. با فرهنگ روسیه آشنا هستم و باید بگویم که لیگ خیلی سختی در این کشور وجود دارد.

آزمون درباره کار کردن با سرگئی سماک سرمربی زنیت افزود: وقتی در روبین‌کازان بودم او کاپیتان ما بود و رابطه خیلی خوبی با او داشتم. او یک مربی بزرگ است و امیدوارم در این تیم بتواند موفق باشد.

وی درباره رفتن کی‌روش از تیم ملی و آمدن ویلموتس هم افزود: خیلی خوشحالم که ویلموتس به تیم ملی آمد و باید بگویم یک مربی بزرگ و خوب به جای کی‌روش آمده اما دوست دارم بگویم که هر دو مربی را دوست دارم و هر دو نفر از مربیان خوب هستند.باید جوری با مربیان کار کنیم که غریبانه از ایران نروند و همانطور که موقع استقبال 100 نفر یا هزار نفر به استقبالشان می‌روند در مراسم بدرقه هم باید همین طور باشد.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در خصوص اینکه ویلموتس فوتبال هجومی را انجام می‌دهد،‌اظهار داشت: این مسئله برای من که مهاجم هستم خیلی اتفاق خوبی است چرا که در جام‌جهانی وظیفه من این بود که تا خط دفاع عقب بیایم و در عمرم این کار را نکرده بودم. این مسئله کار من را سخت کرد. و مردم بی‌دلیل انتقاد می‌کردند. وقتی یک تیم دفاعی بازی می‌کند کار مهاجم دیده نمی‌شود، اما الان همه از فوتبال تهاجمی حرف می‌زنند. اگر ما با فوتبال هجومی نتیجه نگیریم باز هم مردم انتقاد می‌کنند. باید بگونه‌ای با تاکتیک ویلموتس کار کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و انتقادی از تیم ملی نشود. امیدوارم بتوانیم با تاکتیک هجومی نتایج خوبی هم بگیریم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به سن او آیا می‌تواند رکورد علی دایی را بشکند اظهار داشت: من دنبال رکورد و این حرف‌ها نیستم. درباره آقای دایی هم باید بگویم که او انسان بسیار بزرگ و بازیکن خوبی بوده و چه رکورد او جابه‌جا بشود و چه نشود و اینکه چه این کار را من انجام دهم و چه رونالدو بزرگی آقای دایی سرجایش خواهد بود.

وی درباره اینکه این روزها منطقی‌تر رفتار می‌کند و کمتر در فضای مجازی فعال است،‌گفت: به هر حال خیلی چیزها را با بزرگ‌تر شدن فهمیدم اما درباره حاشیه‌ای که می‌گویید باید بگویم که ما ترکمن‌ها به گونه‌ای هستیم که از رفقایمان دفاع می‌کنیم و نمی‌خواهم با یک پست باعث خندیدن دیگران بشوم. ما ترکمن‌ها وقتی با کسی نان و نمک می‌خوریم او را تنها نمی‌گذاریم و از نظر من آن مسائل حاشیه نبود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان