تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

فیلم رهگیری و اخطار سپاه به ناو جنگی انگلیس منتشر شد +فیلم

شناور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مکالمه‌ای با یک رزم‌ناو انگلیسی به او دستور می‌دهد که در مأموریتش دخالت نکند.
رویداد۲۴ به‌تازگی فیلمی از یکی از عملیات‌های نیروی دریایی سپاه منتشر شده است که در آن شناور‌های نیروی دریایی سپاه یک نفتکش انگلیسی را در حضور یک رزم‌ناو این کشور به‌کنترل خود در آورده اند و زمانی که رزم‌ناو انگلیسی می‌خواهد در مأموریت نیرو‌های سپاه دخالت کند، شناور نیروی دریایی سپاه به ناو انگلیسی دستور می‌دهد که در کار او دخالت نکند.

نکته‌ای که در این بین وجود دارد آن است که این رزم‌ناو انگلیسی همان ناوی است که کشتی استنا ایمپرو را هم که در تاریخ ۲۸ تیر توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شد اسکورت می‌کرد و در آن مأموریت هم با هشدار نیروی دریایی سپاه نتوانست مانع از توقیف این نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه شود.

در این فیلم علاوه بر مکالمه شناور‌های سپاه با ناو انگلیسی تصاویری از رصد ناو انگلیسی توسط پهپاد‌های ندسا نیز به‌نمایش در آمده است.

در این مکالمه ابتدا شناور نیروی دریایی سپاه به ناو انگلیسی اعلام می‌کند: ناو انگلیسی اف ۲۳۶، من شناور نیروی دریایی سپاه هستم. روی کانال ۰۸ دریایی با شما صحبت می‌کنم، آیا صدای من را می‌شنوید؟

در پاسخ ناو اف ۲۳۶ می‌گوید:‌شناور نیروی دریایی سپاه، من ناو اف ۲۳۶ هستم.

شناور نیروی دریایی سپاه می‌گوید: ناو جنگی اف ۲۳۶، من شناور جنگی نیروی دریایی سپاه هستم. نفتکش بریتیش هریتیج تحت کنترل من قرار دارد، به تو دستور می‌دهم در مأموریت من دخالت نکن.

در ادامه فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با ناو انگلیسی را ببینید:
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان