تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸

4 گزینه خارجی پرسپولیس برای خط حمله مشخص شد

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در پایان اردوی این تیم در ترکیه، سه بازیکن خارجی مدنظرش برای مذاکره و جذب توسط باشگاه را معرفی کرد.

4 گزینه خارجی پرسپولیس برای خط حمله مشخص شد

رویداد۲۴ پرسپولیس پرونده نقل و انتقالات خود را با جذب یک بازیکن در خط حمله خواهد بست و به استقبال فصل جدید می‌رود تا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. بعد از اینکه ماریو بودیمیر در فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند، برای ادامه همکاری از سوی باشگاه دعوت نشد و راهی کرواسی شد. در این بین باشگاه به دنبال گزینه‌ای است تا در کنار علی علیپور بتواند انتظارات خط هجومی سرخ‌ها را برآورده کند. تنها بازیکنی که می‌توان گفت با نظر قطعی و صد درصدی گابریل کالدرون احتمالا در این تیم حضور خواهد یافت.

بعد از اینکه طی هفته‌های اخیر اسامی چند بازیکن به باشگاه پرسپولیس لینک شد، در نهایت سرمربی آرژانتینی سرخپوشان نام سه بازیکن را برای خط هجومی به مدیران تیم اعلام کرده است. سه بازیکنی که از قاره‌های اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا هستند و هر کدام کارنامه روشنی نیز دارند.

قاتل آرژانتینی با سابقه بازی در چلسی

اولین گزینه مطرح شده مهاجم آرژانتینی است که با توجه به کارنامه فوق العاده‌اش نظر مدیران تیم را نیز جلب کرده است. فرانکو دی سانتو؛ با سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا و بوندسلیگای آلمان و در سی سالگی اکنون موردتوجه قهرمان ایران قرار گرفته و مذاکرات با مدیربرنامه وی آغاز شده است.

این مهاجم گلزن فوتبال خود را از ایتالیا و تیم آئوداکس آغاز کرد و بعد از آن با نمایشی درخشان راهی چلسی شد که تنها هشت بازی فرصت حضور در ترکیب غول انگلیس را به دست آورد. بعد از آن به صورت قرضی راهی بلکبرن شد و ویگان نیز دیگر مقصد این مهاجم محسوب می‌شود. وردربرمن و شاکله تیم‌های این بازیکن در لیگ آلمان بودند و بهترین عملکردش را در وردربرمن و با ثبت 18 گل طی 48 بازی به ثبت رساند. او در فصل گذشته در رایووایکانو اسپانیا حضور داشت و نکته مثبتش این است که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

نرمین هاسکیچ؛ گزینه بوسنیایی پرسپولیس

دیگر گزینه پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش نرمین هاسکیچ است که سابقه آقای گلی در لیگ صربستان را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن یک متر و 87 سانتی‌متری و 30 ساله، در حال حاضر در تیم رادنیچکی عضویت دارد و با 24 گل زده در فصل گذشته برترین گلزن صربستان لقب گرفت. درخشش این مهاجم البته باعث نشده تا بتواند از سد ادین ژکو ستاره صربستانی رم برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش عبور کند و فرصت کمی برای خودنمایی در این زمینه به دست آورده است. او هدف دوم پرسپولیس در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی محسوب می‌شود و البته دریافت رضایتنامه و توافق با این بازیکن نیز مانع بزرگی برای باشگاه است تا بتواند رضایت او برای حضور در فوتبال ایران را جلب کند.

گزینه آفریقایی پرسپولیس هدف اول قرار گرفت

دیگر گزینه مدنظر باشگاه پرسپولیس که نام او از سوی کالدرون به مدیران اعلام شده، یک مهاجم آفریقایی است که به عنوان هدف اول این باشگاه در نظر گرفته شده است. تجربه مثبت حضور بازیکنان آفریقایی و عملکرد مناسب آنها در کنار شرایط مالی بهتر نسبت به دیگر گزینه‌ها باعث شده تا اکنون این بازیکن در اولویت باشگاه قرار داشته باشد. مدیران باشگاه به واسطه همین مساله ترجیح می‌دهند نام او را افشا نکنند تا واسطه‌ها مانع از حضور و مذاکرات مثبت طرفین نشوند. هرچند در این زمینه پیش از این نام مایکل چکئوا از کامرون که 22 ساله است نیز مطرح شده اما اکنون گفته می‌شود این بازیکن با توجه به رد کیفیتش از سوی کمیته فنی و نقل و انتقالاتی باشگاه از بین گزینه‌ها خارج شده و بازیکن دیگری مدنظر باشگاه و کالدرون است.

بالاژ از آلبانی

مهاجم تیم فوتبال احمد گروژنی روسیه گزینه اصلی مسئولان پرسپولیس است تا این بازیکن را به فهرست نفرات خود اضافه کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس بدنبال جذب یک مهاجم است و مسئولان این باشگاه روی جذب یک مهاجم از لیگ روسیه به جمع بندی رسیده اند. این در حالی است که گابریل کالدرون سرمربی جدید سرخپوشان هم در آخرین صحبت هایش روی اضافه کردن یک مهاجم در خط آتش تیمش تاکید زیادی داشت.

بکیم بالاژ مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال احمد گروژنی روسیه گزینه اصلی مسئولان پرسپولیس برای پیوستن به جمع سرخپوشان است.
این مهاجم ۲۸ ساله که سابقه بازی در تیم هایی مانند گنجلربریلیگی ترکیه و اسپارتا پراگ جمهوری چک را در کارنامه دارد، از سال ۲۰۱۶ در تیم احمد گروژنی حضور داشته و هم بازی میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال در این تیم روس بود.
قرارداد این بازیکن با احمد گروژنی به اتمام رسیده و در صورت انتقال به پرسپولیس به عنوان بازیکن آزاد به این تیم خواهد پیوست.
بالاژ که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ پیراهن تیم ملی آلبانی را به تن کرده، تاکنون بیش از ۲۰ بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

قیمت بالاژ در سایت معتبر ترانسفر مارکت یک میلیون و دویست هزار یورو عنوان شده است اما مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا از این بازیکن برای حضور در پرسپولیس تخفیف بگیرند.

وی همچنین سه قهرمانی در کاپ آلبانی و یک قهرمانی در سوپر کاپ این کشور را در کارنامه دارد.

گزینه پرسپولیس این هفته به تهران می‌آید

مدیران پرسپولیس مدعی هستند که کار مذاکره با گزینه‌های مدنظر کالدرون به صورت موازی در حال پیگیری است و این بازیکن در نهایت این هفته به تهران خواهد آمد و بعد از تست پزشکی و توافق با باشگاه در اختیار سرمربی آرژانتینی قرار خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کالدرون
نظرات شما
پیشخوان