تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیلبورد‌هایی برای بهتر شدن روابط عروس و مادرشوهر +عکس

تصاویری از بنر‌های تبلیغاتی در سطح شهر زنجان در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که واکنش‌های متفاوت کاربران را در پی داشته است.

 رویداد۲۴ کاربران عقیده دارند اقدام شهرداری در فرهنگ‌سازی این موضوع بسیار خوب است، اما برای شهرداری پیش از این موضوع، توجه به فرهنگ شهرنشینی باید در اولویت باشد و اگر تمایل به ارائه چنین فعالیت‌هایی دارد بهتر است بیلبورد و استند‌های تبلیغاتی‌اش را در اختیار نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه قرار دهد تا کسانی که در زمینه روابط و شناخت خانواده سررشته‌ای ندارند نظریه و رهنمود‌های بی‌اساس ارائه ندهند.

کاربرانی نیز در واکنش به این بنر‌ها جملات بسیاری با محتوی طنز بیان می‌کنند و عنوان می‌کنند ظاهرا روابط عروس و مادر‌شوهر در شهر زنجان به جا‌های باریک کشیده شده است و زمینه‌ساز نصب چنین بنر‌هایی در سطح شهر شده است و البته این مسئله نباید بی‌ارتباط با نام شهر باشد.

همچنین جمعی از کاربران، از طرح ارائه شده برای این موضوع انتقاد کردند و موضوع آن را بیشتر به تبلیغ کودک‌همسری نزدیک‌تر می‌بینند.

گروهی از کاربران نیز عقیده دارند نه تنها این بنر‌ها به دلایل مختلف جالب نیستند و جلب توجه نمی‌کنند بلکه کمکی به بهتر روابط عروس و مادر شوهر نخواهد کرد چرا که غالبا هر یک حق را به خود خواهند داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
آخه تو زنجان خییییلی به بزرگترا علی الخصوص مادرشوهر و پدرشوهر احترام میذارن تا حدی که گاهی واقعا با زندگی های امروزی جور درنمیاد و باعث درگیریه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان