تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

ممنوعیت تماشای لیگ برتر برای بانوان/ وزارت ورزش: اعتقادی به حضور زنان نداریم!

معاون وزیر ورزش درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات لیگ نوزدهم گفت: برای حضور زنان در بازی‌های لیگ برتر خیلی اعتقادی نداریم و شرایطش برای لیگ مهیا و مناسب نیست اما برای مسابقات ملی بحث دیگری داریم که فدراسیون فوتبال قرار است شرایط را مهیا کند.

ممنوعیت تماشای لیگ برتر برای بانوان / وزارت ورزش: اعتقادی به حضور زنان نداریم!

رویداد۲۴ با اعلام معاون وزیر ورزش شرایط برای تماشای مسابقات لیگ برتر توسط زنان امکان پذیر نیست.

بحث حضور زنان در ورزشگاه ها مدت ها است وجود دارد؛ در هفته های اخیر اما با فشارهایی که جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون ایران آورده مسئولان ورزش کشور به تکاپو افتاده اند تا هرطور شده شرایط را برای ورود زنان به ورزشگاه ها فراهم کنند.

در این خصوص چند روز پیش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه ای اعلام کرد که برای بازی های ملی شرایط حضور زنان در ورزشگاه ها مهیا می شود. البته شایعاتی درباره آزاد شدن ورود زنان در بازی های لیگ برتر نیز شنیده می شد، اما به گفته داورزنی این مساله امکان پذیر نیست.

معاون وزیر ورزش درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات لیگ نوزدهم عنوان کرد: « برای حضور زنان در بازی های لیگ برتر خیلی اعتقادی نداریم و شرایطش برای لیگ مهیا و مناسب نیست اما برای مسابقات ملی بحث دیگری داریم که فدراسیون فوتبال قرار است شرایط را مهیا کند.»

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان