تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
هاشم زایی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

اعتبارنامه نادر قاضی پور در شعبه یک تصویب شد

رئیس سنی مجلس دهم با اعلام خبر تایید اعتبارنامه نادر قاضی پور گفت: تاکنون در هیچ یک از شعب اعتبارنامه هیچیک از نمایندگان با مشکل روبرو نشده است.
رویداد۲۴-  رئیس سنی مجلس دهم با اعلام خبر تایید اعتبارنامه نادر قاضی پور گفت: تاکنون در هیچ یک از شعب اعتبارنامه هیچیک از نمایندگان با مشکل روبرو نشده است. 

عبدالررضا هاشم زایی در گفت و گو با رویداد۲۴ با اعلام این خبر گفت: اعتبارنامه های نمایندگان در شعبه های مربوطه در دست بررسی است که تعدادی از شعب 15گانه کار بررسی اعتبارنامه ها را به پایان رسانده اند.

او درباره بررسی اعتبارنامه نادر قاضی پور، نماینده ارومیه افزود: بر اساس اعلام نمایندگان عضو شعبه یک بررسی اعتبارنامه های ارجاع شده به این شعبه به پایان ریسده است و تمامی اعتبارنامه های ارجاعی مورد تایید قرار گرفته است.  

قرار است در جلسه علنی فردا ( سه‌شنبه) مجلس شعب 15 گانه گزارشی از تصویب اعتبارنامه های منتخبان را در صحن علنی ارائه کنند.

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه تنها ساعاتی پس از حصول اطمینان از پیروزی‌اش در رقابت‌ انتخابی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی سخنرانی در ستاد خود گفته بود: مملکت را به آسانی به دست نیاورده‌ایم که هر روباه، بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا (مجلس). مجلس جای کره الاغ نیست! جای زنان نیست. جای مردان است. (زنان را)  می‌فرستیدشان (مجلس) سرشان بلا بیاورند آبرویتان برود!

همین مسئله اعتراض و شکایت برخی نمایندگان مجلس نهم و فعالان حوزه زنان را در پی داشت و تعدادی از این نماینده ها خواستار بررسی دوباره اعتبارنامه قاضی پور در مجلس و عدم تصویب آن بودند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
این یعنی توهین به شعور ملت ایران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان