تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
بادامچیان:

انگلیس باید هزینه دزدی دریایی‌شان را پرداخت کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ما معتقد است انگلیسی‌ها باید هزینه این دزدی دریایی را پرداخت کنند و یک انتظار عمومی در کشور از سوی مردم وجود دارد که حتماً باید مقابله به مثلی صورت گیرد.
انگلیس باید هزینه دزدی دریایی‌شان را پرداخت کنند
رویداد۲۴ اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب با تجلیل از زنان انقلابی در برپایی تجمعات گسترده عفاف و حجاب در سالروز حمله  به مسجد گوهرشاد گفت: جنبش عظیم دختران انقلاب در سراسر کشور، انعکاس مطالبه بیش از نیمی از ملت ما که بانوان هستند می‌باشد که جامعه‌ای سرشار از عفاف و حجاب را خواستارند.

بادامچیان در ادامه به مبارزات رهایی بخش شیخ زکزاکی و همسر قهرمانش اشاره کرد و افزود: هزاران کیلومتر آن سوی سرزمین ما در آفریقا، شیخ زکزاکی و همسر فداکارش پرچم استقلال و رهایی را به دوش می‌کشند و، چون کوه در برابر شرارت وهابی‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا ایستاده اند. امروز شرایط آن‌ها به جایی رسیده است که در آستانه تقدیم جان خویش برای اسلام و انقلاب هستند. ما خواستار آزادی و معالجه پزشکی آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: حوادث مهمی در منطقه رخ داده است. امارات در صدد خروج آبرومندانه از جنگ یمن است. اگر حاکمان امارات متوجه شده اند که جنگ و خونریزی و قتل عام یک ملت عرب مسلمان چه زیان بزرگی برای آن‌ها به بار آورده است، باید سریع‌تر تصمیم بگیرند و جبران کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درمورد شرارت انگلیس در دزدی دریایی گفت: ملت ما معتقد است انگلیسی‌ها باید هزینه این دزدی دریایی را پرداخت کنند. یک انتظار عمومی در کشور از سوی مردم وجود دارد که حتماً باید مقابله به مثلی صورت گیرد.

وی درباره اجلاس وزرای خارجه برجام گفت: ما این نشست‌ها را بی فایده می‌دانیم و تا زمانی که اروپا به تعهدات یازده گانه خود در برجام عمل نکند، هر نوع نشستی وقت تلف کردن و فرصت سوزی است.

بادامچیان تصریح کرد: ما همچنان باید گام‌های استوار محدود کردن تعهدات تا به صفر رساندن تعهدات برجامی را بلند برداریم. ما به تدریج به شرایط قبل برجام می‌رسیم. آنچه در این وادی کارساز است، مقاومت و هوشمندی در برداشتن گام‌های صحیح است.

وی درمورد هلاکت تروریست‌ها در اقلیم کردستان توسط سپاه گفت: ما تشکر می‌کنیم از جان برکفان سپاه برای گلوله باران مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق. دولت اقلیم کردستان عراق باید در این باره پاسخگو باشد تا تحرکات تروریستی در خاک عراق علیه ایران تکرار نشود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان