تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۸

۹ بازی جام بین‌المللی قهرمانان ۲۰۱۹ که نباید از دست داد

دیدار‌های جذابی در جام بین‌المللی قهرمانان ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد که نکات قابل توجهی دارند.
۹ بازی جام بین‌المللی قهرمانان ۲۰۱۹ که نباید از دست داد
رویداد۲۴ جام بین‌المللی قهرمانان این هفته  برگزار می‌شود. این رقابت‌های دوستانه از سال‌ها پیش برخی از بهترین تیم‌های جهان را گرد هم آورده است. این بازی‌ها بیش از همه دوستانه است تا رسمی، اما به یکی از اصلی‌ترین رقابت‌های تابستانی تبدیل شده است. بازی‌های بزرگی برابر هواداران قدرت‌های جهانی در قاره‌های مختلف برگزار می‌شود و دوره جدید دوباره رقابت‌های جذابی دیده خواهد شد. رقابت‌های داخلی، بین‌المللی و حتی خانوادگی وجود خواهد داشت. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

منچستریونایتد-اینتر: بازی برای روملو لوکاکو

یک بازی میان دو تیم بزرگ که به خاطر یک موضوع قابل توجه است. مهاجم بلژیکی یونایتد در این دیدار در مرکز توجه خواهد بود، چون از هفته‌ها پیش آنتونیو کونته اعلام کرده که خواهان این بازیکن است. به نظر می‌رسد مهاجم بلژیکی تصمیم گرفته است در تابستان اولدترافورد را ترک کند و اینتر مقصد بعدی‌اش خواهد بود.

بایرن مونیخ-رئال مادرید: ۱۸ جام اروپایی مقابل هم

با وجود دوستانه بودن بازی اهمیت بازی به خاطر پرافتخار بودن دو تیم است. رئال مادرید (۱۳) و بایرن مونیخ (۵) در مجموع ۱۸ جام اروپایی را بالای سر بردند. دو تیم تاریخی قاره سبز در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت که باید شهرت، اصالت و قدرت ورزشی و تاریخی دو تیم را مد نظر قرار داد.

یوونتوس-تاتنهام: آغازی برای بازیکنان جدید بیانکونری

این بازی مهم دو نکته جذاب برای هواداران دارد. بر اساس اخبار منتشر شده از ایتالیا امضای قرارداد ماتیاس دی لیخت با یوونتوس در مدت زمان کوتاهی رسمی خواهد شد و نخستین قرارداد یک بازیکن هلندی در تیم تورینی به انجام خواهد رسید. همچنین آرون رمزی، بازیکن جدید یوونتوس که پیش از این برای آرسنال بازی می‌کرد، می‌تواند مقابل رقیب قدیمی توپچی‌ها دوباره به میدان برود. همچنین این بازی می‌تواند دوئلی بین دو مهاجم برتر جهان یعنی کریستیانو رونالدو و هری کین باشد.

رئال مادرید-آرسنال: دیدار دوباره و آینده‌ای در راه

دومین بازی مادرید در این تورنمنت برابر تیم لندنی خواهد بود. این بازی دیدار دوباره تقابل اونای امری با مادرید است که اغلب با نتیجه خوبی برای سرمربی اسپانیایی تمام نمی‌شود. سفیدپوشان همیشه یک رقیب سخت برای امری محسوب می‌شوند. با وجود اینکه بازی پیش رو یک دیدار دوستانه است می‌تواند به آمار منفی سرمربی باسکی بیفزاید. نکات کلیدی در نقل و انتقالات دنی سبایوس و ماریانو دیاس هستند. هر دو بازیکن ممکن است تیم مادریدی را در تابستان ترک کنند و مقصد هر دو بازیکن احتمالاً آرسنال خواهد بود. اگر فرصت بازی پیدا کنند، برابر تیم آینده‌شان به میدان خواهند رفت. در مقابل اگر بازی نکنند دلیلی قاطع برای مقصد بعدی‌شان خواهد بود. همچنین مسوت اوزیل فرصت دارد دوباره برابر مادرید بازی کند. او یکی از مهمترین دوران‌های ورزشی‌اش را به عنوان بازیکن حرفه‌ای در این تیم گذارند.

بایرن مونیخ- میلان: افتخار برادران ارناندز

براداران ارناندز در تابستان امسال با تیم‌های جدیدی قرارداد امضا کردند. لوکاس به بایرن پیوست و تئو پیراهن میلان را بر تن خواهد کرد. مقصد‌ها آن‌ها طوری رقم خورد که خیلی زود برابر هم قرار خواهند گرفت. دوئل خانوادگی در دیدار دو قدرت اروپایی بیش از همه جنبه تاریخی خواهد داشت. هر دو برادر منتظر این بازی هستند. اگر در داربی مادرید خیلی رقیب هم نشدند در جام بین‌المللی قهرمانان این اتفاق خواهد بود.
 
۹ بازی جام بین‌المللی قهرمانان ۲۰۱۹ که نباید از دست داد
 
یوونتوس-اینتر: دوئل دو تیم قدرتمند ایتالیایی

یک بازی سنتی در ایتالیا با حضور دو سرمربی محبوب ایتالیایی برگزار می‌شود. کونته برابر ساری قرار می‌گیرد. دو سرمربی که سابقه حضور در چلسی را داشتند اکنون هدایت دو تیم بزرگ کشورشان را بر عهده گرفتند. این بازی از لحاظ آینده بازیکنان هم قابل توجه است. گونسالو ایگواین، ایکاردی و دیبالا آینده مبهمی دارند.

تاتنهام-منچستریونایتد: یکی از بزرگ‌ترین تقابل‌های لیگ برتر

پس از یک فصل موفقیت آمیز برای فوتبال انگلیس، جام بین‌المللی قهرمانان دیدار جذاب تاتنهام و یونایتد را فراهم کرده است. می‌توان بازی یکی از بزرگ‌ترین خرید‌های تابستانی یعنی اندومبله را دید که به تازگی با تاتنهام قرارداد امضا کرده است. از طرفی یونایتد به دنیال پیروزی است تا شور از دست رفته را پیدا کند. این دیدار تمام انگلیسی یکی از مهم‌ترین بازی‌های جام خواهد بود.

رئال مادرید-اتلتیکومادرید: داربی مادرید برای روشن شدن موتور‌ها

این بازی گویای همه چیز است و جزئیات کمی برای بازگو کردن دارد. با این حال رقابت تاریخی و همشهری بودن به جذابیت این دیدار اضافه خواهد کرد. مادرید و اتلتیکو به خاطر امضای قرارداد با بازیکنان مهم سر و صدای زیادی به پا کردند. ادن هازارد (رئال مادرید) و ژائو فلیکس (اتلتیکو) دو خرید بزرگ هر یک از دو تیم بودند. ارزش هر دو بازیکن از مرز ۲۰۰ میلیون یورو عبور کرد. فرصت خوبی است تا ستاره‌های جدید دو تیم در یک رقابت بزرگ بدرخشند. همچنین رویایی احتمالی مارکوس یورنته با تیم سابقش (رئال مادرید) قابل توجه خواهد بود.

اتلتیکومادرید-یوونتوس: یادآور مرحله حذفی لیگ قهرمانان سال گذشته

این دوئل یادآور رویارویی اخیر دو تیم است. این بازی یادآور خوشحالی یوونتوسی‌ها و ناراحتی هواداران اتلتیکو است. دو تیم در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با هم روبرو شدند و رونالدو در بازی برگشت با هت‌تریک خود توانست یوونتوس را راهی دور بعد کند. رونالدو برابر تیمی قرار خواهد گرفت که پیش از این با پیراهن رئال مادرید بار‌ها با آن روبرو شده بود. این بازی مهم یکی از دیدار‌های جذاب رقابت‌ها خواهد بود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان