تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

آخرین وضعیت پرونده کفاشیان، ترابیان و افتخاری در کمیته استیناف

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: در جریان رسیدگی به پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان مدارک و اسناد جدیدی نیاز است که باید برایمان بیاورند.

آخرین وضعیت پرونده کفاشیان، ترابیان و افتخاری در کمیته استیناف

رویداد۲۴ علیرضا صالحی، درباره حضور علی کفاشیان و عباس ترابیان در جلسه کمیته استیناف گفت: حرف‌های آقای کفاشیان و ترابیان را شنیدیم. قبلا یکسری مدارک روی پرونده ضمیمه بود و قرار شد مدارک و اسناد جدیدتری برایمان بیاورند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان خاصی برای ارائه اسناد جدید مدنظر است؟ تاکید کرد: ما چیز خاصی نگفتیم ولی مهلت ارائه مدارک در چنین مواردی معمولا دو هفته است.

رئیس کمیته استیناف در خصوص اینکه آیا صحبت های کفاشیان و ترابیان قانع کننده بوده است؟ خاطرنشان کرد: اگر قانع کننده بود که رای صادر می شد. باید مدارک ارائه شود و ببینیم بازهم نیاز به تحقیق هست یا خیر. نمی دانم رای چه زمانی صادر خواهد شد.

عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته بازاریابی و علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به خاطر پرونده ۳۱۶ هزار دلاری حق پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی، معروف به شرکت ام‌پی‌سیلوا به مدت ۵ سال از فعالیت در فوتبال محروم شده بودند.

صالحی همچنین درباره وضعیت سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال و درخواست دادخواهی او برای محرومیت ۵ ساله به دلیل اتفاقات آکادمی استقلال، گفت: آقای افتخاری هم شرایطی شبیه به آقایان ترابیان و کفاشیان دارد. ایشان هم اظهاراتی داشت مستند به اسناد جدید. قرار شد اسنادی را برای کمیته استیناف بیاورند.

وی تاکید کرد: آقای افتخاری دوشنبه دو هفته پیش در کمیته استیناف حضور یافت و دو، سه روز دیگر فرصت دارد مدارک را بیاورد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان