تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمید بقایی سکته مغزی کرد +جزئیات

حمید بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت یازدهم در زندان دچار سکته مغزی شد.
حمید بقایی سکته مغزی کرد +جزئیات
رویداد۲۴ عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد خبر سکته مغزی بقایی را تایید کرد.

بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی گفت: بقایی بخاطر لخته خود در سرش، به بیمارستان منتقل شده است. عبدالرضا داوری از نزدیکان احمدی نژاد مدعی شد که حمید بقایی دچار سکته مغزی شده است.

شریف زاده در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین گفت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

بقایی۲۰ روز قبل دچار سکته خفیف مغزی شده است

مهران عبدالله پور در گفتگو با ایسنا، گفت: حدود بیست روز قبل موکلم در زندان دچار عارضه مغزی شدند و پزشکان تشخیص دادند که نیاز به پیگیری پزشکی و مرخصی دارند و این رویه ۱۵ الی ۲۰ روز طول کشید و نهایتا هفته قبل آقای بقایی به مرخصی درمانی امدند.

وی افزود: امروز دنبال کار‌های پزشکی ایشان بودیم و مشخص شد که ۲۰ روز قبل دچار سکته خفیف مغزی شده است و لخته خون در مغزش رویت شده است.

وی افزود: کار‌های ابتدایی بیمارستان و نیز اخذ ام آر‌ای در حال انجام است.

طبق اعلام دادستانی تهران حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد به چندین اتهام از جمله اختلاس، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، تبانی در انجام معاملات دولتی به ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی محکوم و در ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ به زندان معرفی شد.

همچنین حمید بقایی ۱۱ شهریور سال ۹۷ نیز به اتهام توهین در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت محاکمه شد که پس از رسیدگی در این پرونده نیز به شش ماه دیگر حبس تعزیری محکوم شد.

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
1
1
با اینکه احمدی نژاد و دوستانش را قبول ندارم با این وجود شفای آقای بقایی و همه ی بیماران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
نظرات شما
پیشخوان