تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
رضا عنایتی:

امیدوارم دیاباته گل‌های زیادی برای استقلال بزند

پیشکسوت استقلال گفت: دیاباته کارنامه خوبی در تیم‌هایی که بازی کرده، دارد و امیدوارم بتواند در لیگ نوزدهم برای استقلال گل‌های زیادی به ثمر برساند.
امیدوارم دیاباته گل‌های زیادی برای استقلال بزند
رویداد۲۴ رضا عنایتی اظهار داشت: آن‌طور که شنیده ام «شیخ دیاباته» بازیکن اهل کشور مالی، مهاجم خوبی است و می‌تواند در استقلال مهره‌ای مثمر ثمر باشد.

وی افزود: دیاباته کارنامه خوبی در تیم‌هایی که بازی کرده است دارد و امیدوارم بتواند در لیگ نوزدهم برای استقلال گل‌های زیادی به ثمر برساند.

مهاجم سابق استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان در لیگ نوزدهم کار سختی را پیش روی خود دارند و همه انتظارشان این است که آن‌ها بتوانند به سال‌ها ناکامی پایان داده و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «استراماچونی» در مدتی که هدایت استقلال را برعهده گرفته است، جدی، باهوش و مصمم دیده ام و این موضوع می‌تواند به این تیم کمک کند.

وی تاکید کرد: وقتی یک مربی در ایتالیا و تیم بزرگ اینتر میلان مربیگری کرده است یعنی توانایی‌های فنی زیادی دارد. سرمربیگری کردن در کالچو کار هر مربی‌ای نیست.

عنایتی در پایان گفت: استقلال باید به جوان‌هایی که دارد اعتماد کرده و از وجود آن‌ها استقاده کند. این جوان‌ها می‌توانند در آینده برای استقلال به ستاره‌های بزرگی تبدیل و سال‌ها برای این تیم بازی کنند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان