تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

انفجار انتحاری در المقدادیه

انفجار انتحاری در المقدادیه در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه در استان دیالی عراق به کشته شدن ۷ نفر و مجروح شدن ۳۵ نفر دیگر انجامید.
رویداد۲۴-انفجار انتحاری در المقدادیه در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه در استان دیالی عراق به کشته شدن ۷ نفر و مجروح شدن ۳۵ نفر دیگر انجامید.

«عدنان التمیمی» رئیس شورای المقدادیه در استان دیالی عراق از کشته و زخمی شدن ۴۲ نفر در انفجار انتحاری در مرکز این منطقه خبر داد.

التمیمی اظهار داشت که اقدام تروریستی یک تروریست انتحاری در حی المعلمین در مرکز المقدادیه واقع در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه به کشته شدن ۷ نفر و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر منجر گردید که حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

وی همچنین تاکید کرد که نیروهای امنیتی در پی این اقدام تروریستی محل حادثه را محاصره کرده و آمبولانس های امداد به محل حادثه شتافتند.

از سوی دیگر «علی داود» رئیس شورای الخالدیه در استان الانبار عراق از کشته شدن یک سرکرده امنیتی داعش در جزیره الخالدیه در شرق الرمادی خبر داد. وی اعلام کرد که در پی بمباران هوایی یکی از مقرهای داعش در منطقه البوبالی از توابع جزیره الخالدیه در ۲۳ کیلومتری شرق الرمادی این مقر و تمام عناصر تروریستی حاضر در آن منهدم گردید.

بر اساس این گزارش در میان کشته شدگان یک سرکرده امنیتی داعش در جزیره الخالدیه با نام «صلاح عیدان حمود العکاوی» مشاهده می شود.

در همین حال در پی انفجار یک بسته انفجاری در منطقه الشعب در شمال شرقی بغداد یک نفر کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان